Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

po wyłączeniu auta, dało się słyszeć z kabiny bulgotanie.....

Wziąłem się za odpowietzranie - wyleciało trochę powietrza,ale następnego dnia, znowu słychać bulgotanie po wyłączeniu....

Wymieniłem korek zbiornika wyrównawczego. Jak na razie, po dwóch jazdach - cisza. bulgotania brak....

korek wygląda na sprawny - ma około 1 roku.....

Edytowane przez 520i
Opublikowano

przyczyną jest uszczelka grubego węża górnego od strony silnika.... 

Opublikowano

uszczelkaę wymieniłem - pasuje z zesrtawu uszczelek uniwersalnych - calowych. Metryczn są albo za duże albo za małe.

Ta uszczelka nie występuje jak osobny elemnet do kupienia - trzeba kuoić wąż i uszczelkę.

Ale pomimo wymiany tej uszczelki - po jeździe próbnej dalej po wyłączeniu silnika słychać bulgot w wężach.... szukam dalej... 

Opublikowano

dalej bugocze......

chciałem wymienić pompę wody, ale nie ma żadnych luzów i auto się nie przegrzewa, wioęc cała robota byłaby bezsensowna.

Wymieniłem jedynie rolkę napinacza bo był luz poprzeczny (łożysko sprawne) i koło pasowe pompy wody bo przy otworze jednej ze śrub był uszczknięty ebonit....

nic więcej nie znalazłem....

Rano przed jazdą uzupełniłem płyn dokładnie do stanu na zimnym silniku i pojechałem do roboty.

Po robocie, sprawdziłem poziom płynu przed odpaleniem - dokładnie taki, jak go zalałem rano.....

bulgot jednak słyszę po wyłączeniu auta. Co ciekawe, gdy otworzę maskę, wyłączę auto i podejdę do silnika - nie słychać nic.

 Bulgot słychać tylko w kabinie. Zapowietrzona nagrzewnica?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Musiałaby mieć dziurę że co chwila się zapowietrzać, po prostu daj grzanie na max i musi się odpowietrzyć, jeżeli masz LPG to trzeba zacisnąć jeden z węży wodnych reduktora np kombinerkami i przytrzymać silnik na wyższych obrotach, wtedy cały płyn idzie tylko przez nagrzewnicę i łatwo się odpowietrza.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

dziury nie ma - nie śmierdzi ani w kabinie, ani na zewnątrz auta płynem - obwąchałem go naokoło - wiem jak śmierdzi - pachnie płyn...

Nie mam gazu - auto jeździ w Norwegii....

Zacząłem stawiać auto pod górkę i chyba daje to efekty....Nie słyszałem bulgotu od wczoraj....

Auto zapowietrzyło się przez gruby wąż chłodnica-termostat. Wąż kupiłem FEBI. Jak zauważyłem że cieknie od strony termostatu, to już wiedziałem że to uszczelka.... Wąż wymieniałem około roku temu. A uszczelka była spłaszczona bardziej niż oryginalna z 1999 roku....

Jak napisałem, pasuje uszczelka calowa z zestawu uszczelek uniwersalnych. Nawet nie musiałem stosować patentu (silikon na uszczelkę).  

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli dałeś zwykły o-ring to za niedługo będzie to samo. W przewodach z zamiennika trzeba od razu wymienić o-ring na vitonowy (odporny na temperatury).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
12 godzin temu, maniek21112 napisał(a):

Jeżeli dałeś zwykły o-ring

ten pochodzi z zestawu uszczelek dedykowanych do wody, czyli temperaturo-odporny. Przetestowałem już te uszczelki - działają....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.