Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Mam problem z vanosami lub rozciągniętym łańcuchem. A mianowicie błędy mam od vanosow o przestawionym łańcuchu na wałku po stronie dolotowej na obu bankach. Kupiłem X5 z USA nie rozbitą ale z świecącym czekiem.  W USA zmienili wszystkie 4 cewki vanosow i poskładali pokrywy zaworów na silikon. Ja już wymieniłem uszczelki pod pokrywami i patrzyłem na rozrząd to blokady wchodzą ładnie. Nawet ściągałem jeden Vanos ale nie wiem jak go sprawdzić czy działa poprawnie czy się niewiedza. Bo po skasowaniu błędów vanosy działają w inpie na wolnych obrotach nawet po przygotowaniu też ale podczas jazdy  po ruszeniu po 10 metrach jest takie dziwne (utknięcie silnika) i vanosy przestają działać. Jak zgasze i odpalę znowu żyją. BMW X5 E70 4.8 ma przejechane 160 tys km czy przy tym przebiegu mugl sie rozciągnąć łańcuchu a w USA ustawili rozrząd na znaki?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.