Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
59 minut temu, Thomasonair napisał(a):

Ciekawe z czego wynikaja rożne terminy? Inne silniki, wyposażenie rożne plany produkcyjne?

Zamówiłem w połowie listopada i termin to podobno maj/czerwiec a może nawet lipiec. Strasznie długo. 

20 xdrive. Produkcja usa. Wyposażenie, chyba dosc bogate. Sa różne sloty na produkcje jaki sie czasami trafi tak będzie. Na g05 czekalem długo to chociaż g45 jest szybko

  • Lubię to 1
Opublikowano

To bardzo szybko,😉 ja zamawiałem w końcu października termin odbioru maj,ale mi to akurat pasuje bo w maju kończy mi się leasing na obecne auto.

Opublikowano
W dniu 3.12.2024 o 16:36, IronSzn napisał(a):

spacer.pngspacer.pngspacer.png

gratki
alpejska biel z M pakietem i rozszerzonym shadwoline zawsze jest mega fajna!

Opublikowano (edytowane)

Szkoda ze nie moga zrobic prawdziwego suva premium - wielkosci x3, za to z funkcjami x5 - pneumatyka, skretna osia i wykonczeniem wnetrza... z checia zaplacilbym tyle co za x5, ktore jest po prostu za duze na polskie miasto.

Edytowane przez srekal34
  • Lubię to 1
Opublikowano
3 godziny temu, srekal34 napisał(a):

Szkoda ze nie moga zrobic prawdziwego suva premium - wielkosci x3, za to z funkcjami x5 - pneumatyka, skretna osia i wykonczeniem wnetrza... z checia zaplacilbym tyle co za x5, ktore jest po prostu za duze na polskie miasto.

Statystycznie to nie prawda. Po pierwsze sprzedaz w europie czy Polsce szczegolnie to nie to czym kieruje sie producent. Usa jest glownym rynkiem.

po drugie wiekszosc x3 na polskim rynku sprzedawanych do 20d/20i w dosc srednich wersjach. Wiec watpie zeby duzo osob chcialo dac za x3 tylko co za x5

  • Lubię to 1
Opublikowano
10 godzin temu, IronSzn napisał(a):

po drugie wiekszosc x3 na polskim rynku sprzedawanych do 20d/20i w dosc srednich wersjach. Wiec watpie zeby duzo osob chcialo dac za x3 tylko co za x5

Szkoda, że to w dużej mierze "zasługa" dealerów, którzy zamawiają takie samochody na stock. Tak samo z kolorami - biały, czarny, srebrny, szary i tyle.

I potem przychodzi klient do salonu i ma do wyboru: albo brać średnio wyposażoną wersję 20i/20d w kolorze biały/czarny/srebrny/szary, albo czekać niewiadomo jak długo na inną konfigurację.

Opublikowano
1 godzinę temu, PKort napisał(a):

Szkoda, że to w dużej mierze "zasługa" dealerów, którzy zamawiają takie samochody na stock. Tak samo z kolorami - biały, czarny, srebrny, szary i tyle.

I potem przychodzi klient do salonu i ma do wyboru: albo brać średnio wyposażoną wersję 20i/20d w kolorze biały/czarny/srebrny/szary, albo czekać niewiadomo jak długo na inną konfigurację.

Patrzysz ze swojego punktu widzenia. Rozejrzyj sie. U mnie w pracy na parkingu stoi spokojnie 20 x x3 g01. Wiekszością przyjeżdzają kobiety. Używają tych aut jako miejskich. Takie podstawowe x3 nie jest duzo drozsze od Skody czy vw, a pasuje lepiej do torebki. Dealer dobrze wie co schodzi mu ze stocku. 

na 10 podstawowych 2l masz jedna w 6 garach. Tak samo z wyposazeniem.

Sam wiem jak konfigurowałem obecna x3, gdyby nie to ze dzisiaj pakiety sa naprawdę dosyc tanie i przez to warto było wziasc wszystko , to pewnie bym sporo rzeczy zostawił. 


 

 

 

Opublikowano
W dniu 20.11.2024 o 21:51, Mariusz2709 napisał(a):

No i wolniejsze  

40i 

50e

Dopiero M60i lepiej się zbiera cena od 533 k 

Dlatego G45 m50  nieduży "SUV" dobrze się odpychający 

Myśle że mimo środka będzie dobrze się to sprzedawało 

 

 

Po obejrzeniu testu BMW X3 na kanale Carwow i zwróceniu uwagi na jakość plastików, dochodzę do wniosku, że warto dopłacić te 80 tys. zł do mniej zwinnego i wolniejszego, ale znacznie bardziej dopracowanego X5. Uważam, że warto zdecydować się na X5, póki jeszcze jest taka możliwość. To ostatni model BMW (poza Serią 7 i 8), w którym jakość materiałów, dostępne opcje wyposażenia oraz paleta silnikowa naprawdę spełniają standardy marki premium. Jeśli X5 podąży ścieżką obraną przez x3 i serię 5, możemy spodziewać się znaczącego spadku jakości pod każdym względem.

  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, IronSzn napisał(a):

Patrzysz ze swojego punktu widzenia. Rozejrzyj sie. U mnie w pracy na parkingu stoi spokojnie 20 x x3 g01. Wiekszością przyjeżdzają kobiety. Używają tych aut jako miejskich. Takie podstawowe x3 nie jest duzo drozsze od Skody czy vw, a pasuje lepiej do torebki. Dealer dobrze wie co schodzi mu ze stocku. 

na 10 podstawowych 2l masz jedna w 6 garach. Tak samo z wyposazeniem.

Sam wiem jak konfigurowałem obecna x3, gdyby nie to ze dzisiaj pakiety sa naprawdę dosyc tanie i przez to warto było wziasc wszystko , to pewnie bym sporo rzeczy zostawił.

Oczywiście, że patrzę ze swojej perspektywy. Szukałem X3 w wersji 30i albo 30e z jasnym wnętrzem i kolorze spoza nędznej czwórki i kilkoma dodatkowymi opcjami wyposażenia - nic nie znalazłem.

 

37 minut temu, p0sitiv napisał(a):

Po obejrzeniu testu BMW X3 na kanale Carwow i zwróceniu uwagi na jakość plastików, dochodzę do wniosku, że warto dopłacić te 80 tys. zł do mniej zwinnego i wolniejszego, ale znacznie bardziej dopracowanego X5. Uważam, że warto zdecydować się na X5, póki jeszcze jest taka możliwość. To ostatni model BMW (poza Serią 7 i 8), w którym jakość materiałów, dostępne opcje wyposażenia oraz paleta silnikowa naprawdę spełniają standardy marki premium. Jeśli X5 podąży ścieżką obraną przez x3 i serię 5, możemy spodziewać się znaczącego spadku jakości pod każdym względem.

No nie wiem - w G05 LCI już zaczęły być widoczne oszczędności - chociażby brak czujników do odblokowywania tylnych drzwi.

Opublikowano
5 godzin temu, p0sitiv napisał(a):

Po obejrzeniu testu BMW X3 na kanale Carwow i zwróceniu uwagi na jakość plastików, dochodzę do wniosku, że warto dopłacić te 80 tys. zł do mniej zwinnego i wolniejszego, ale znacznie bardziej dopracowanego X5. Uważam, że warto zdecydować się na X5, póki jeszcze jest taka możliwość. To ostatni model BMW (poza Serią 7 i 8), w którym jakość materiałów, dostępne opcje wyposażenia oraz paleta silnikowa naprawdę spełniają standardy marki premium. Jeśli X5 podąży ścieżką obraną przez x3 i serię 5, możemy spodziewać się znaczącego spadku jakości pod każdym względem.

Albo nie doplacac nic i wziac x4 ;) ktore wciaz mozna zamawiac, co sam zrobilem. W pelnym shadowline wyglada duzo lepiej niz nowe x3.

Opublikowano

Żadna opcja nie jest idealna. Kiedyś pewnie była lepsza jakość ale nie każdy chcę starszej schodzącej generacji i technologii.
Nowszy model bardziej plastikowy ale sporej grupie może się podobać design i nowe bajery. 
Na szczęście jest wybór dla każdego 😀

Opublikowano

Wnetrze jesli ktos chce mozna znaczaco poprawic. Podsufitke obszyc alcantara, boczki drzwi, tyl foteli i deske w całości w skórze. Mamy w Polsce utalentowanych tapicerow, dla tych ktorzy chca jest to opcja

Opublikowano

Tak słucham tych wszystkich wypowiedzi i zastanawiam się nad czym wszyscy tak ubolewają, co niektórzy to nawet myślą o inwestowaniu we wnętrze a prawda jest taka że większość po 3 latach wymienia na nowy model, więc po co tyle ubolewać pytam,może za 3 lata się poprawi 😉

Opublikowano
18 godzin temu, Walterek napisał(a):

Tak słucham tych wszystkich wypowiedzi i zastanawiam się nad czym wszyscy tak ubolewają, co niektórzy to nawet myślą o inwestowaniu we wnętrze a prawda jest taka że większość po 3 latach wymienia na nowy model, więc po co tyle ubolewać pytam,może za 3 lata się poprawi 😉

Przypominam ze jestes na forum bmw, miejscu gdzie sa ludzie ktorzy lubia motoryzacje stad cala dyskusja. Masz racje ze wsrod tych ktorzy kupuja bmw od tak, Często nie wiedząc jaki napęd ma ich auto😅 (patrz 1er) , tak bedzie ze 3 lata i zmiana. Ja nie widzę powodu zeby nie poprawic fabryki jak sie da. 

Opublikowano
W dniu 11.12.2024 o 07:37, Walterek napisał(a):

Tak słucham tych wszystkich wypowiedzi i zastanawiam się nad czym wszyscy tak ubolewają, co niektórzy to nawet myślą o inwestowaniu we wnętrze a prawda jest taka że większość po 3 latach wymienia na nowy model, więc po co tyle ubolewać pytam,może za 3 lata się poprawi 😉

Nie wiem jak inni, ale ja zmieniam samochód dużo rzadziej, niż co 3 lata. E90 miałem przez 10 lat i sprzedałem tylko dlatego, że rodzina przestała się mieścić. E84 kupione przez mojego Tatę w 2013 nadal jest w rodzinie. E87 jeździło w rodzinie przez 10 lat, zanim zostało wymienione na F21 i to tylko dlatego, że trafiła się dobra okazja.

Dlatego ja przywiązuję wagę do tego, co w tym samochodzie jest i w jakim wykończeniu.

Opublikowano
W dniu 11.12.2024 o 00:50, IronSzn napisał(a):

Wnetrze jesli ktos chce mozna znaczaco poprawic. Podsufitke obszyc alcantara, boczki drzwi, tyl foteli i deske w całości w skórze. Mamy w Polsce utalentowanych tapicerow, dla tych ktorzy chca jest to opcja

No właśnie, i tak nas nabierają. Na co dzień jeżdżę 18-letnim Volvo z przebiegiem 300 tys. km i mam jeden odprysk na masce, oraz zero rys. Dziś, kupując nowe auto, od razu trzeba umawiać termin na PPF-a, bo samochody rysują się od samego patrzenia. Teraz dochodzi jeszcze tapicer... 

Opublikowano
W dniu 10.12.2024 o 14:30, PKort napisał(a):

Oczywiście, że patrzę ze swojej perspektywy. Szukałem X3 w wersji 30i albo 30e z jasnym wnętrzem i kolorze spoza nędznej czwórki i kilkoma dodatkowymi opcjami wyposażenia - nic nie znalazłem.

 

No nie wiem - w G05 LCI już zaczęły być widoczne oszczędności - chociażby brak czujników do odblokowywania tylnych drzwi.

W przedlifcie mam jeszcze czujniki w 4 klamakach. 

Opublikowano
4 minuty temu, p0sitiv napisał(a):

No właśnie, i tak nas nabierają. Na co dzień jeżdżę 18-letnim Volvo z przebiegiem 300 tys. km i mam jeden odprysk na masce, oraz zero rys. Dziś, kupując nowe auto, od razu trzeba umawiać termin na PPF-a, bo samochody rysują się od samego patrzenia. Teraz dochodzi jeszcze tapicer... 

ekologia. 

Opublikowano
2 godziny temu, p0sitiv napisał(a):

No właśnie, i tak nas nabierają. Na co dzień jeżdżę 18-letnim Volvo z przebiegiem 300 tys. km i mam jeden odprysk na masce, oraz zero rys. Dziś, kupując nowe auto, od razu trzeba umawiać termin na PPF-a, bo samochody rysują się od samego patrzenia. Teraz dochodzi jeszcze tapicer... 

nie jestem pewny czy jest aż tak źle. Podobno lakiery są cieńsze i to zapewne znowu oszczędności.
natomiast objeżdżam rocznie 60-70 tys. Km, głownie autostrady i nie mam przypadku aby odprysk pojawił się od jazdy. Teraz mam 2.5 rocznego Arteona i przy 155tys km lakier wyglada bardzo dobrze. 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, p0sitiv napisał(a):

W przedlifcie mam jeszcze czujniki w 4 klamakach. 

Widziałem wlasnie, ze w nowej x3 są tylko w przednich. Szkoda bo to przydatne kiedy są w czterech klamkach. Nie ma jednak reguły. U dziewczyny w Alfie Romeo Stelvio są w przednich a u mnie w Artonie w każdej klamce i pięknie działają. 
Żal mi też było dowiedzieć się, że w x3 kamerka tylna jest odsłonięta. W Artonie wysuwa się w czasie cofania. Przez 2.5 roku ani razu nie wymagała przetarcia

Edytowane przez Thomasonair
Opublikowano
24 minuty temu, Thomasonair napisał(a):

Widziałem wlasnie, ze w nowej x3 są tylko w przednich. Szkoda bo to przydatne kiedy są w czterech klamkach. Nie ma jednak reguły. U dziewczyny w Alfie Romeo Stelvio są w przednich a u mnie w Artonie w każdej klamce i pięknie działają. 
Żal mi też było dowiedzieć się, że w x3 kamerka tylna jest odsłonięta. W Artonie wysuwa się w czasie cofania. Przez 2.5 roku ani razu nie wymagała przetarcia

W nowych modelach BMW (G05LCI, G45, G60) czujniki są tylko w przednich drzwiach. Jeszcze parę lat temu standardowo były we wszystkich.

Co do kamery to osobiście nie mam zdania. Chowana pod logo faktycznie się mniej brudzi, ale za to całość jest podatna na zamarzanie - jak pod znaczek dostanie się trochę wilgoci a samochód zostanie na mrozie, to może się nie otworzyć. W optymistycznym wariancie po prostu kamera nie zadziała i będą tylko czujniki. W pesymistycznym - silniczek się spali przy próbie otwarcia.

Odsłonięta kamera się brudzi, ale nie ma problemów z potencjalnym zamarznięciem. No i mogłaby być wykorzystana przez "Sentry Mode", nagrywając otoczenie samochodu w czasie, kiedy stoi na parkingu.

Opublikowano
W dniu 12.12.2024 o 02:27, IronSzn napisał(a):

Przypominam ze jestes na forum bmw, miejscu gdzie sa ludzie ktorzy lubia motoryzacje stad cala dyskusja. Masz racje ze wsrod tych ktorzy kupuja bmw od tak, Często nie wiedząc jaki napęd ma ich auto😅 (patrz 1er) , tak bedzie ze 3 lata i zmiana. Ja nie widzę powodu zeby nie poprawic fabryki jak sie da. 

Tak całkiem nie masz racji bo zwracam uwagę jak auto wygląda i co w nim siedzi ,obecna G45 im dłużej na nią patrzę coraz bardziej mi się podoba,wnętrze no cóż mogło być lepiej wykończone ale tragedii nie ma 😉. Zamówiłem co prawda w podstawowej wersji silnikowej, ale z pełnym wyposażeniem.Wychodzę z założenia że na dzisiejsze czasy mocne silniki się nie sprawdzają,wszędzie tylko korki i ciasnota 200KM w zupełności wystarczy, a za 3 lata się zobaczy 🤔

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.