Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, piszę żeby się poradzić odnośnie problemu z silnikiem. Chodzi o e90 318i n46 129km. Silnik bierze olej litr na około 1500km. Wlałem cerateca myślałem że coś pomoże ale po przejechaniu 3000 tys. nie ma efektów. Zauważyłem ze poziom oleju spada od jazdy z większą prędkością np: autostrada. Wcześniejszy właściciel powiedział że były robione pierścienie i uszczelniacze zaworowe, chciał robić tylko uszczelniacze ale mechanik go namówił na pierścienie a było to jakoś z 3 lata temu. Mówił że na własne oczy nie widział to był zwykły warsztat nie osoba zaufana. Jak sprawdzałem kompresję to była w granicach jeden miał 14 drugi 16 a dwa w okolicach 15 po zalaniu xado anticarbon wyrównały się między 14 a 13. Wycieku z tego co widział z góry i dołu nie ma. Pewnie temat dobrze znany na tym forum liczę że ktoś już to przerabiał i może pomóc.

Opublikowano

spróbuj dodatek liquid molly do oleju który regeneruje gumowe elementy. Niestety obawiam się że z takim zużyciem to niestety uszczelniacze do wymiany. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.