Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie działa mi kierunkowskaz boczny na błotniku mimo że jest sprawny

Sprawdzałem w kostce na masie jest opór 100k , a na zasilaniu trochę powyżej 1V, złapałem masę gdzie indziej i też nie działa

Po drugiej stronie samochodu jest ok zasilanie 12V ( pulsujące ) i masa jest ok

Moje pytanie czy to zwarcie między masami czy moduł FRM się posypał

Może jeszcze coś innego

Dzięki za pomoc 

 

 

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem czy Cie dobrze zrozumialem. Masz 1V zasilania, ale patrzyles czy kabel zasilajacy nie zwiera gdzie do masy? Nie wiem co to jest zasilanie "pulsujace", ale jezeli rozumiem pulsujace jakos zmienne, to nie powinno byc pulsujace to na drugiej stronie. Powienienes miec normalnie stale zasilanie okolo 12V. Masz jakiekolwiek inne bledy w aucie, wszystko dziala jak powinno?

Opublikowano

Nie napisałeś która strona, ale w ciemno sądzę że prawa.

Sprawdź wiązkę na podszybiu. Gniją tam kable. Za moment pozbędziez się działających spryskiwaczy.

Straszny fajans ze strony bmw.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Dzięki za podpowiedź ( potwierdzam prawy). Coś w tym może jest, od dłuższego czasu nie mam spryskiwacza tylnej szyby,

Gdzie dokładnie ta wiązka jest ,jak do niej dojść I na jakiej długości to się dzieje ?

Opublikowano
W dniu 5.07.2024 o 21:35, MaciejBMW78 napisał(a):

Nie napisałeś która strona, ale w ciemno sądzę że prawa.

Sprawdź wiązkę na podszybiu. Gniją tam kable. Za moment pozbędziez się działających spryskiwaczy.

Straszny fajans ze strony bmw.

Witam, ta wiązka to nie na podszybiu, tylko gnije jak woda spływa z podszybia w dół przy ścianie grodziowej po wiązce i dostaje się pod izolację - płyn spryskiwaczy itp.. Widać od góry jak przewody idą w dół przez otwór obok filtrów kabinowych. Była na to akcja serwisowa - na odpływ wody.... Trzeba zdjąć błotnik żeby się dostać do tej wiązki. Wymieniają przewody na nowe trochę zabawy jest. Ja ten otwór co idą przewody zaklajstrowałem sylikonem. Obok jest inny odpływ - prawidłowy.

Opublikowano

Dodam, że nie trzeba zwalać błotnika. Naprawiałem tą wiązkę sam, zrzuciłem koło i nadkole + parę "panienek" i dało rade. Pewnie wg serwisu należy zdjąć błotnik i pół deski przed pasażerem żeby dostać się do skrzynki bezpieczników bo tam ma początek ta wiąska... Niestety na spuchnięte przewody nie ma akcji tylko na odpływ... Banda...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.