Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć! Dwa miesiące temu zauważyłem spory wyciek płynu chłodzącego w moim BMW E90 320D 2.0 | M47 163KM. Samochód oddałem do mechanika, który wymienił uszczelkę pod termostatem. Niestety problem nadal występuje i zaczyna mnie o tyle niepokoić, że zaczęło coś „chrobotać” przy silniku po kilku minutach od odpalenia. Dodatkowo po ok. 30 sekundach paski zaczynają niemiłosiernie piszczeć. Jeszcze kilka dni temu, czas trwania pisku ograniczał się do kilku minut jazdy, aktualnie trwa nieprzerwanie z różnym nasileniem. Płyn chłodniczy nie miesza się z olejem silnikowym. Stan oleju nie wzrasta.

Co według Was może być powodem tego „chrobotania” i wycieku? Będę wdzięczny za każdą chęć pomocy! 

Załączam również filmik prezentujący pracę silnika: 

IMG_2484.thumb.jpeg.e20b5fdbec69608009af75989c336901.jpegIMG_2483.thumb.jpeg.b32b35848f143e545632843764df8dc6.jpegIMG_2450.thumb.jpeg.85c29cd41277cc602018968e2c428322.jpeg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Przyczyną wycieku jest jakaś nieszczelność.

Mechanik wymieniał uszczelkę termostatu bo z niego leciało czy tak losowo sobie wybrał ?

Przecież w R4 można zamieszkać tyle tam miejsca - nie możecie znaleźć skąd leci?

Równie dobrze może lecieć spod pompy.

Paski piszczą bo leci na nie płyn i pewnie łapią syf, tak samo mogły dostać po tyłku łożyska rolek.

Edytowane przez Kuj0n

spacer.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.