Skocz do zawartości

Increased Battery Discharge


Kamysio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wyświetla mi się komunikat Increased Battery Discharge gdy auto stoi całą noc.Sprawdzałem nic nie kradnie prądu auto usypia się po 20 min akumulator wydaje się być w porządku alternator ładuje dodatkowo wyskakuje błąd a559 nie wiem czy to ma coś wspólnego ze sobą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Według mnie to masz problem z akumulatorem. Jak stwierdziłeś, że "akumulator wydaje się być w porządku"?

Jaki masz wsadzony akumulator? AGM czy zwykły, pojemność?

Jakie masz napięcie na nim rano po postoju?

Jak wyglada u ciebie połączenie przodu auta z tyłem auta? Chodzi o tą śrubę za akumulatorem do których masz przykręcony kabel plusowy. Przechodzi on pod auta i często tu gnije. Przewód robi się spuchnięty i zielony. Dobrze jest to rozkręcić, zabezpieczyć i oczyścić, aby wszystko dobrze stykało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator sprawdzałem w taki sposób że puszczałem muzykę na zapłonie przez 15 min i zapłon się nie wyłączył tak wczytałem na forach.Akumulator mam agm Star stop Varta 80-pojemność on ma gdzieś 15 miesięcy użytkowania.Napiecie 12.64 rano gdy auto stało całą noc.Jesli chodzi o kabel co idzie pod autem nie mam pojęcia jak wygląda ale sprawdzę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po prostu coś podbiera ci prąd niekoniecznie cały czas, wystarczy, że zrobi zwarcie i to dla sterownika jest informacja o wzmożonym poborze prądu, co to może być np. pompka od spryskiwaczy lub silniczek wycieraczek, trzeba odczytać błędy i wtedy się dowiesz co to takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Do diagnostyki potrzebujesz INPA, też przeczytasz błędy. Nie wiem jaki masz samochód. Piszesz o błędzie „pomocniczej pompki wody”. Silniki mają elektryczne pompy wody, one bywają błędnie nazywane „pomocnicze” choć są jedyne…Awaria pompy może prowadzić do nadmiernego zużycia prądu - np brak komunikacji sterownika samochodu z pompą spowoduje pracę silnika w trybie awaryjnym ( redukcja temperatury do 80 st)  a wtedy pompa pracuje z pełną mocą i pobiera prądu…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

w dieslu pomocnicz pompka wody, nie powoduje żadnego dodatkowego zurzycia prądu. po prostu kończą się w niej szczotki, nie działa funkcja REST i wolniej dmucha ciepłym nawiewem do śrofka auta. W pomce są do wymiany szczotki. Na allegro koszt szczotek to jakieś 25 zł. 

Co do reszty odczytaj kody błędów na początek i wklej je tutaj. Może na coś naprowadzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Jack79 napisał(a):

w dieslu pomocnicz pompka wody, nie powoduje żadnego dodatkowego zurzycia prądu. po prostu kończą się w niej szczotki, nie działa funkcja REST i wolniej dmucha ciepłym nawiewem do śrofka auta. W pomce są do wymiany szczotki. Na allegro koszt szczotek to jakieś 25 zł. 

Co do reszty odczytaj kody błędów na początek i wklej je tutaj. Może na coś naprowadzą.

Tak. Do dalszej dyskusji jest potrzebna informacja o samochodzie, silniku i lista błędów. Napisałem o swoich doświadczeniach z pompą wody w N43.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.