Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przymierzam się do kupna oryginalnego haka.

Proszę o podpowiedź co potrzebuje do montazu bo w każdej ofercie widzę że czegoś brakuje

Tu np

https://www.otomoto.pl/czesci/oferta/hak-holowniczy-bmw-5-e39-hak-belka-tabliczka-kula-oris-2-klucze-stan-bdb-ID6DWPWl.html

Brakuje modułu

Czy belka jest kompletna czy brakuje jeszcze jakichś blaszek montażowych? Widziałem coś takiego na innych zdjęciach.

Opublikowano

Rozeznalen temat, może komuś się przyda.

Jak montujemy oryginalny hak trzeba zdjąć absorbery tak zwane siłowniki belki. W ich miejsce wchodzą dwie blachy na stronę pierwsza blacha jest za dwie nakrętki druga za jedną do tego po jednej śrubie na blachę w podłużnica. Czyli większość ogłoszeń jest niekompletna 😞

Opublikowano

Ja montowałem wiele lat temu hak w e39 i jest tak jak mówisz trzeba wywalić te absorbery ale czy jakieś blachy wchodzą w podłużnice to nie pamiętam hak oczywiście był nowy nie oryginalny moduł o ile pamiętam też był w zestawie auto bez czujników parkowania więc aftermarketowy moduł dał radę. W kombi sygnał do swiateł cofania o ile dobrze pamiętam trzeba ciągnąć z dachu gdzieś po srodku jest w miarę dobry dostęp do tego kabla. 

Opublikowano

Może ktoś podpowie którędy idą oryginalnie kable? Po której stronie wchodzą do środka, razem czy osobno z pdc?

Widzę na schemacie podpięcie do lamp. Fabrycznie dwa kable są zagniecione we wtyczce lampy czy jak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.