Skocz do zawartości

316 M43 problem z obrotami i mocą...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mój problem jest taki:

Wjechałem w kałużę (dość dużą) i autko zaczeło mi się krztusić...ale jechałem do procy i pomyślałem że jesli coś mu zamokło to zaraz będzie miał 8 godz postoju. Niestety nie wyschło. Od tego czasu mam problemy.Mianowicie autko odpala normalnie i chodzi idealnie ale tylko jak jest zimne.Gdy wskazówka temp wody zejdzie z niebieskiego pola to zaczyna się cyrk. Auto szarpie na wolnych obrotach, nie przyspiesza z wolnych tzn nie da się ruszyć normalnie trzeba się wkręcić na przynajmniej 3000 obr. Czasami chce zgasnąć na wolnych...

Wymieniłem- świece (dałem NGK-vline) Sprawdziłem kable -OK. Dolot szczelny. Czy może to być sonda lambda? Jak ją sprawdzić bez komputera i interfejsu?

HELP!!! :modlitwa:

Opublikowano

to moze byc sonda a jak sprawdzic poprostu ja odepnij bez tego jezdzi calkiem normalnie a moze kostka zawilgla to wysusz i wepnij zpowrotem

ale jak wypniesz to odpal i sie przejedz jak bedzie zachowywal sie normalnie to masz winowajce.

Opublikowano

właśnie wykręciłem sondę i co zauważyłem:

kable w okolicy sondy są przysmażone i jeden biały jest przetarty.

połączyłem ten kabelek i resztę zaizolowałem.Po jeżdzie próbnej zauważyłem poprawę. Suuper było ale przez 5 min...Gdy zostawiłem auto na wolnych obr to zaczęło znowu parskać i kichać i już znowu nie można było płynnie dodawać gazu!!!

Teraz wziąłem się za reset kompa-czy to może pomóc???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.