Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Brudna to też widzę, można wyczyścić i doprowadzić do czystego stanu. Krzywa? widzę tylko ten zderzak, czy jest jeszcze coś co wskazuje na złe spasowanie? Wymieniona maska i prawy błotnik to wiem na pewno. Uderzona w przód ale jakoś niegroźnie.

Edytowane przez roback
  • Moderatorzy
Opublikowano

No ale poskładana fatalnie, szkoda mała a złożona przez partacza.

Ja kiedyś znajomemu wymieniałem błotnik przedni w kolor to pasowałem go 3 godziny co do milimetra z instrukcją. Tutaj wygląda to naprawdę niedbale.

Zderzak tył ma inny kolor, ale nie bo jest z tworzywa a nie metalu, tylko jest źle dobrany. Prawe drzwi przód też inny kolor, pewnie cieniowali z błotnika.

Jeśli Cię zadowala ten stan kapeluszowy to zobacz. Ja bym pojechał obejrzeć tylko dla sportu, jakbym miał 5 km max.

Jeśli na zdjęciach tak wygląda to na żywo się można pomodlić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czego można się spodziewać po 535i za 50.000 PLN...

 

WBA5B1C59ED479819 / Seria:5' F10 LCI / Opis sprzedaży:535i / Nadwozie:Limousine
Wersja katalogu/region:USA / Kod typu:5B13 / Skrzynia biegów:5B13 / Układ kierowniczy:Lewostronny
Data produkcji:09.01.2014 / Lakier:300 / Tapicerka:LCDF
Dane dot. pojazdu
Nazwa    Wartość
Drzwi    4
Silnik    N55
Pojemność    3
Moc (kW)    225
Napęd    HECK
Lakier    300 alpinweiss 3
Tapicerka    LCDF Skóra "Dakota/veneto-beige"

Wyposażenie seryjne    
01CC    Auto start/stop function
01CD    Brake Energy Regeneration
0212    Wyposażenie w układ ham. dla dan. kraju
02D3    Obr. BMW, st. le. szprycha gwiaz. 365
0302    Instalacja alarmowa
0403    Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
0459    Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
04U2    Przeł. właściwości jezdnych z ECO PRO
0524    Adaptacyjne doświetlanie zakrętów
0534    Klimatyzacja automatyczna
05DS    Odryglowanie awaryjne bagażnika
0645    Radio v
0676    System głośników HiFi
0823    Wersja dla ciepłych krajów
0845    Akustyczne ostrzeżenie o pasach
0850    Dummy-SALAPA
0853    Wersja językowa, angielski
0876    Częstotliwość radiowa 315 MHz
08SM    Numer podwozia widoczny od zewnątrz
Opcje    
01CA    Selekcja COP ważnych pojazdów
01CB    Zakres CO2
0205    Automatyczna skrzynia biegów
0258    Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu
02VB    Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach
0316    Autom. uruchamianie tylnej klapy
0319    Zintegrowana pilot uniwersalny
0322    Funkcja dostępu komfortowego
03AG    Kamera jazdy wstecz
0423    Dywaniki podłogowe Velours
0430    Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
0431    Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
0465    System załadunku
0488    Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
0494    Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
04BN    Wer. drewna szlach. jesion. rys. słojów
04NE    Nagrzewnica Blow-By
04UR    Oświetlenie wnętrza dookoła
0508    Park Distance Control (PDC)
0575    Dodatkowe gniazda 12V
0609    System nawigacji Professional
0610    Wyświetlacz przezierny
0655    Radio satelitarne BMW
0697    Area-Code 1 do DVD
06AC    Inteligentne połączenie ratunkowe
06AE    Teleservices
06AK    Connected Drive Services
06AM    Real-Time Traffic Information
06AP    Remote Services
06NR    Apps
06NS    Komfort. telefonia z rozsz. smartfonem
06WA    Tablica przyrządów z rozszerz. zakresem
08KL    Termin wymiany oleju 15.000 km/12 mies.
08S4    Dekodowanie zmienn. rozkł. świateł
08TN    Św.do jazdy dz.ustaw.przez m.świateł
0925    Dummy-SALAPA
09AA    Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

 

Opublikowano
2 godziny temu, DRAY napisał(a):

Czego można się spodziewać po 535i za 50.000 PLN...

Właśnie czego? Na pewno wydatków. A było to tak, właściciel nie wiedział, że ten przód jest nie od tego modelu, blacharz mu taki oddał. W środku brudno, bo nie chciał picować, żeby każdy widział co jest do zrobienia, wszystko uklejone, ale da się to wyczyścić i nie ma dziur czy czegoś takiego. Wszystkie kratki od nawiewu z pokrętłami do wymiany. Brak osłon podwozia. Wszytko to można dodać i zrobić. Poza tym wszystkie elektryczne układy działają. Silnik suchy i chodzi gładko. Ładnie się zbiera itd. Skrzynia zmienia biegi bez szarpania we wszystkich trzech ustawieniach. Przy hamowaniu drżenie kierownicy jakby tarcze biły, a podczas jazdy żadnego bicia, a tarcze wyglądają jak nowe, podobno jeszcze w USA założone. Na desce żadnych błędów. Co na komputerze to nie wiem, bo nie mam interfejsu i oprogramowania. Podsumowując jest co ogarniać, a jeszcze trzeba kupić nowe opony, bo tamte to już nawet do końca sezonu nie wystarczą. Tyle z oględzin. Poza tym Państwo bardzo mili. No i nie wiem co robić?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Zadaj sobie pytanie czy chce Ci się pakować 20 tysięcy w doprowadzanie jej do ładu.

Opublikowano
11 godzin temu, roback napisał(a):

No i nie wiem co robić?

Przecież już od pierwszego posta jesteś napalony na ten egzemplarz. 
wszystko da się zrobić, pytanie czy jest sens. Bo to dalej bedzie walone USA kupione za mniej niż 5k$ na aukcji.

Opublikowano
11 godzin temu, poeta napisał(a):

Przecież już od pierwszego posta jesteś napalony na ten egzemplarz. 
wszystko da się zrobić, pytanie czy jest sens. Bo to dalej bedzie walone USA kupione za mniej niż 5k$ na aukcji.

Masz rację. Byłem napalony, ale mi przeszło. Co do walniętej amerykanki to naprawdę wole takie niż walnięte i przekręcone niemki albo francuzki. Na razie odpuszczam temat 5er w ogóle. Skupiłem się na f30, bo potrzebne mi auto na zimę na dojazdy do pracy. Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w dyskusji. Pomogło mi to nabrać dystansu do tego samochodu.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Przecież egzemplarz USA wyglądał bardzo obiecująco, został jednak nieumiejętnie naprawiony.

Sam sens sprowadzani jest. Nie wiem czy widziałeś jak Niemcy odlecieli z 3.0 benzynami. Nie ma sensu ciągnąć już z DE takich aut, bo tyle kosztują.

 

  • Moderatorzy
Opublikowano

Co ciekawe 80% benzyn w Niemczech to też USA 😄 

Opublikowano

O samym sprowadzaniu to wiem że jest sens, tym bardziej że w drodze mam 435xi individual. Chodzi mi o ten konkretny egzemplarz, ani przebieg, ani wersja, ani stan nie zachęca do tego żeby to ciągnąć przez pół świata

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.