Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich 🙂

Od 2018 roku jestem szczęśliwym posiadaczem BMW 540i. Strzeliło nam już razem 6 lat i zastanawiam się nad małymi zmianami. Chce okleić ją w mat i przerobić przód, tył, boki na SPORT LINE razem z układem hamulcowym. Po prostu przerobienie lini luxury na sport. Czy ktoś z Was może robił już taką metamorfozę? Na co powinienem zwrócić uwagę i jakie części dokładnie wymienić. Nie patrzymy na opłacalność bo wiem że będzie to droga zabawa, ale chcę to zrobić :). Dajcie jakieś tipy.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
13 godzin temu, hyptronic napisał(a):

Witam wszystkich 🙂

Od 2018 roku jestem szczęśliwym posiadaczem BMW 540i. Strzeliło nam już razem 6 lat i zastanawiam się nad małymi zmianami. Chce okleić ją w mat i przerobić przód, tył, boki na SPORT LINE razem z układem hamulcowym. Po prostu przerobienie lini luxury na sport. Czy ktoś z Was może robił już taką metamorfozę? Na co powinienem zwrócić uwagę i jakie części dokładnie wymienić. Nie patrzymy na opłacalność bo wiem że będzie to droga zabawa, ale chcę to zrobić :). Dajcie jakieś tipy.

Pozdrawiam

Sport od Luxury to:
- inne nakładki zderzaka z przodu (wymiana plug and play lub malowanie)

- inne nakladki na progi

- listwy w srodku, przeszycia foteli itp.

- ew. emblematy na blotnikach

Czy droga? Chyba nie.

Do tego kodowanie aby auto na liczniku i navi sie zgadzalo.

 

Uklad hamulcowy i reszta w sport line nie rozni sie od Luxury - kwestia pozostalych opcji wyposazenia.

Nie bardzo rozumiem i z tego co widze, Ty rowniez roznic chyba nie widzisz zbytnio?

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 25.06.2024 o 09:35, derlysy napisał(a):

Jeśli już miałbym sporo siana wywalić do zdecydowanie poszedłbym w mpakiet.

Panowie dzięki za odpowiedzi. Jeśli M-Pakiet to co wchodzi w grę. Układ zawieszenia, hamulce, zderzak przód tył, progi, listwy. Wiadomo przyciemnianie szyb i shadow line. Kierownice i skrzynie mam sportową. Co jeszcze?

Opublikowano

Nie lepiej zmienić auto na świeżego polifta w Mpaku? Nie dość że spocisz się przy tym co niemiara i przewalisz sporo kasy,
to jeszcze wartość auta zamiast wzrosnąć może spaść, bo jakbyś kiedyś sprzedawał to kupujący sprawdzi VIN, a tam
wyświetli mu się całkiem inaczej wyglądająca fura, większość ludzi się chyba zniechęca jeśli było palone lub kopane w aucie. 😅

Ja też chciałem sobie kiedyś doposażyć kilka rzeczy do golasowej trójki (co finansowo się lepiej spina niż wymiana X na Y),
ale uznałem że a co tam, raz się żyje i dołożyłem trochę do budżetu na modyfikacje i wziąłem siódemę w leasing. 🤪

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Opublikowano

Przeciez kolega wyraznie napisal ze kasa nie gra roli i chce. Wklej potem kolego zdjecia przed i po. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
20 godzin temu, hyptronic napisał(a):

Panowie dzięki za odpowiedzi. Jeśli M-Pakiet to co wchodzi w grę. Układ zawieszenia, hamulce, zderzak przód tył, progi, listwy. Wiadomo przyciemnianie szyb i shadow line. Kierownice i skrzynie mam sportową. Co jeszcze?

Hamulce nie na kazdym rynku byly M z M-Pakietem.

Tak samo układ zawieszenia.

 

M-Pak wizualny to:
przedni zderzak, tylny, progi, czarny grill

Ale zeby zmienic zderzaki - to i kanaly powietrza zapewne, oslony pod silnik i zderzak, slizgi etc.

listwy do okola drzwi, slupki, lusterka - ale slupki i lusterka tez sa w polysku przy Luxury

 

Kierownica M, fotele z przeszyciami M, lotka, pasy z niebiesko-czerwona nicia, dekory w kwadraty aluminiowe, czarna podsufitka, hamulce M, zawieszenie M to taki 'etap drugi'.

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
12 godzin temu, Markok napisał(a):

Nie lepiej zmienić auto na świeżego polifta w Mpaku? Nie dość że spocisz się przy tym co niemiara i przewalisz sporo kasy,
to jeszcze wartość auta zamiast wzrosnąć może spaść, bo jakbyś kiedyś sprzedawał to kupujący sprawdzi VIN, a tam
wyświetli mu się całkiem inaczej wyglądająca fura, większość ludzi się chyba zniechęca jeśli było palone lub kopane w aucie. 😅

Ja też chciałem sobie kiedyś doposażyć kilka rzeczy do golasowej trójki (co finansowo się lepiej spina niż wymiana X na Y),
ale uznałem że a co tam, raz się żyje i dołożyłem trochę do budżetu na modyfikacje i wziąłem siódemę w leasing. 🤪

Mijasz się z prawdą. Retrofit normlanie dopusuje się do vinu. Dwa takie auto wcale nie traci na wartości. Serię F robiłem na mpakiet. Sprzedaż zajęła mi 2 tygodnie. Ktoś kto kuma temat bmw doceni od razu.

CollageMaker_20210319_114448498.jpg

  • Lubię to 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 27.06.2024 o 18:50, Markok napisał(a):

Nie lepiej zmienić auto na świeżego polifta w Mpaku? Nie dość że spocisz się przy tym co niemiara i przewalisz sporo kasy,
to jeszcze wartość auta zamiast wzrosnąć może spaść, bo jakbyś kiedyś sprzedawał to kupujący sprawdzi VIN, a tam
wyświetli mu się całkiem inaczej wyglądająca fura, większość ludzi się chyba zniechęca jeśli było palone lub kopane w aucie. 😅

Ja też chciałem sobie kiedyś doposażyć kilka rzeczy do golasowej trójki (co finansowo się lepiej spina niż wymiana X na Y),
ale uznałem że a co tam, raz się żyje i dołożyłem trochę do budżetu na modyfikacje i wziąłem siódemę w leasing. 🤪

Dzięki. Masz trochę racji tutaj. Panowie na pewno jak się zdecyduje na zabawę podrzucę fotki. Trzymajcie na razie obecny fabryczny stan (fota z 24 czerwca) 🙂

IMG_2736.jpg

Opublikowano
W dniu 28.06.2024 o 07:45, derlysy napisał(a):

Mijasz się z prawdą. Retrofit normlanie dopusuje się do vinu. Dwa takie auto wcale nie traci na wartości. Serię F robiłem na mpakiet. Sprzedaż zajęła mi 2 tygodnie. Ktoś kto kuma temat bmw doceni od razu.

CollageMaker_20210319_114448498.jpg

Właśnie o tym myślę - wyszło Ci to naprawdę spoko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.