Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od wczoraj jestem mam nadzieję szczęśliwym posiadaczem e60 525d, kilka rzeczy jest do zrobienia a tutaj jeden z nich: Uszkodzony skręt w lampach.

W teorii posiadam bixenon skrętny, na monitorze wyskakuje mi błąd związany ze skręcaniem lamp. Właściciel powiedział że zrobiło się to w jednakowym czasie co czujniki PDC ale wątpię żeby było to powiązane. Ogólnie lampy świecą jak należy, jedna z nich była wymieniana na ori BMW po lekkiej kolizji. 
Chciałbym pozbyć się jak największej ilości błędów dlatego chce się wziąć za te lampy i pytanie o was co może być przyczyną, czy jakiś czujnik czy przetwornica. Ogólnie nie wiem jak działa ta „skretnosc” lamp więc liczę na waszą pomoc.

Z góry dziekuje za wszelką pomoc 🙂

Opublikowano

Ten moduł o którym mówisz chyba widziałem przy demontażu pod każdą z nich jak go sprawdzić?

IMG_0795.jpeg

IMG_0794.jpeg

Opublikowano

No tak lampy wyglądają na skrętne, teraz pytanie czy problem jest w obu lampach, czy problem był też przed wymianą lampy czy dopiero po wymianie kluczowe pytanie czy te lampy byly zamontowane fabrycznie. Doświetlanie dziala w lampach przy skręcaniu? 

Skręt i poziomowanie sterowane jest lin-em o ile dobrze wiem napewno można wykonać test lamp w ISTA nie wiem jak w INPA ale pewnie też. Jakimi błędami wali? Pytam o błędy z czytane kompem

 

Opublikowano

Nie znam historii czy ten błąd wyskoczył przed zmianą lampy czy po ogólnie błąd widoczny na zdjęciu, światła po zapaleniu robią „test” góra dół. Pierwszy raz mam doczynienia z takimi lampami ale po nazwie podejrzewam że skręt kół powinien powodować skręt świateł? No tak się nie dzieje a błąd na desce drażni. Możliwość podpięcia pod laptopa będę miał dopiero w weekend. 
 

IMG_0828.jpeg

Opublikowano
14 godzin temu, alanjot napisał(a):

światła po zapaleniu robią „test” góra dół

To akurat nie jest wyznaczniniem, bo w BMW nawet reflektory halogenowe robią test silniczków. 

 

14 godzin temu, alanjot napisał(a):

podejrzewam że skręt kół powinien powodować skręt świateł?

Na postoju tylko w prawo. Podczas jazdy powyżej 20km/h w obie strony. Dodatkowo po odpaleniu silnika, przy ustawieniu przełącznika na "AUTO" lewa lampa ustawia się maksymalnie w dół i w lewo. Powyżej 50km/h wraca do środka. Przy ustawieniu włącznika na swiatła mijania adaptacyjne reflektory nie są aktywne, soczewki świeca prosto, a doświetlanie H3 nie działa ( i tu nalezy pamiętac aby regulacje wykonywac własnie na tym ustawieniu, nie na AUTO).

 

Bez podpięcia komputera mozna tylko wróżyć, ale mocno prawdopodobne jest uszkodzenie modułu skrętu, bo znajduje sie on od spodu lampy (powinien byc dostep po zdjęciu nadkola) przez co jest narazony na wilgoć. 

Opublikowano

W E60 lampa wyjdzie bez demontazu zderzaka? To tego nie wiedziałem, zwracam zatem honor 🙂 Bo rzeczywiście w takiej sytuacji lepiej wyjąc reflektor niż męczyc się przez nadkole. 

Opublikowano

Cześć, tego wieczoru podpiąłem kompa przez obd (program Delphi) błąd od oświetlenia taki jak na zdj. Wcześniej było z 6 błędów w tym dużo na prawym reflektorze ale po usunięciu ich zostaje ten jeden. ?Odpowoedzialny za błąd na desce?

 

IMG_0841.jpeg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, wracam do tematu - wystarczy zmienić moduł a następnie go zakodować w komputerze czy wystarczy sama wymiana?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.