Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Start produkcji sierpień 2026. 

Silniki: 

Under the hood, the 2027 BMW X5 G65 will continue to offer a range of impressive powertrains that marry performance and sustainability. The iconic 3.0-liter six-cylinder and 4.4-liter V8 engines are expected to make a return, catering to those who crave a dynamic driving experience. Sources say that the V8 engine will not be offered in Europe, but it will be an essential component of the U.S. model lineup. Of course, plug-in hybrids X5 models are likely in the plan as well. It’s unclear whether BMW will continue to offer a diesel option in Europe, or focus exclusively on PHEVs, like the X5 M60e or X5 50e.

A poniżej zdjęcia szpegowskie na podstawie których powstały renedery. Widzać, że optycznie samochód zostanie obniżowny. Szkoda, że znikną końcówki wydechów. Ale jeśli przód będzie jak na renderach to jestem na tak. 

https://www.bmwblog.com/2024/07/22/2027-bmw-x5-g65-spy-video/

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, BigCactus napisał(a):

Oj chyba zbyt piękne żeby było prawdziwe - zdecydowanie lepszy kierunek niż XM, X3 czy nowa 5-ka 😍. Jeśli nie będzie V8 to ciekawe z czym będą wersje M60i, etc. Mercedes wycofał się z obcinania cylindrów, więc może do 2027 i BMW zmieni decyzje silnikowe. Przede wszystkim plus, ze nie strzelają sobie w stopę jak Porsche z Macanem czy Audi z Q8 bez możliwości zakupu spalinowego silnika. 

W Q8 mozna zakupic spalinowy silnik - 50 tdi, 55 tfsi, sq8.

Edytowane przez Semtex93
Opublikowano
W dniu 4.09.2024 o 15:23, Semtex93 napisał(a):

Hej,

około rok temu pamiętam sytuację, że na serię 8, chyba z uwagi na to, że jest to już model odchodzący, pojawiły się ogromne rabaty typu 28 %. Zastanawiam się czy i kiedy może to nastąpić w przypadku X5 G05 LCI. Czy ktoś ma info z pierwszej ręki czy coś się szykuje w centrali lub może pamięta jak to bywało, gdy odchodziły poprzednie generacje X5? Nie spieszy mi sie az tak z zakupem i bylbym w stanie poczekać powiedzmy 4-5 miesięcy, jezeli miałyby wtedy pojawić się ultra warunki.

Myślę, że dobry broker może wywalczyć dla Ciebie rabat na poziomie ok 20% na bieżącą produkcję. Więcej na masowy produkt typu X5 raczej nie ustrzelisz - popyt jest za duży. Seria 8 miała "ultra" rabaty ze względu na znikomą sprzedaż w porównaniu do innych modeli

Jest jeszcze inny wątek związany z Twoim pytaniem: jak bardzo lubisz niespodzianki (także potencjalnie takie niemiłe). Nowy model zazwyczaj ma okres wieku dziecięcego, kiedy wychodzą najróżniejsze niedociągnięcia projektu i na bieżąco wprowadzane są poprawki, etc. Pierwsze modele są najmocniej obciążone wadami. Jeśli nie przeszkadza Ci to, to ja bym zaczekał. Ale jeśli wolisz kupić wersję z usuniętymi najczęściej pojawiającymi się mankamentami, to poczekałbym do drugiego roku produkcji nowej wersji. Czyli zakup gdzieś w drugiej połowie 2027. A najlepiej po LCI 😉

Wybór masz na poziomie nie tylko rabatu, ale też osi czasu 

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

To jest prawda, malo kto bierze to pod uwage. Aczkolwiek w Q8 FL nadal mam problemy z elektronika, a myslalem, ze z uwagi iz to juz dojrzaly model, to zadnych przygod nie bedzie.

Opublikowano
W dniu 6.09.2024 o 10:18, Semtex93 napisał(a):

(...)

Na rynku w tym segmencie nie ma obecnie alternatywy dla X5. Aktualnie mam Audi z serii S i wnetrze jest spojne, ładne, wszystko pasuje do reszty, z zewnatrz tez ładne auto, ale co z tego jak skrzynia w D, mimo V8 muli, a w S reakcja na gaz jest taka jak trzeba, ale obroty trzyma za wysoko... Jezdzac tym Audi czuje sie jakbym jezdzil typowym zamulonym VAGiem. W X5 jakiego silnika sie nie wybierze, to zawsze jest gotowy.

o to to!
Miałem skonfigurowane SQ8 i w zasadzie to już zamawiałem ale zacząłem czytać o tym "zamuleniu" i wziąłem sobie jeszcze jedną jazdę tym autem co by to dokładnie posprawdzać. Masakra jaki jest LAG  😕 Takie coś to ja mam w Volvo więc podziękuję. Nie potrzebne mi 507koni ale za dwie sekundy ...
Dlatego wczoraj zapadła decyzja, że będę zamawiał M60i
I teraz pytanie jaki poziom rabatów jest realny? Konfiguracja na jakieś ~650k

Opublikowano

Auto którego premiera będzie w 2026 a sprzedaż od 2027. Samo gdybanie i spekulacje. Dzisiaj kupując x5 g05 akurat na nowe lci bedzie mozna wymienić. Mialem g30 i nowa 5 tka mnie tak rozczarowalo ze nie bylo opcji zebym sie zdecydowal w tym kierunku. Zobaczymy co za 2 lata pokaza z x5. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, Big_daddy napisał(a):

wedlug rewelacji…x5 nie bedzie miala idrive 😞 

A ja mówię, że będzie miało.. i ta informacja jest tak samo prawdopodobna jak ta z filmu 😂

Już ciekawsze rzeczy piszą na bimmerpost:

Cytat

G65/G95 X5, iX5, X5M

In production 8/26-07/33
X5 model range: X5 40, 40 xDrive, 40d xDrive, 50e xDrive, M60 xDrive, M60e xDrive
iX5 models: 50 xDrive, 60 xDrive, M70 xDrive G65
X5 will push hard into high luxury.
Expect many top level features currently only found on 7/X7 - from automatic doors to interior details, plus all the UI advancements we've been hearing about recently: Panoramic Vision, Augmented View, AR glasses integration, passenger side screen and "Ceremonial Light Carpet."
There's a good chance the BEV iX5 will only be introduced in 2027.

Z tym, że 40d ma być podobno tym czym jest obecnie w nowej 5 - 30d z innym numerkiem

  • Lubię to 1
Opublikowano
22 godziny temu, mariuszcom napisał(a):

Panie kochany nowe X5 nie szybciej jak za 2 lata. Nie ma na co czekać o czym rozmawiać na razie. 

Mając na uwadze opóźnienia w dostawach nowych aut, plus akcje techniczne to może i więcej niż dwa lata …

Opublikowano

Planowany początek produkcji to sierpień 2026, premiera w czerwcu. Czy dostawy dopiero w 2027? Raczej przed końcem roku. Pamiętam jak w grudniu 2018 odbierałem g31, to handlowiec przyjechał po mnie na stację PKP świeżym g05, którego produkcja wystartowała w sierpniu 2018. 

Gdybym ja musiał teraz zmieniać samochód to bym nie czekał. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
21 godzin temu, buster12 napisał(a):

obecne x5m też mild hybrid, więc zaskoczenia nie ma.

No jest, bo po premierze m5 które jest Phevem nikt już nie liczył na to, że x5m będzie bez tony akumulatorów w podłodze. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
1 godzinę temu, buster12 napisał(a):

Szczerze mówiąc.. z dwojga złego - downsize vs moduł mild-hybrid i zachowanie v8 4.4, wolę to drugie..

W tym artykule chodzi o to, że x5m zachowa technologie mild hybrid, wraz z obecnym silnikiem, a nie będzie plugin-em  jak m5 g90 czy XM.  Silnik 4,4 również zostaje. 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Opublikowano (edytowane)

Wpadłem dzisiaj do salonu, zobaczyć czy moje auto już się nie pojawiło. Na salonie stało nowe X3 M50i... powiem tak.. po tym co zobaczyłem, może być tak, że będę odbierał moje ostatnie nowe BMW. Ten cały eko szajs, albo twardy plastik jaki załadowali do tego auta to jest kpina. KIA/HUNDAI są lepiej wykończone w tej chwili. Naprawdę niczym się to nie różni od SKODY, a może jest nawet gorzej.

Kolego.. bierz G05 LCI, to może być ostatnie takie BMW.. nowe zawsze zdążysz kupić, jeśli BMW się w końcu otrząśnie. 

Edytowane przez Godlike
  • Lubię to 2
Opublikowano
W dniu 5.09.2024 o 07:19, dddd1234 napisał(a):

Aktualnie na x5 możesz uzyskać między 20 a 24% rabat do produkcji.

Końcówki serii liczą się dobrze w najmie i to stockowe egzemplarze. Wtedy rzeczywiście można jeździć tanio przez 2-3lata ale leasing raczej nie wychodzi nadwyraz dobrze. 

Gdzie dają 24% 

Na trzy sztuki daja nam max 21%

Opublikowano
W dniu 5.09.2024 o 21:18, Michael1916 napisał(a):

O praktycznie każdym nowym BMW zawsze jest ta sama dyskusja czyli, ze to słabo wyglada i trzeba kupowac schodzacy model. Po kilku miesiacach okazuje sie ze uroda tego starego, gdy stanie obok "brzydkiego" nowego, jednak blednie. To samo było z ostatnim liftingiem X5. Ludzie tutaj rzucali sie na stocki przedliftowych samochodow i...jakos nie słysze juz ze lifting był nieudany. Sam zastanawiałem się w 2018 roku czy moze brac ze stocku X5 f15 czy zamawiac do produkcji G05. I miałbym teraz tego starego kasztana ktory wowczas wydawał taki ciągle świeży🫣

X5 G05 w momencie debiutu było totalnym sztosem od pierwszego kontaktu i przeskokiem jakościowym z F15 (pominę, że F15 mają kierownicę montowaną nie w osi fotela, czego szczerze nienawidzę). 

Z kolei w przypadku G60 chyba po ponad roku od debiutu nie ma już najmniejszych wątpliwości, jak marne jest nowy model w porównaniu do G30 - zwłaszcza, gdy mówimy o najlepiej skonfigurowanych wersjach (540d/i, zawieszenie AD, fotele M lub komfort itd.).

G20 vs następca (Neue Klasse) - tu będzie prawdziwa tragedia.

G45 jest akceptowalne wizualnie (środka nie macałem), ale zdecydowanie wolałem G01, pod każdym względem. Nawet gdyby miało kosztować tyle samo, co nowy model.

Z G65 vs G05 możliwe, że będzie podobna historia. Raczej nie zadebiutuje lepsze auto. Być może ledwie będzie akceptowalne (o ile dowiozą sensowną paletę silników). Jedyny progres jakiego się spodziewam to ilość miejsca z tyłu, która w G05 jest bardzo przeciętna, jak na auto o tych wymiarach. Jakościowo nie spodziewam się, że nowe trendy w projektowaniu pozwolą dorównać wysokiemu poziomowi G05. Wizualnie jestem zachwycony generacjami G05, G30, G20, G01, G07,  G11, G15 i to są dla mnie obok E39/E38 zdecydowanie najlepsze BMW w historii. Nowe projekty zrobione przez odchodzącego Domagoja Dukeca zupełnie mi nie leżą.

  • Lubię to 4
Opublikowano
18 minut temu, JarekR napisał(a):

X5 G05 w momencie debiutu było totalnym sztosem od pierwszego kontaktu i przeskokiem jakościowym z F15 (pominę, że F15 mają kierownicę montowaną nie w osi fotela, czego szczerze nienawidzę). 

Z kolei w przypadku G60 chyba po ponad roku od debiutu nie ma już najmniejszych wątpliwości, jak marne jest nowy model w porównaniu do G30 - zwłaszcza, gdy mówimy o najlepiej skonfigurowanych wersjach (540d/i, zawieszenie AD, fotele M lub komfort itd.).

G20 vs następca (Neue Klasse) - tu będzie prawdziwa tragedia.

G45 jest akceptowalne wizualnie (środka nie macałem), ale zdecydowanie wolałem G01, pod każdym względem. Nawet gdyby miało kosztować tyle samo, co nowy model.

Z G65 vs G05 możliwe, że będzie podobna historia. Raczej nie zadebiutuje lepsze auto. Być może ledwie będzie akceptowalne (o ile dowiozą sensowną paletę silników). Jedyny progres jakiego się spodziewam to ilość miejsca z tyłu, która w G05 jest bardzo przeciętna, jak na auto o tych wymiarach. Jakościowo nie spodziewam się, że nowe trendy w projektowaniu pozwolą dorównać wysokiemu poziomowi G05. Wizualnie jestem zachwycony generacjami G05, G30, G20, G01, G07,  G11, G15 i to są dla mnie obok E39/E38 zdecydowanie najlepsze BMW w historii. Nowe projekty zrobione przez odchodzącego Domagoja Dukeca zupełnie mi nie leżą.

Nic dodać, nic ująć - zgadzam się w 100% Każda kolejna generacja to więcej plastiku, eco badziewia, i postępująca tabletoza, chyba się starzeję ...

  • Lubię to 3
Opublikowano
W dniu 5.09.2024 o 23:10, Michael1916 napisał(a):

Stylistyka rzecz gustu ale poprzednia seria 7 wygląda przy nowej jak 2 generacje starsza!

Designersko G70 dla mnie koszmar. Minęły 2 lata i dalej jest źle. Wygląda bardzo ciężko. Zupełnie nieatrakcyjne auto. Ale grupa celowa (nowobogacki Chińczyk) docenia, bo nie zostawia nikogo obojętnym. Wóz bardziej dla kogoś, kto chce się na siłę wyróżnić i zostać zauważony niż konesera designu. Z kolei G11 LCI to piękne ponadczasowe auto. Nie moje nadwozie, ale chyba nigdy żadna limuzyna F nie wyglądała i nie prowadziła się aż tak dobrze.

 

  • Lubię to 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.