Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć. Mam problem z tylnymi szybami. Wygląda to tak że gdy naciska się włącznik opuszczania lub podnoszenia słychać cykanie ale szyby albo w ogóle nie reagują albo przesunie się tylko kawałek w dół lub w górę.

Czasem zdarza się tak że za pierwszym kopem szyba się opuści ale już nie chcę się podnieść. Słychać takie strzelanie/przeskakiwanie podczas pracy silniczków.

Czy w takiej sytuacji trzeba wymienić same silniczki czy całe te mechanizmy podnoszenia ??

Edytowane przez AndrzejWxx
Opublikowano

Silniczki rzadko padają. Najczęściej rozlatują się plastikowe elementy podnośnika. Potem linka potrafi spaść z kółka. Musisz rozebrać boczek ale najpewniej beidze konieczna wymiana.

Możesz szukać używki ładnej lub nowy sam mechanizm. Przesmaruj uszczelki smarem silikonowym przy okazji

Opublikowano

Silniki słychać że pracują a i czasem jak się coś dobrze ułoży to podnoszą opuszczają normalnie. Więc mechanizm. Będę.kupowal raczej używkę w dobrym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie rok temu wymieniałem podnośnik szyby od strony kierowcy. Kupiłem najtańszy jaki był Polcar, coś około 100zł. Uchwyty mocowane na szybę były trochę inne niż oryginał i cos tam jeszcze się różniło, ale poskładałem bez problemu. Działa cały czas, bardzo lekko, szybciej niż wszystkie pozostałe, a jest używany dosyć często.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

W przeliftowych mechanizmach wyrywa się linka z mocowania szyny która jest przykręcona do szyby. Ja mam model z 12.98r i mam wewnątrz drzwi mocowania na wersję przedliftowe i poliftowe. Kupiłem mechanizmy poliftowe, ważne żeby były w komplecie te blaszki które zaciskają się na szybie bo są inne, oraz wkręty mocujące silnik wewnątrz drzwi. Przy zmianie z przed na polifta trzeba też zamienić bieguny zasilania, najwygodniej na przepuście między drzwiami a karoserią.

Edytowane przez szumrak
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Też mam przed lifta ale z 2000 roku. Warto wiedzieć że można oba rodzaje mechanizmów dać.

Dzięki za opinie o tym Polcarze bo też go brałem pod uwagę, ale trochę mnie opinię na allegro zraziły.

Opublikowano

Koniecznie przesmaruj prowadnice szyby. Z mojego doświadczenia to przez sypie się mechanizm. Nie smarowana uszczelka stawia bardzo duży opór.

 

Co do polcaru to loteria, do nich dostarczają różne firmy i często te części są marnej jakości ale pojedyncze zdarzaja się w porządku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.