Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 godzin temu, srekal34 napisał(a):

Jak ten NX po jakims czasie w srodku? Ja mialem jazde testowa z przebiegiem 6000 mil i skora juz byla lekko swiecaca, tunel srodkowy sie lekko ruszal a pod kokpitem cos trzeszczalo. Ogolnie chyba bym stawial go tuz za x3, ale jakos ciezko mi uzasadnic przednionapedowe auto z gorszym wyciszeniem w tej cenie. Ma tez inne minusy, jak sporo mniejszy bagaznik i siedzenia skladane tylko 40:60. 

10 letnia gwarancja na pewno na duzy plus. 

GLC jak poszedlem na pierwsza jazde to musialem czekac na drugi egzemplarz, bo w pierwszym sie wylozyla bateria do mheva, z tego co slyszalem pechowcy potrafia miec 2x wymieniana na gwarancji, wiec powodzenia w trzymaniu tego auta jak gwarancja sie skonczy 😄

Ja jeździłem w tym miesiącu NX-em demo z początku roku (nie miał jeszcze tego irytującego ISA). Nic nie skrzypiało, nic nie trzeszczało, nigdzie się skóra nie świeciła. Ale to pewnie trzeba by dłużej poużytkować.

Odnośnie bagażnika to zależy, którą wersje X3 porównujesz. Spalinowa ma faktycznie odrobinę większy (570 vs 545), ale w PHEV jest już dużo gorzej (460 vs 545). Przy czym bagażnik w G45 ma podwójne dno (część przestrzeni jest pod podłogą), a w NX pod główną podłogą niewiele co się już mieści. Zależy, kto ile wozi na codzień w bagażniku.

Opublikowano

To tylko napisał że nie ma takiej opcji - pewnie kolejny niedouczony żeby napisać że jest standard

Opublikowano
8 godzin temu, srekal34 napisał(a):

Jak ten NX po jakims czasie w srodku? Ja mialem jazde testowa z przebiegiem 6000 mil i skora juz byla lekko swiecaca, tunel srodkowy sie lekko ruszal a pod kokpitem cos trzeszczalo. Ogolnie chyba bym stawial go tuz za x3, ale jakos ciezko mi uzasadnic przednionapedowe auto z gorszym wyciszeniem w tej cenie. Ma tez inne minusy, jak sporo mniejszy bagaznik i siedzenia skladane tylko 40:60. 

10 letnia gwarancja na pewno na duzy plus. 

GLC jak poszedlem na pierwsza jazde to musialem czekac na drugi egzemplarz, bo w pierwszym sie wylozyla bateria do mheva, z tego co slyszalem pechowcy potrafia miec 2x wymieniana na gwarancji, wiec powodzenia w trzymaniu tego auta jak gwarancja sie skonczy 😄

Nasz egzemplarz ma 17 tys km przebiegu i jak na razie bez przetarć i zużyć. Brak też uwag do działania. To wersja z napędem 4x4 zapewne oparta na silnikach eletrycznych. Co w zasadzie nie widzę jako problem. 
sprawy trzeszczenia nie uświadczyłem. Chyba, że pod naciskiem to pewnie tak, choć mało ktore auto dziś jest od tego wolne. 
ogólnie LX to spoko autko. Na minus mniej miejsca niż w x3 oraz obcowanie ze skrzynią biegów nie najciekawsze ale odwdzięcza się solidnością.  

Opublikowano
1 godzinę temu, ryb55 napisał(a):

To tylko napisał że nie ma takiej opcji - pewnie kolejny niedouczony żeby napisać że jest standard

No ale nie ma klejonych szyb na autach ktore juz sa dostarczane do klienta... bylem, ogladalem, potrafie odroznic szybe klejona od nie klejonej ;) 

Opublikowano
2 godziny temu, PKort napisał(a):

Ja jeździłem w tym miesiącu NX-em demo z początku roku (nie miał jeszcze tego irytującego ISA). Nic nie skrzypiało, nic nie trzeszczało, nigdzie się skóra nie świeciła. Ale to pewnie trzeba by dłużej poużytkować.

Odnośnie bagażnika to zależy, którą wersje X3 porównujesz. Spalinowa ma faktycznie odrobinę większy (570 vs 545), ale w PHEV jest już dużo gorzej (460 vs 545). Przy czym bagażnik w G45 ma podwójne dno (część przestrzeni jest pod podłogą), a w NX pod główną podłogą niewiele co się już mieści. Zależy, kto ile wozi na codzień w bagażniku.

Japonczycy to jakos te litry musza inaczej liczyc :D bo porownujac do mojego x3 g01 roznica jest wieksza niz wynikaloby to z litrazu na papierze niestety. 

Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, srekal34 napisał(a):

Japonczycy to jakos te litry musza inaczej liczyc 😄 bo porownujac do mojego x3 g01 roznica jest wieksza niz wynikaloby to z litrazu na papierze niestety. 

Zależy, którego NXa porównywałeś - bo ten duży jest od 2023.

Może jakoś w przyszłym tygodniu postawię nowego NX-a obok swojego G08, to pomierzę bagażniki.

Edytowane przez PKort
Opublikowano
1 godzinę temu, PKort napisał(a):

Zależy, którego NXa porównywałeś - bo ten duży jest od 2023.

Może jakoś w przyszłym tygodniu postawię nowego NX-a obok swojego G08, to pomierzę bagażniki.

W sensie ze cos zmienili w trakcie generacji? Ogladalem MY22(chyba 2gen jest ogolnie od 21?) I ten bagaznik byl dosc malutki i malo pakowny ze wzgledu na linie dachu

Opublikowano
17 godzin temu, srekal34 napisał(a):

No ale nie ma klejonych szyb na autach ktore juz sa dostarczane do klienta... bylem, ogladalem, potrafie odroznic szybe klejona od nie klejonej 😉

Potwierdzam, w moim m50 też nie ma klejonych szyb. W katalogu prasowym nakłamali, że akustyczne szyby są w standardzie... 🙂

Opublikowano
5 minut temu, ryb55 napisał(a):

a może to jest jakaś inna technologia niż klejenie?

Tak, nazywa sie "marketingowy bullshit":) 

z drugiej strony, jesli jest wystarczajaco cicho bez nich, to w czym to przeszkadza?

  • Lubię to 1
Opublikowano
44 minuty temu, srekal34 napisał(a):

W sensie ze cos zmienili w trakcie generacji? Ogladalem MY22(chyba 2gen jest ogolnie od 21?) I ten bagaznik byl dosc malutki i malo pakowny ze wzgledu na linie dachu

W 2023 był lifting - według danych technicznych powiększono bagażnik się z 500  do 545l. Faktycznie, na oko jest większy, niż w moim G08. Jak tylko będę miał okazję, to porównam wymiary.

  • Dziękuję 1
Opublikowano
3 godziny temu, srekal34 napisał(a):

Tak, nazywa sie "marketingowy bullshit"🙂

z drugiej strony, jesli jest wystarczajaco cicho bez nich, to w czym to przeszkadza?

Tak mi odpisali: W nowym BMW X3 nie ma bowiem opcji szyby o zwiększonej izolacji akustycznej, czyli tej podwójnej ale w standardzie mamy grubsze szyby mające 4,8 mm szerokości, które lepiej izolują akustycznie

  • Lubię to 1
Opublikowano
8 godzin temu, Thomasonair napisał(a):

To ile miesięcy czekałeś?

Przełom września/października zamawiałem. Wiec w sumie czekalem październik i listopad

Opublikowano

Ja zamawiałem 18 września, i termin na marzec, też Bońkowscy. Jestem ciekaw z czego to wynika, bo mój podobno w lutym dopiero wejdzie na produkcję. 

Opublikowano
10 godzin temu, IronSzn napisał(a):

Przełom września/października zamawiałem. Wiec w sumie czekalem październik i listopad

Oo to bardzo szybko. Widocznie trafiles w dobry punkt na produkcji

Opublikowano
4 godziny temu, dawozbj napisał(a):

Ja zamawiałem 18 września, i termin na marzec, też Bońkowscy. Jestem ciekaw z czego to wynika, bo mój podobno w lutym dopiero wejdzie na produkcję. 

Ciekawe z czego wynikaja rożne terminy? Inne silniki, wyposażenie rożne plany produkcyjne?

Zamówiłem w połowie listopada i termin to podobno maj/czerwiec a może nawet lipiec. Strasznie długo. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.