Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanowne grono. Mam problem po wymianie pokrywy zaworów ale.od początku. Miałem zapocenie przy ścianie grodziowej więc na poczatek postanowiłem wymienić uszczelke pod pokrywa. Wymieniłem ale nic to nie dało i dalej leciało ale mocniej 🙈, wiec kupilem nowa pokrywe (Vaico). Po  wymianie mam wrazenie jakby silnik mial wieksza temperaturę bo wszystko wokół silnika strasznie gorące ale Temp oleju 100 trzyma, woda kolo 95. Zrobiłem po wymianie jakies 700 km i dzisiaj zauwazylem ze przy turbo i tej rurce od odmy zachlapane olejem. Tam gdzie wtryski też stał olej. Za każdą wymiana wymieniałem podkładki pod wstyskami i uszczelke pod korkiem i wszystko dokładnie czyściłem. Dokrecalem wszystko jak w tisie. Co to może być? Za duże cisnienie oleju? Coś zapchane? Bmw ma 194 tys km I jest z 2015. Pozdrawiam 

20240904_195019.jpg

20240904_195028.jpg

20240904_195025.jpg

Opublikowano

pokrywa niestety ale tylko oryginalna z ASO sprawdza się zamienniki to loteria wylosowałeś krzywą i wygląda na to że odma noe działa poprawnie 

Jack_Strong-
Opublikowano (edytowane)

Podkładki pod wtryski nie mają nic wspólnego z olejem na wtryskach, niestety jak kolega wcześniej napisał pokrywa zaworów będzie krzywa i leje się z pod niej olej.

Edit

W BMW jest bardzo mało części które mogą być w zamienniku, jak nie chcesz problemów po wymianie to niestety tylko oryginał ewentualnie sprawdzony zamiennik ale tylkosprawdzony i polecany.

Edytowane przez Krzyś111685053072
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Vaico to bardzo dobra pokrywa, zamontowalem dziesiatki, jak cieknie, gdzies popelniles blad montazowy. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tak, montażowy to częsty błąd, potrafi taka uszczelka się wysunąć/podwinąc i można tego nie zauważyć, uszczelka dekla traci swoją spręzystość po stronie lewej patrząc od przodu auta stojąc na przeciwko silnika, dzieje się tak dlatego, ponieważ po tej stronie silnika jest kolektor wydechowy, dodatkowo silnik jest pochylony w tą własnie stronę, powoduje to twardnienie elementów gumowych/uszczelki i olej w znacznym stopniu zbiera się po tej stronie silnika, jak uszczelka jest już wygrzana, nie ma swojej sprężystości, staje się dosłownie plastikowa, co ciekawe jak się wymienia taką uszczelkę, od strony dolotowej wychodzi normalnie jest jeszcze uszczelką, po stronie wydechowej, prawie za każdym razem, łamie się jak plastik, stąd to podciekanie w tym własnie miejscu. Oczywiście wymiana pokrywy to dobre posuniecie, ale często wystarczy zmienić samą uszczelkę na nową która trzyma swoje parametry i powinno byc dobrze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.