Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po długim staniu w korku przy wysokich temperaturach na zegarach pojawia się engine failsafe i auto gaśnie, podczas podjeżdżania do przodu. Problem pojawia się rzadko, miałem to 4 razy w ciągu dwóch  lat ale tylko w tych specyficznych warunkach. Dostaje błędy P1638 i P1639. Przepustnice czyściłem już kiedys więc będzie czysta. Co może być przyczyną? Po ponownym odpaleniu można ruszać i problem znika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silnikiem pochwalisz się? Do tego kody bmw, najlepiej odczyt w programie inpa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

P1638 Throttle Valve Position Control; Throttle Stuck Temporarily

P1639 Throttle Valve Position Control; Throttle Stuck Permanently

poza tym, że błędy dotyczą przepustnicy to ciężko coś więcej powiedzieć. Opisy błędów w programie do bmw dają więcej informacji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.