Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z jedną sondą za katem (mam dwa banki). Na skanerach napięcie wg ECU stoi cały czas na 0V, gdy na drugim banku są wskazania.

Sondy zamieniane miejscami, bankami, itp. i cały czas na tym jednym banku odczyt 0V.

Podejrzewam, że mam coś nie tak z wiązką lub samym sterownikiem.

Pytania mam dwa:

- jaki odczyt powinien prawidłowo pojawić się po fizycznym odpięciu sondy za katalizatorem? (na tym "sprawnym" banku wskakuje mi na 0,45V. Na niesprawnym zero zmian - dalej 0V)

- jak sprawdzić wiązkę na tym uszkodzonym banku?. W sensie co prawidłowo powinien pokazać woltomierz, omomierz i na których pinach (patrząc od strony wtyczki)

ps. na jakimś zagranicznym forum wyczytałem wzmiankę, że sonda za katem może być wyłączona i że INPĄ się ją włącza ale to chyba jakaś pomyłka??

 

Z góry dzięki za odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.