Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, tomaszj1990 napisał(a):

A zmierzył chociaż kompresję, żeby mieć pewność że to pierścienie?

Powiedział mi że wyjął odmę i się przyjechał to z rury od odmy mówił, że kapało dużo oleju.

Kompresję najwyżej zmierzę sam dzisiaj lub jutro 

Opublikowano

No chyba, że założyć oil catch tanka 

Ale nie wiem jak długo pociągnie ten silnik skoro kondycja mówił, że fatalna 

Opublikowano

No z tego co zdążyłem zarejestrować to Ty zauważyłeś zużycie oleju, a ja stwierdziłem olej w dolocie pochodzący prawdopodobnie z turbosprężarki, drogą eliminacji odmy po jej odłączeniu w dolocie nadal jest więcej oleju niż powinno być 

 

To jest odpowiednia argumentacja że silnik pali olej?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cały przód zarzygany, niski przebieg, niemiec tylko po bułki jeździł.

Nigdy nie myłem silnika a mój po 400tysiącach tak nie wyglądał.

spacer.png

Opublikowano

Mechanik mi zaproponował, że skoro nie chcę się jednak pozbywać auta, to żebym wymienił.olej na 5w40 motula, wlał ceramizer

Wymienił.odme na filterek oraz wyczyścił cały dolot i wtedy obserwował jak to się będzie zachowywać.

Myślicie, że warto spróbować,?Skoro i tak jak będę brał nowy silnik to ten wolę już dojechać do zera.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymień turbinę może się okazać ze spalanie oleju zmniejszy się o 2/3. I wtedy się będziesz zastanawiał co dalej.

Opublikowano

Dziwna sprawa z tym moim silnikiem, akurat ostatnie dni musiałem zmienić styl jazdy bo jak się okazało rura, która szła do dolotu to spinka tam pękła dlatego ona mi wyskakiwała 

Dopóki część nie doszła jeździłem delikatnie maks 2300 obrotów 

A stale 1500/1600

I jak się okazało dolot wręcz czysty, wręcz zero oleju

Opublikowano

Więc jakby pierścienie faktycznie były walnięte to chyba zmiana stylu jazdy by nie zmieniła tego, że dolot magicznie w 4 dni stał się czysty🤔

 

Opublikowano

Bo mechanik mi stwierdził też, że to silnika bo odłączył odmę, a w dolocie dalej zbierał się Olej

 

Czy mimo odłączonej odmy uszczelniacze turbo maga puszczać olej dalej ?

No nic za dużo pytań, a brak odpowiedzi, więc zwyczajnie trzeba zaryzykować i ja wysłać na pełną regenerację 

 

Bo tak nie chce mi się wierzyć, że silnik kaput, ale z drugiej strony jak wytłumaczyć te dmuchanie z korka oleju i z bagnetu na rozgrzanym silniku. No chyba, że te objawy nie przyczyniają się na ten moment ku ubytkowi oleju 🤔🤔🤔🤔

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

I na czym stanelo? Zmierzyles kompresje na cylindrach? Co z ta turbina wyszlo? Czy moze pogoniles auto nastepnemu szczesliwcowi........

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.