Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam przychodzę z ogromną prośbą do osób które napotkały się z problemem braku zasilania kokpitu i potrafią mi pomoc.Auto normalnie odpala ,swiatła zewnętrzne swiecą .Objawy sa następujące. nie działające zegary,panel klimatyzacji, idrive,centralny,panel kierowcy sterowania szybami, czasem załączają się samoczynnie wycieraczki ktorych nie mozna wylaczyc nawet po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki. Podmienialem moduł MPM jak i rowniez Geteway (SGM)  bez rezultatów. Po podłączeniu komputera wyrzuca błędy na roznych sterownikach . Czasem komunikacja wraca i wszystko wraca do zycia. Bardzo prosze o pomoc . Zapomnialem dopisac,ze to jest BMW E60 2003r M54b22 z gazem.

Edytowane przez Nasa87
Opublikowano

Przy takiej usterce wypadło by wrzucić tutaj listę błędów podejrzewam że jest to usterka która wystąpiła być może tylko u ciebie a jeśli nie to i tak może nie być tu na forum drugiej osoby z tym problemem. 

Osobiście przejrzał bym bardzo dokładnie czy skrzynka bezpieczników sama w sobie nie ma jakiejś usterki, luźnej wtyczki, albo luźnego kabla zasilającego część elektryki w kabinie.

Opublikowano

Dzięki wielkie za zainteresowanie moim tematem. Wrzucam screny błędów. Sprawdzalem skrzynke bezpiecznikow wydaje się OK, podmienialem bezpieczniki jak i sprawdzalem pod nogami pasazera jak i w bagazniku. Odłączałem moduł TCU bo przez jeden dzien wywalało tylko jego błąd. Teraz widnieja te błędy co załączylem i nie moge ich usunąć

219cb52a-acc6-455d-97a6-ed636b691951.jpg

Opublikowano

Oczywiscie wszystkie NR błędów przeszukałem i np.DME/DDE to jest sterownik silnika, ale przeciez pali bez problemu. Ogolnie wydaje mi sie ze to sa zaklucenia na calej lini CAN ale juz brakuje mi pomysłów gdzie szukac. Wygrzebalem z tego forum podobny temat i w tamtym przypadku okazal się moduł SGM (geteway) nad skrzynką bezpiecznikow. Kupilem takowy lecz nic to nie zmienilo.Dwa dni temu auto odpaliło, prądy wrocily i tak przejezdzilem caly dzien gasząc i odpalając, na wieczor znowu stracila prąd.

Opublikowano

Poddaje się auto idzie do warsztatu

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pisze to dla potomnych. Sam bym tego nie rozwiązał ,podjęło się dwoch elektromechanikow ktorzy rozkładali ręce. Dopiero trzeci ktory specjalizuje się w elektronice BMW i to zajęło mu dwa dni, okazało się ,że webasto ktore i tak nie działa obciążało linie CAN .Przez to auto odcinalo reszte modułów. Dziękuję za uwagę 😉

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.