Skocz do zawartości

Przełożenie tylnego dyfra.


Maario78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie.

Mam do wymiany tylny dyfer. Mechanik zrobił zdjęcia na podnośniku. Szukając na internetach z reguły wychodzi że najprawdopodobniej przełożenie jest 3.08 ale widziałem także 3.23. Naklejka jest od góry i nie ma do niej dostępu.

Czy może ktoś bardziej obeznany mi pomóc na podstawie zdjęć i podpowiedzieć co tam siedzi.

Pacjent BMW F10 LCI 2013r 520xd N47T 184HP. Mogę ewentualnie dać VIN na PW

Z góry dziękuję.

9a55b123-5811-4113-aff7-a394a7676028.jpg

902a6c1d-6d19-4c21-9ad0-2989aa3a0d97.jpg

b5ce2617-2ee0-451d-b487-d2652edfcff5.jpg

bf741d63-4ced-4af6-b05d-c00cd5ac337d.jpg

f3d791ee-8dbe-4777-a44f-767e9a15be03.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem iż nie o to pytasz - ale czy nie lepiej rozważyć naprawy tego co masz? Może i wyjdzie "kilka" pln drożej ale przynajmniej będziesz miał sprawny. A taki który zamierzasz kupić to już masz... Stałem przed takim dylematem 3tygodnie temu i wybrałem opcję regeneracja. Ja wybrałem kogoś kto wymienił mi łożyska na "walcowe/skośne" (a nie kulkowe). Wymaga to jakiś przeróbek ale w mojej ocenie warto było. A to co kupisz to jaki ma przebieg? z którego roku jak będziesz miał szczęście to z 2016 lub 2017r z przebiegiem jakim ... 100k czy 300km ile jeszcze na tym pojeździsz? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem w jednym miejscu (Ząbki pod Warszawą) to szacowany koszt ok 2,5-3k Jednakże nie skorzystałem gdyż właśnie zamykano warsztat na 2tygodnie (urlop) a mi się troszkę spieszyło. Nie znam metody jaką naprawiają tam (czy wymieniają na identyczne łożyska kulkowe czy ...- nie dopytałem. Warsztat podawał koszty w "przedziale może tyle a może tyle..."  Zrobiłem naprawę w innym miejscu czyli tu https://ukladynapedowe.pl Koszt był wyższy ale z góry znany. Wymieniają łożyska na inny rodzaj co wymaga dodatkowej przeróbki/obróbki dyfra. Można tam wysłać dyfer lub ...Ja tam pojechałem i oni sami go nie wyjmują z auta ale współpracują z jakimś warsztatem który im to wyjmuje, oni to naprawiają i odwożą do włożenia (i taką metodę wybrałem - bo mi się trochę spieszyło). Zadzwoń, spytaj i się dowiesz - człowiek jest mega miły i kontaktowy, jak mówi że zadzwoni to oddzwoni, jak coś obiecuje to słowa dotrzymuje. W północnej cześci kraju jest kilka firm które to naprawiają i są polecane. A tak kupisz dyfer który tak jak Twój ma już xxxtys km i zapłacisz za niego ok zapewne ok 2k pln + x pln za wyjęcie i włożenie i zakładamy iż będzie w stanie lepszym niż Twój - tak czy inaczej będziesz jeździł i nasłuchiwał czy i ten już "wyje" czy jeszcze nie.... bo "wyć" i tak będzie 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.