Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadacie informację z jakim momentem dokręcamy nakrętkę od flanszy tylnego mostu, aby nie zgnieść łożyska i nie zmienić preloadu?

Pokrótce. Wymieniłem uszczelniacz na wejściu wału do tylnego mostu. Przy demontażu zaznaczyłem położenie nakrętki względem wałka centralnego oraz flanszy (aby ją odkręcić musiałem użyć naprawdę dużej siły bo nie chciała puścić - musiałem nałożyć długą rurę na klucz ). 

Nabiłem uszczelniacz, założyłem flansze, dokręciłem z czuciem nakrętkę, ale aby doszła do zaznaczonego przy demontażu znaku musiałbym użyć rury ponieważ kluczem na pewno nie dam rady dociągnąć jej do zaznaczonego miejsca. Czy w E36 z tak dużą siłą trzeba dokręcić tą nakrętkę ?

Wiem, iż dokręcając za mocno nakrętkę zgniecie się tulejkę ustalającą odległość od łożyska co w efekcie spowoduje wycie i uszkodzenie mostu.

Czy ktoś w tej kwestii posiada jakieś doświadczenie i mógłby się wypowiedzieć ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.