Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, cowboy napisał(a):

nie no ale X5 to jest jednak +80 a nawet 100 tys do M50
liczyłem i konfigurowałem kilka razy
no i auto mega fajne ale jednak dużo wieksze i mniej zwinne

No i wolniejsze  

40i 

50e

Dopiero M60i lepiej się zbiera cena od 533 k 

Dlatego G45 m50  nieduży "SUV" dobrze się odpychający 

Myśle że mimo środka będzie dobrze się to sprzedawało 

 

 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
15 godzin temu, cowboy napisał(a):

nie no ale X5 to jest jednak +80 a nawet 100 tys do M50
liczyłem i konfigurowałem kilka razy
no i auto mega fajne ale jednak dużo wieksze i mniej zwinne

właśnie o to chodzi , jak będę zmieniał x1 nie wiem za rok czy dwa to najlepsza opcja to x3 m50 , auto w miarę zwinne , rabaty już będą dobre, dużo bardziej pakowne od x1 , porównując z x5 które ma wielką budę a przestrzeni niewiele więcej niż nowe x3 , jak ktoś lubi nie wiem lansować się czy ma dużą rodzinę 2+3 lub 2+2 , przyczepę itd wtedy rozumiem , sam bym brał x5 lub x7 ale  w moim przypadku x3 będzie idealnym kompromisem , choć na x5 pewnie za rok przed końcem produkcji będą rabaty 25% ....

male-bmw-2.png
Opublikowano
10 minut temu, wehyr napisał(a):

właśnie o to chodzi , jak będę zmieniał x1 nie wiem za rok czy dwa to najlepsza opcja to x3 m50 , auto w miarę zwinne , rabaty już będą dobre, dużo bardziej pakowne od x1 , porównując z x5 które ma wielką budę a przestrzeni niewiele więcej niż nowe x3 , jak ktoś lubi nie wiem lansować się czy ma dużą rodzinę 2+3 lub 2+2 , przyczepę itd wtedy rozumiem , sam bym brał x5 lub x7 ale  w moim przypadku x3 będzie idealnym kompromisem , choć na x5 pewnie za rok przed końcem produkcji będą rabaty 25% ....

Beda albo nie beda. Zamawiając nowe x3 pytalem o ceny g01 ze stocku i rabaty byly marne do tego stopnia ze korzystniej wychodził nowy model. 
Z tym niewiele wiecej przestrzeni to trzeba sobie postawic obok dwa i porownac wtedy. Roznica jest spora. Nie wiem jaki jest lans w x5. Zwykly rodzinny suv, glowy na ulicy za takim nie obracam. 

X5 za to w porownaniu do x3 ma wiecej opcji dostepnego wyposazenia np fotele komfortowe/m , bowers, skylounge, pneumatyka, akustyczne szyby, deska w skorze, podsufitka alcantara. Dzisiaj, bo czy g65 tez bedzie mialo taka przewage ciezko powiedziec. 

Majac budzet 400 tys mozna sie zastanawiac, jak chce sie wydac okolice 250-300 to uwazam ze na dzien dzisiejszy x3 wypada dobrze i dosyc korzystnie cenowo. Zobaczyny jak pokaze sie na zywo audi q5 bo na fotkach wyglada dla mnie calkiem ok. 

ps ja od kilku lat bacznie obserwuje i czekam na obecnosc w Polsce marki genesis. Taki gv70 namieszalby mysle w pl w segmencie suv

 

 

 

Opublikowano
Godzinę temu, IronSzn napisał(a):

Beda albo nie beda. Zamawiając nowe x3 pytalem o ceny g01 ze stocku i rabaty byly marne do tego stopnia ze korzystniej wychodził nowy model.

Dokładnie tak. W połowie roku rozglądałem się za G01 i w Bawarii ze stocku (centralnego) mieli 4 egzemplarze. Dosłownie 4. Wszystkie w podstawowych silnikach (20i/20d), słabo wyposażone. Rabaty dawali minimalne (8% na start). A na G45 wtedy jeszcze nie przyjmowali zamówień.

Opublikowano (edytowane)

Bylem na jezdzie probnej nowej x3.

Jedzilem 20 benzyna, z pakietem msport i zwyklym zawiasem.

Spotrzezenia:

-na zywo, zarowno w srodku jak i na zewnatrz wyglada lepiej niz na zdjeciach

-jest bardzo plastikowo, ale te plastiki sa niezle jakosciowo (klamka jest z tego samego materialu co plastik wokol skrzyni biegow w g01 lci) 

-technologicznie wiadomo przepasc, headup duzo lepszy i bardziej funkcjonalny niz w g01

-niektore oszczednosci trudno przebolec - brak szyb akustycznych, plastik za ktory ciagnie sie drzwi jest szkaradny, cerata bagaznika jest wykonana z charakterystycznego materialu ktorym podbija sie kanapy (!)

-boczki drzwi ogolnie sa bardzo slabe, podlokietnik jest duzo twardszy niz w g01

-fotele super wygodne jak i sama Veganza w dotyku i komforcie jest na poziomie Merino z G01, bez porownania z Sensateciem i  Vernasca

-narazie nic nie skrzypi ;) wyciszenie tez w miare ok mimo braku podwojnych szyb

-do zawieszenia nie mam zastrzezen, wybiera podobnie jak m-adaptive w trybie komfort z m40i.

-20 wogole nie jedzie ;) jedyna sensowna wersja to m50 moim zdaniem, ewentualnie 30d jak juz sie pojawi w ofercie

Edytowane przez srekal34
Opublikowano
1 godzinę temu, srekal34 napisał(a):

Bylem na jezdzie probnej nowej x3.

Jedzilem 20 benzyna, z pakietem msport i zwyklym zawiasem.

Spotrzezenia:

-na zywo, zarowno w srodku jak i na zewnatrz wyglada lepiej niz na zdjeciach

-jest bardzo plastikowo, ale te plastiki sa niezle jakosciowo (klamka jest z tego samego materialu co plastik wokol skrzyni biegow w g01 lci) 

-technologicznie wiadomo przepasc, headup duzo lepszy i bardziej funkcjonalny niz w g01

-niektore oszczednosci trudno przebolec - brak szyb akustycznych, plastik za ktory ciagnie sie drzwi jest szkaradny, cerata bagaznika jest wykonana z charakterystycznego materialu ktorym podbija sie kanapy (!)

-boczki drzwi ogolnie sa bardzo slabe, podlokietnik jest duzo twardszy niz w g01

-fotele super wygodne jak i sama Veganza w dotyku i komforcie jest na poziomie Merino z G01, bez porownania z Sensateciem i  Vernasca

-narazie nic nie skrzypi 😉 wyciszenie tez w miare ok mimo braku podwojnych szyb

-do zawieszenia nie mam zastrzezen, wybiera podobnie jak m-adaptive w trybie komfort z m40i.

-20 wogole nie jedzie 😉 jedyna sensowna wersja to m50 moim zdaniem, ewentualnie 30d jak juz sie pojawi w ofercie

Na bimmerpost sa posty ze szyby akustyczne sa standardem. 
Ja bede probowac klamki wymienic na takie z wersji chinskiej

20 jedzie tak jak 200 konna benzyna w suvie ma jechac. Pytanie czy Ci to wystarcza czy nie.
 

 

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
5 minut temu, IronSzn napisał(a):

Na bimmerpost sa posty ze szyby akustyczne sa standardem. 
Ja bede probowac klamki wymienic na takie z wersji chinskiej

20 jedzie tak jak 200 konna benzyna w suvie ma jechac. Pytanie czy Ci to wystarcza czy nie.
 

 

 

Sprawdzalem samemu w salonie - niestety sa zwykle.

Opublikowano (edytowane)
50 minut temu, ryb55 napisał(a):

W danych technicznych z notatki prasowej jest napisane że standardowo są akustyczne szyby z przodu

Moim zdaniem przednie są akustyczne tzn klejone. 
jeździłem wersjami 20, 20d i 30e (w nowej 5ce)

odczucia w x3 20 są faktycznie takie, że brak jest przyspieszenia ale to moim zdaniem wynika z dobrego wyciszenia do 100km/h

20d ze względu na wysoki moment obrotowy i minimalne buczenie diesla jezdzi fajnie i daje niezłe odczucia a przy tym niewiele pali. W trasie brakuje mu tak samo mocy jak w x3 20

odczucia hybrydy w 30e są pozytywne. Cisza, natychmiastowa reakcja na gaz i błogi spokój elektryka dają przyjemność. Bateria starcza na około 80km.  Spalinówka dołącza się niezauważalnie. Po dociśnięciu przyspiesza bardzo dobrze.

nowa x3 przekonała mnie duzymi wygodnymi fotelami, fajnym prowadzeniem i o co zaskakujące wyglądem. Na żywo jest znacznie lepiej niż na zdjęciach.
Na minus metaliczne zamykanie drzwi, tanie plastiki klamek i na uchwycie zamykania wewnątrz. Brak dobrej jakości materiału na podsufitce, brak ładnych zdobionych progów. Jednym słowem oszczędności.

jednak nowoczesne technologie, wygląd, prowadzenie, jakość foteli jest na plus

Edytowane przez Thomasonair
Opublikowano
5 minut temu, Thomasonair napisał(a):

Moim zdaniem przednie są akustyczne tzn klejone. 
jeździłem wersjami 20, 20d i 30e (w nowej 5ce)

odczucia w x3 20 są faktycznie takie, że brak jest przyspieszenia ale to moim zdaniem wynika z dobrego wyciszenia do 100km/h

20d ze względu na wysoki moment obrotowy i minimalne buczenie diesla jezdzi fajnie i daje niezłe odczucia a przy tym niewiele pali. W trasie brakuje mu tak samo mocy jak w x3 20

odczucia hybrydy w 30e są pozytywne. Cisza, natychmiastowa reakcja na gaz i błogi spokój elektryka dają przyjemność. Bateria starcza na około 80km.  Spalinówka dołącza się niezauważalnie. Po dociśnięciu przyspiesza bardzo dobrze.

nowa x3 przekonała mnie duzymi wygodnymi fotelami, fajnym prowadzeniem i o co zaskakujące wyglądem. Na żywo jest znacznie lepiej niż na zdjęciach.
Na minus metaliczne zamykanie drzwi, tanie plastiki klamek i na uchwycie zamykania wewnątrz. Brak dobrej jakości materiału na podsufitce, brak ładnych zdobionych progów. Jednym słowem oszczędności.

jednak nowoczesne technologie, wygląd, prowadzenie, jakość foteli jest na plus

Mam Podobne przemyslania poza tym ze 30e jest za ciezkie, zbyt skomplikowanie i za drogie. 20 prostsze konstrukcyjnie, lzejsze, dużo tańsze.

jak wleci racechip to powinno dac rade w miescie

Opublikowano

Zaczynam się przekonywać do tego co robi BMW - niby plastikowe klamki, brak listew na progach czy innych ozdobników, ale dalej mamy świetnie jeżdżący samochód z wygodnymi fotelami i całkiem fajnymi silnikami - co ważne w relatywnie dobrej cenie. Biorąc pod uwagę jak wszystko przez kilka lat podrożało te samochody nie są dużo droższe niż poprzedni model 5-6 lat temu. Widać to też po cennikach innych, głownie (kiedyś) sporo tańszych samochodów. Inne marki suva z 2-litrowym 200-konnym silnikiem nazywają już sportową wersją, a w X3 to podstawowa, mamy też M50 i w tej cenie ciężko o tak dobry samochód. Zamiast ubolewać nad klamkami itp. cieszmy się, że można jeszcze kupić fajne auto z mocnym silnikiem, bo niestety jest ich już coraz mniej.

  • Lubię to 4
Opublikowano

To prawda, mimo calej swojej plastikowosci g45 jest lepszym autem od NXa, GLC(tam to dopiero jest tandeta) czy Q5 (jechalem Q6 i jest jeszcze bardziej plastikowo niz w X3)

  • Lubię to 1
Opublikowano
5 godzin temu, LeśnyDziad napisał(a):

Zaczynam się przekonywać do tego co robi BMW - niby plastikowe klamki, brak listew na progach czy innych ozdobników, ale dalej mamy świetnie jeżdżący samochód z wygodnymi fotelami i całkiem fajnymi silnikami - co ważne w relatywnie dobrej cenie. Biorąc pod uwagę jak wszystko przez kilka lat podrożało te samochody nie są dużo droższe niż poprzedni model 5-6 lat temu. Widać to też po cennikach innych, głownie (kiedyś) sporo tańszych samochodów. Inne marki suva z 2-litrowym 200-konnym silnikiem nazywają już sportową wersją, a w X3 to podstawowa, mamy też M50 i w tej cenie ciężko o tak dobry samochód. Zamiast ubolewać nad klamkami itp. cieszmy się, że można jeszcze kupić fajne auto z mocnym silnikiem, bo niestety jest ich już coraz mniej.

Prawda

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, srekal34 napisał(a):

To prawda, mimo calej swojej plastikowosci g45 jest lepszym autem od NXa, GLC(tam to dopiero jest tandeta) czy Q5 (jechalem Q6 i jest jeszcze bardziej plastikowo niz w X3)

GLC zdecydowanie plastikowe. Wizualnie bardzo atrakcyjne auto zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz. Niemiło robi się kiedy dotykamy. 
NX 450h mamy w firmie. Dobrze złożone i oparte na fajnych materiałach. plug in bardzo ładnie się zbiera. 

Edytowane przez Thomasonair
Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Thomasonair napisał(a):

GLC zdecydowanie plastikowe. Wizualnie bardzo atrakcyjne auto zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz. Niemiło robi się kiedy dotykamy. 
NX 450h mamy w firmie. Dobrze złożone i oparte na fajnych materiałach. plug in bardzo ładnie się zbiera. 

Jak ten NX po jakims czasie w srodku? Ja mialem jazde testowa z przebiegiem 6000 mil i skora juz byla lekko swiecaca, tunel srodkowy sie lekko ruszal a pod kokpitem cos trzeszczalo. Ogolnie chyba bym stawial go tuz za x3, ale jakos ciezko mi uzasadnic przednionapedowe auto z gorszym wyciszeniem w tej cenie. Ma tez inne minusy, jak sporo mniejszy bagaznik i siedzenia skladane tylko 40:60. 

10 letnia gwarancja na pewno na duzy plus. 

GLC jak poszedlem na pierwsza jazde to musialem czekac na drugi egzemplarz, bo w pierwszym sie wylozyla bateria do mheva, z tego co slyszalem pechowcy potrafia miec 2x wymieniana na gwarancji, wiec powodzenia w trzymaniu tego auta jak gwarancja sie skonczy :D

Edytowane przez srekal34
Opublikowano (edytowane)

Pojawił się nowy film od Bawaria Motors: 

i jest kilka ciekawostek i nowości:

- aktywna redukcja szumów/dźwięków - podobno nowość w tym modelu, choć wydaje mi się, że już kiedyś było (nie wiem czy w X3)

- 40d od maja, ale nie będzie to jak dotąd M40d

- obsługa głosowa po polsku - wreszcie, i jeśli będzie działać to może być to sposób na brak przycisków

- i chyba najciekawsze: nie będzie X3M - trochę się tego spodziewałem, bo M50 ma sporo akcentów zarezerwowanych dla M (lusterka, wydech, grill, kierownica), więc nie wiem czym M miałoby się wyróżniać. Nie będzie też X4 

Edytowane przez LeśnyDziad
  • Lubię to 1
Opublikowano
2 minuty temu, ryb55 napisał(a):

To wszystko już wiadomo od kilku miesiecy

Możliwe, choć widocznie ja się nie dokopałem, ale o X3M mówiło się, że będzie

Opublikowano

Z ta aktywna redukcja halasow to chyba pan sprzedawca bajdurzy. BMW nazywa to active sound design i dotyczy to modulacji dzwiekow silnika i nie ma to nic wspolnego z redukcja szumow jak w sluchawkach. 

  • Moderatorzy
Opublikowano

Aktywna redukcja szumów była kiedyś w autach z  najwyższymi systemami nagłośnienia typu individual audio czy bang&olufsen. Nie wierzę że przy obecnych oszczędnościach ktoś to zainstalował w X3.

Opublikowano (edytowane)

Odpisali mi na youtube. To nie jest zadne ANC, tylko inaczej nazwane dzwieki silnika z glosnikow - zeby diesel brzmial jak benzyna, tylko z marketingowym mumbo jumbo - zadnych szumow to nie redukuje.

Tutaj jest opis tego - g01 od lci tez ma ta opcje w menu.

https://www.bmwblog.com/2020/03/13/bmws-new-reduced-interior-engine-noise-is-a-revelation/

Edytowane przez srekal34
  • Lubię to 1
Opublikowano

Na youtube potwierdzili tez ze akustycznych szyb nie ma i nie da sie ich dokupic - co pokrywa sie z tym co widzialem w testowym egzemplarzu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.