Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

W moim BMW 5 f11 ostatnio pękła tylna opona.

Po zdjęciu koła okazało się że ta jest przetarta od wewnętrznej strony (druga opona okazało się że też jest na wykończeniu).

Wulkanizator powiedział mi że to normalne zjawisko w BMW ponieważ ten model ma tylne koła ustawione pod takim kątem że opony od wewnętrznej strony zużywają się szybciej. Powodem takiego ustawienia kół jest chęć przez producenta poprawienia prowadzenia samochodu. Usłyszałem żebym nic z tym nie robił bo samochód gorzej będzie się prowadził.

Z tego co zawsze słyszałem to przy prawidłowym ustawieniu geometrii opony powinny się zużywać równomiernie więc informacja od wulkanizatora trochę mnie zdziwiła.

Czy ktoś może miał podobny problem?

Czy to prawda że koła są ustawione pod kątem dla lepszego prowadzenia i nie należy z tm nic robić?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Zwiększ ciśnienie w oponach - tak minimum 0.3-4 bara.

Zobacz jak się opony zużywają - czy boki były bardziej zużyte niż środek.

Edytowane przez kossaa245

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.