tomaszj1990 Opublikowano 20 Lipca Udostępnij Opublikowano 20 Lipca Jak w tytule jaką wartość wskazuje u was czujnik ciśnienia na szynie na samym zapłonie? Błędów brak ale są dni, że auto jedzie mega gładko, i ma super reakcje na gaz, a są dni że jest gorzej. Podejrzany jest czujnik na szynie ale potrzebuję porównać tą wartość na zgaszonym silniku. Dlaczego padło podejrzenie na ten czujnik? A no dlatego, że po podgięciu pinów w kostce, lub psiknięciu kontaktem jest lepiej, mimo że piny nie są zaśniedziałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyś111685053072 Opublikowano 20 Lipca Udostępnij Opublikowano 20 Lipca Ja kiedys z ciekawości chciałem sprawdzić jak szybko pompa nabija cisnienie to na samym zapłonie było zero a jak rozrusznik zakręcił to w ulamku sekundy skoczyło na chyba ponad 200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszj1990 Opublikowano 20 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca Tak też z mi się wydaje, że powinno być 0 na zapłonie, bo przecież pompa cr nie pracuje więc skąd tam ciśnienie. U mnie natomiast na samym zapłonie pokazuje 6 barów. Jakiś czas temu rok lub dwa wstecz było to 4 bary na samym zapłonie. Więc coś chyba z tym czujnikiem jest nie do końca ok. Jak wspomniałem błędów brak jedyny problem to, że czasami samochód jedzie mega mega dobrze, silnik pracuje mega gładko niemal jak benzynowy, nawet skrzynia wtedy dużo lepiej pracuje, a są dni, że jest słabiej. Ktoś jeszcze może to sprawdzić u siebie dla potwierdzenia?? Chyba założę na podmianę jakąś sprawną używkę, nowy czujnik w okolicach 1000 złotyh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszj1990 Opublikowano 23 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca Dla ciekawych tematu. Test czujnika ciśnienia na szynie w ista zakłada, że na samym zapłonie tolerancja wynosi od 0 do +13 bar. W przypadku przekroczenia tych wartości dde uznaje czujnik za uszkodzony i wywala błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek1610 Opublikowano 28 Lipca Udostępnij Opublikowano 28 Lipca Oczywiście, że po zgaszeniu i odczekaniu chwili jest ciśnienie 0. W każdych materiałach szkoleniowych jest, że nie możesz bezpośrednio po zgaszeniu rozszczelniać szyny ani układu wysokego ciśnienia, grozi kalectwem. Zalecane jest nawet sprawdzenie ciśnienia czy spadło do 0 przed demontażem. Wiadomo, że po dłuższej chwili nie ma tam ciśnienia, ale takie są zalecenia. Do uruchomienia potrzebne jest ciśnienie ok 200 bar w zależności od układu aby sterownik podał napięcie na wtryskiwacze i zaczęły działać. Oberwuj ciśnienie podczas jazdy co się dzieje względem zmian obciążenia, jakie są różnice pomiędzy zadanym i odczytanym ciśnieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się