Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, cowboy napisał(a):

nie no ale X5 to jest jednak +80 a nawet 100 tys do M50
liczyłem i konfigurowałem kilka razy
no i auto mega fajne ale jednak dużo wieksze i mniej zwinne

No i wolniejsze  

40i 

50e

Dopiero M60i lepiej się zbiera cena od 533 k 

Dlatego G45 m50  nieduży "SUV" dobrze się odpychający 

Myśle że mimo środka będzie dobrze się to sprzedawało 

 

 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
15 godzin temu, cowboy napisał(a):

nie no ale X5 to jest jednak +80 a nawet 100 tys do M50
liczyłem i konfigurowałem kilka razy
no i auto mega fajne ale jednak dużo wieksze i mniej zwinne

właśnie o to chodzi , jak będę zmieniał x1 nie wiem za rok czy dwa to najlepsza opcja to x3 m50 , auto w miarę zwinne , rabaty już będą dobre, dużo bardziej pakowne od x1 , porównując z x5 które ma wielką budę a przestrzeni niewiele więcej niż nowe x3 , jak ktoś lubi nie wiem lansować się czy ma dużą rodzinę 2+3 lub 2+2 , przyczepę itd wtedy rozumiem , sam bym brał x5 lub x7 ale  w moim przypadku x3 będzie idealnym kompromisem , choć na x5 pewnie za rok przed końcem produkcji będą rabaty 25% ....

male-bmw-2.png
Opublikowano
10 minut temu, wehyr napisał(a):

właśnie o to chodzi , jak będę zmieniał x1 nie wiem za rok czy dwa to najlepsza opcja to x3 m50 , auto w miarę zwinne , rabaty już będą dobre, dużo bardziej pakowne od x1 , porównując z x5 które ma wielką budę a przestrzeni niewiele więcej niż nowe x3 , jak ktoś lubi nie wiem lansować się czy ma dużą rodzinę 2+3 lub 2+2 , przyczepę itd wtedy rozumiem , sam bym brał x5 lub x7 ale  w moim przypadku x3 będzie idealnym kompromisem , choć na x5 pewnie za rok przed końcem produkcji będą rabaty 25% ....

Beda albo nie beda. Zamawiając nowe x3 pytalem o ceny g01 ze stocku i rabaty byly marne do tego stopnia ze korzystniej wychodził nowy model. 
Z tym niewiele wiecej przestrzeni to trzeba sobie postawic obok dwa i porownac wtedy. Roznica jest spora. Nie wiem jaki jest lans w x5. Zwykly rodzinny suv, glowy na ulicy za takim nie obracam. 

X5 za to w porownaniu do x3 ma wiecej opcji dostepnego wyposazenia np fotele komfortowe/m , bowers, skylounge, pneumatyka, akustyczne szyby, deska w skorze, podsufitka alcantara. Dzisiaj, bo czy g65 tez bedzie mialo taka przewage ciezko powiedziec. 

Majac budzet 400 tys mozna sie zastanawiac, jak chce sie wydac okolice 250-300 to uwazam ze na dzien dzisiejszy x3 wypada dobrze i dosyc korzystnie cenowo. Zobaczyny jak pokaze sie na zywo audi q5 bo na fotkach wyglada dla mnie calkiem ok. 

ps ja od kilku lat bacznie obserwuje i czekam na obecnosc w Polsce marki genesis. Taki gv70 namieszalby mysle w pl w segmencie suv

 

 

 

Opublikowano
Godzinę temu, IronSzn napisał(a):

Beda albo nie beda. Zamawiając nowe x3 pytalem o ceny g01 ze stocku i rabaty byly marne do tego stopnia ze korzystniej wychodził nowy model.

Dokładnie tak. W połowie roku rozglądałem się za G01 i w Bawarii ze stocku (centralnego) mieli 4 egzemplarze. Dosłownie 4. Wszystkie w podstawowych silnikach (20i/20d), słabo wyposażone. Rabaty dawali minimalne (8% na start). A na G45 wtedy jeszcze nie przyjmowali zamówień.

Opublikowano (edytowane)

Bylem na jezdzie probnej nowej x3.

Jedzilem 20 benzyna, z pakietem msport i zwyklym zawiasem.

Spotrzezenia:

-na zywo, zarowno w srodku jak i na zewnatrz wyglada lepiej niz na zdjeciach

-jest bardzo plastikowo, ale te plastiki sa niezle jakosciowo (klamka jest z tego samego materialu co plastik wokol skrzyni biegow w g01 lci) 

-technologicznie wiadomo przepasc, headup duzo lepszy i bardziej funkcjonalny niz w g01

-niektore oszczednosci trudno przebolec - brak szyb akustycznych, plastik za ktory ciagnie sie drzwi jest szkaradny, cerata bagaznika jest wykonana z charakterystycznego materialu ktorym podbija sie kanapy (!)

-boczki drzwi ogolnie sa bardzo slabe, podlokietnik jest duzo twardszy niz w g01

-fotele super wygodne jak i sama Veganza w dotyku i komforcie jest na poziomie Merino z G01, bez porownania z Sensateciem i  Vernasca

-narazie nic nie skrzypi ;) wyciszenie tez w miare ok mimo braku podwojnych szyb

-do zawieszenia nie mam zastrzezen, wybiera podobnie jak m-adaptive w trybie komfort z m40i.

-20 wogole nie jedzie ;) jedyna sensowna wersja to m50 moim zdaniem, ewentualnie 30d jak juz sie pojawi w ofercie

Edytowane przez srekal34
Opublikowano
1 godzinę temu, srekal34 napisał(a):

Bylem na jezdzie probnej nowej x3.

Jedzilem 20 benzyna, z pakietem msport i zwyklym zawiasem.

Spotrzezenia:

-na zywo, zarowno w srodku jak i na zewnatrz wyglada lepiej niz na zdjeciach

-jest bardzo plastikowo, ale te plastiki sa niezle jakosciowo (klamka jest z tego samego materialu co plastik wokol skrzyni biegow w g01 lci) 

-technologicznie wiadomo przepasc, headup duzo lepszy i bardziej funkcjonalny niz w g01

-niektore oszczednosci trudno przebolec - brak szyb akustycznych, plastik za ktory ciagnie sie drzwi jest szkaradny, cerata bagaznika jest wykonana z charakterystycznego materialu ktorym podbija sie kanapy (!)

-boczki drzwi ogolnie sa bardzo slabe, podlokietnik jest duzo twardszy niz w g01

-fotele super wygodne jak i sama Veganza w dotyku i komforcie jest na poziomie Merino z G01, bez porownania z Sensateciem i  Vernasca

-narazie nic nie skrzypi 😉 wyciszenie tez w miare ok mimo braku podwojnych szyb

-do zawieszenia nie mam zastrzezen, wybiera podobnie jak m-adaptive w trybie komfort z m40i.

-20 wogole nie jedzie 😉 jedyna sensowna wersja to m50 moim zdaniem, ewentualnie 30d jak juz sie pojawi w ofercie

Na bimmerpost sa posty ze szyby akustyczne sa standardem. 
Ja bede probowac klamki wymienic na takie z wersji chinskiej

20 jedzie tak jak 200 konna benzyna w suvie ma jechac. Pytanie czy Ci to wystarcza czy nie.
 

 

 

Opublikowano
5 minut temu, IronSzn napisał(a):

Na bimmerpost sa posty ze szyby akustyczne sa standardem. 
Ja bede probowac klamki wymienic na takie z wersji chinskiej

20 jedzie tak jak 200 konna benzyna w suvie ma jechac. Pytanie czy Ci to wystarcza czy nie.
 

 

 

Sprawdzalem samemu w salonie - niestety sa zwykle.

Opublikowano (edytowane)
50 minut temu, ryb55 napisał(a):

W danych technicznych z notatki prasowej jest napisane że standardowo są akustyczne szyby z przodu

Moim zdaniem przednie są akustyczne tzn klejone. 
jeździłem wersjami 20, 20d i 30e (w nowej 5ce)

odczucia w x3 20 są faktycznie takie, że brak jest przyspieszenia ale to moim zdaniem wynika z dobrego wyciszenia do 100km/h

20d ze względu na wysoki moment obrotowy i minimalne buczenie diesla jezdzi fajnie i daje niezłe odczucia a przy tym niewiele pali. W trasie brakuje mu tak samo mocy jak w x3 20

odczucia hybrydy w 30e są pozytywne. Cisza, natychmiastowa reakcja na gaz i błogi spokój elektryka dają przyjemność. Bateria starcza na około 80km.  Spalinówka dołącza się niezauważalnie. Po dociśnięciu przyspiesza bardzo dobrze.

nowa x3 przekonała mnie duzymi wygodnymi fotelami, fajnym prowadzeniem i o co zaskakujące wyglądem. Na żywo jest znacznie lepiej niż na zdjęciach.
Na minus metaliczne zamykanie drzwi, tanie plastiki klamek i na uchwycie zamykania wewnątrz. Brak dobrej jakości materiału na podsufitce, brak ładnych zdobionych progów. Jednym słowem oszczędności.

jednak nowoczesne technologie, wygląd, prowadzenie, jakość foteli jest na plus

Edytowane przez Thomasonair
Opublikowano
5 minut temu, Thomasonair napisał(a):

Moim zdaniem przednie są akustyczne tzn klejone. 
jeździłem wersjami 20, 20d i 30e (w nowej 5ce)

odczucia w x3 20 są faktycznie takie, że brak jest przyspieszenia ale to moim zdaniem wynika z dobrego wyciszenia do 100km/h

20d ze względu na wysoki moment obrotowy i minimalne buczenie diesla jezdzi fajnie i daje niezłe odczucia a przy tym niewiele pali. W trasie brakuje mu tak samo mocy jak w x3 20

odczucia hybrydy w 30e są pozytywne. Cisza, natychmiastowa reakcja na gaz i błogi spokój elektryka dają przyjemność. Bateria starcza na około 80km.  Spalinówka dołącza się niezauważalnie. Po dociśnięciu przyspiesza bardzo dobrze.

nowa x3 przekonała mnie duzymi wygodnymi fotelami, fajnym prowadzeniem i o co zaskakujące wyglądem. Na żywo jest znacznie lepiej niż na zdjęciach.
Na minus metaliczne zamykanie drzwi, tanie plastiki klamek i na uchwycie zamykania wewnątrz. Brak dobrej jakości materiału na podsufitce, brak ładnych zdobionych progów. Jednym słowem oszczędności.

jednak nowoczesne technologie, wygląd, prowadzenie, jakość foteli jest na plus

Mam Podobne przemyslania poza tym ze 30e jest za ciezkie, zbyt skomplikowanie i za drogie. 20 prostsze konstrukcyjnie, lzejsze, dużo tańsze.

jak wleci racechip to powinno dac rade w miescie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.