Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, planuję wymianę alternatora (obecny valeo 105A) w tds-ie, bo ten już kończy żywot i chciałbym założyć taki z e38/e39 bosch 140A, tylko nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak go podpiąć, w aktualnym są tylko dwa przewody jeden gruby, i jeden cienki obydwa przykręcane, a w bosch będą jeden gruby przykręcany i kostka 3 piny. Z grubym to wiadomo, ale gdzie podpiąć te z kostki? Pacjent to Bmw e36 325 tds.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To powinno być to.

 

Screenshot_2024-08-06-00-25-41-850_com.dcsoftware.eu.awds.jpg

Screenshot_2024-08-06-00-26-03-728_com.dcsoftware.eu.awds.jpg

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki o takie coś właśnie mi chodziło. Zastanawiam się tylko czy ten przewód który idzie do bezpiecznika, to może być obojętnie gdzie podpięty, byle by po zapłonie czy muszę znaleźć jego odpowiednik w e36.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na upartego może, to jest wzbudzenie.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki za pomoc, chwilę minęło ale szukałem jakiegoś taniego alternatora, żeby w razie czego dużo nie stracić, no i straciłem 😅 okazuje się że alternator 140A jest ciutke za długi, i nie puszczą mnie przewody od chłodnicy oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.