Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie,

Od wczoraj mam problem z moją F10 535i (silnik N55B30). Zaczęło się od tego, że auto mi zgasło przy parkowaniu i już po samym zaparkowaniu zauważyłem, że falują obroty na postoju. Dziś pojechałem na jadzę próbną, w pewnym momencie autem dość mocno szarpnęło i zaświecił się check. Potem jeszcze kilka razy czułem słabsze szarpnięcia. Po powrocie podpiąłem ELM327 do OBD i odczytało mi błąd P00BD. Po zajrzeniu pod maske zauważyłem, że odpadł ten element: 20190309_155216.thumb.jpg.9182f830abd4e89e05a3bc5085febce8.jpg(zdjęcie jest z internetu, ale u mnie wygląda to identycznie).

Ogólnie to chcę to spróbować na jakiś czas przykleić poxipolem i ściągnąć trytytkami dopóki tej rury nie wymienie na nową, co sądzicie?

I zastanawia mnie to szarpanie. Czy ten element może to powodować? Auto jest w automacie, a szarpanie przy zmianie biegu źle wróży, choć wcześniej zmieniała płynnie.

Edytowane przez sebxx4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.