Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Pacjent E92 330xd. Auto stało jakieś 3 miesiące nieodpalane i padł akumulator całkowicie. Po naładowaniu wyskoczyło trochę błędów ale większość zgasła po przejechaniu 100 metrów.

Został natomiast problem ponieważ auto gaśnie po 30 sekundach. Za każdym razem trzeba wyłączyć zapłon i włączyć jeszcze raz. Odpala bez problemu ale zawsze po 30 sekundach gaśnie.

Proszę o pomoc w ustaleniu co jest przyczyną i co z tym zrobić.

Opublikowano

Ktoś powiedział że to rozkodowany immobilizer. Czy jest ktoś z Torunia lub okolic kto mógłby pomóc w tym temacie?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
1 minutę temu, kkx5 napisał(a):

Nie moze byc immo. 

Też mi się tak wydaje bo jak mi się kluczyk rozsypał to zaraz mi wywaliło komunikat że nie ma pilota w pobliżu stacyjki i nawet nie zakręcił rozrusznik. Nie wiem jak to działa w E9x ale pewnie jest bardzo podobnie. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak będziesz na Śląsku to wpadaj

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Synchronizacja CAS zrobiona , filtr paliwa wymieniony. Coś jest ze sterowaniem pompą paliwa. Jeśli dobrze to rozkminiam to do odpalenia podaje  większą dawkę przepływu czyli 120l. Później pompka zwalnia i podaje 60l. Tak pokazuje komp. Tyle że jak ma się przełączyć na mniejszy przepływ to odcina zasilanie. Czy to może być sterownik pompy paliwa ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.