Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

W końcu rejestracja na zderzaku a nie na klapie. Jak Pan Bóg przykazał 🙏

Tył wygląda świetnie a przód musi się przetrawić i będzie git.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ładnie wyszła, podoba mi się. Na żywo będzie super.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podoba mi się. 

Dorównuje wyglądem do najnowszych modeli.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano (edytowane)

Premium? Nie widziałem tego filmu z bmwblog tylko z Autogefuhl, tony plastiku i kierownica "animal free" 😁.

Edytowane przez neokrk
  • Lubię to 1
Opublikowano

 Nie komentuje stylu czy piękna, wiadomo że to jest relatywne, natomiast zwykłe wykonanie i design. Taniocha i chińszczyzna w przenośni i dosłownie aż razi. 

   Plastikowy i tandetnie wykonany grill z jakimiś "deklami" tudzież z namalowanymi żebrami grilla, ale za to podświetlony WTF?  Czy zunifikowany przedni zderzak i żeby nie "wiercić" otworu na kamery 360 i oszczędzić 2 euro centy, to walnęli kamerkę z boku na plastikowym deklu 😂.  

Tyl to samo (wygląd chyba najbardziej OK) ale funkcjonalnie słabo, otwieranie klapy jakby było niżej, kamera cofania bardzo nisko - już teraz brudzi się jak cholera i wszyscy na to narzekają a będzie teraz gorzej, ale za to tablica rejestracyjna jest na zderzaku 😜

    Środek, dyskotekowe ambient light, typowo pod chińczyków 😉 ale w zamian dostajemy plastikowe wykończenia boczków drzwi i tak jak napisałem wcześniej bez prawdziwej skóry na kierownicy nie wspominam o obiciu poduszki powietrznej, bo moja żona w X3 jeszcze się "załapała" ja z 340 już nie.

   Deska rozdzielcza pokryta materiałem??? Cool pomysł XD.

Ktoś tutaj na jednym  forów napisał że BMW obniża wykonanie a marki jak VW czy Skoda podnoszą jakość i premium zanika. Przedostatni bastion premium pada - czyli dowolność konfiguracji wyposażenia przez pakietyzacje (idiotyczna tak na marginesie) i jakoś materiałów.

   Ostatni "bastion" jeszcze się tymczasowo obronił że w samochodzie klasy X3 wciąż będzie można zamówić 3 litrowego diesla czy benzynę, ale to już koniec premium.

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Jestem mega rozczarowany. Już pomijając fakt, że z X3 już nie przypomina suva a podwyższą serię 3 w kombi, coś w stylu cross country w Volvo czy allroad w Audi, to kiedyś jak się do tego samochodu wsiadało to było czuć że to faktycznie premium. A teraz te wszystkie plastiki, to taka tandeta, że nie jedna budżetowa marka jest lepiej wykończona od BMW. Z premium to już pozostał tylko znaczek na masce oraz cena. Idą zdecydowanie w złą stronę. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Jako ciekawostka, wczoraj nowe x3 pojawiło się na chwilę w konfiguratorze. Udało mi się skonfigurować wszystko mającą wercję m50 za jakieś 460 tys. Startuje od 365 tys. 

x3.jpg

Opublikowano
1 godzinę temu, dizel1982 napisał(a):

Jestem mega rozczarowany. Już pomijając fakt, że z X3 już nie przypomina suva a podwyższą serię 3 w kombi, coś w stylu cross country w Volvo czy allroad w Audi, to kiedyś jak się do tego samochodu wsiadało to było czuć że to faktycznie premium. A teraz te wszystkie plastiki, to taka tandeta, że nie jedna budżetowa marka jest lepiej wykończona od BMW. Z premium to już pozostał tylko znaczek na masce oraz cena. Idą zdecydowanie w złą stronę. 

Projekt tego samochodu to są efekty zalegalizowania marihuany w Niemczech😂

Opublikowano

Z boku bardzo przypomina X1 U11. Wcześniej w X3 była prosta linia na wysokości dolnej krawędzi szyb i zakrzywienie dopiero na ostatnim okienku. W X1 (zarówno f48 jak i U11) linia ta unosiła się ku górze już od przednich drzwi. Teraz G45 będzie bardzo podobne do U11. 

Opublikowano

Mnie dziwi fakt, że do x3 dali silnik B58 bez PHEV, a w g60 jest dostępny tylko w hybrydzie plug-in. Czyli w przypadku sedanów, kombi dbamy o kary za emisję co2, a w SUV'ach (czy jak woli BMW SAV'ach) możemy to olać???

No i w g45 szyby akustyczne są podobno w standardzie, a w g60 nie są dostępne nawet w opcji. 

Opublikowano
1 godzinę temu, p0sitiv napisał(a):

Mnie dziwi fakt, że do x3 dali silnik B58 bez PHEV, a w g60 jest dostępny tylko w hybrydzie plug-in. Czyli w przypadku sedanów, kombi dbamy o kary za emisję co2, a w SUV'ach (czy jak woli BMW SAV'ach) możemy to olać???

No i w g45 szyby akustyczne są podobno w standardzie, a w g60 nie są dostępne nawet w opcji. 

W konfiguratorze jest przecież hybryda: X3 xDrive30e

Opublikowano
18 godzin temu, locomotiv12 napisał(a):

W konfiguratorze jest przecież hybryda: X3 xDrive30e

W 30e jest silnik R4 2.0, czyli B48 (czy jaki on ma teraz kod). B58 to silnik R6 3.0. Może w przyszłości pojawi się w wersji 45e/50e.

Opublikowano
19 godzin temu, locomotiv12 napisał(a):

W konfiguratorze jest przecież hybryda: X3 xDrive30e

Chodziło mi o to, że piątki nie można zamówć czysto spalinowej z silnikiem b58, a nowe x3 można. 

Opublikowano
1 godzinę temu, PKort napisał(a):

W 30e jest silnik R4 2.0, czyli B48 (czy jaki on ma teraz kod). B58 to silnik R6 3.0. Może w przyszłości pojawi się w wersji 45e/50e.

x3 30d będzie dostępne od lata 2025.

11 minut temu, p0sitiv napisał(a):

Chodziło mi o to, że piątki nie można zamówć czysto spalinowej z silnikiem b58, a nowe x3 można. 

540d trafi do konfiguratora w lipcu tego roku.

Opublikowano

Wygląda na to, że G45 ma w standardzie elektryczne fotele (kierowcy z pamięcią) - przynajmniej tak sugeruje konfigurator. Pytanie, czy faktycznie tak będzie, czy może idąc wzorem części aut z grupy VAG elektryczny będzie tylko jeden, a drugi manualny (choć konfigurator mówi "fotele elektryczne"). Problem w tym, że G01 bez elektryki nie miała regulacji pochyłu siedziska. Już w polifcie G01 było trochę oszczędności, ale obecna seria 5 nie nastraja optymistycznie. 

Wygląd auta wg mnie na plus, z BMW jest tak, że trzeba chwilę popatrzeć żeby zrozumieć, mi po kilku dniach zaczyna się coraz bardzie podobać, ale martwi mnie wnętrze. Wszędzie wielkie panele plastiku, bez kształtu i wyrazu, oczywiście będzie mówione, że chodziło o modny "minimalizm", miejmy nadzieję, że w "dotyku" wrażenie będzie lepsze.

Tak czy siak dalej będzie to pewnie najlepsza oferta w tym segmencie, bo mechanika raczej się zgadza, szczególnie, że wbrew temu co mówili sprzedawcy w salonie (że tylko R4) oba najlepsze silniki będą.

Opublikowano
W dniu 21.06.2024 o 12:38, buster12 napisał(a):

x3 30d będzie dostępne od lata 2025.

540d trafi do konfiguratora w lipcu tego roku.

Mi chodzi o silnik b58, czyli benzyna. W x3 jest oznaczony jako m50, piątce jest on oznaczony 540i ale nie jest on dostępny w EU. Stąd moje zdziwienie, dlaczego w x3 może być dostępny a w piątce nie. Mam nadzieję, że będzie dostępny w x5 g65. 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 20.06.2024 o 14:50, p0sitiv napisał(a):

Mnie dziwi fakt, że do x3 dali silnik B58 bez PHEV, a w g60 jest dostępny tylko w hybrydzie plug-in. Czyli w przypadku sedanów, kombi dbamy o kary za emisję co2, a w SUV'ach (czy jak woli BMW SAV'ach) możemy to olać???

No i w g45 szyby akustyczne są podobno w standardzie, a w g60 nie są dostępne nawet w opcji. 

no ale jest MHEV 😉
moze to wynika z przeliczenia na masę auta?
czesto tak jest że SUV dostaje mocniejszy motor bez restrykcji ECO terrorystów

EDIT: sprawdziłem i G60 jest ciezsze niz G45 😉 no ale jakoś tak jest że SUVy dostają te mocniejsze silniki..

 

Edytowane przez cowboy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.