Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim. Przychodzę z pewnym problemem. Mam E39 2.5 common rail. Otóż w niedzielę zrobiłem nią ponad 100km, odpaliła i jeździła bez problemu. Wróciłem do domu no i po południu chcąc ją odpalić tylko kręci i kręci, momentami tak jakby chciała załapać ale ją zdusi. Błędy żadne się nie wyświetlają ani kontrolki na kokpicie. Zacząłem zaglądać do niej i zobaczyłem że silnik jest od spodu mokry z ropy, pompy paliwo tłoczą, odpowietrzałem na wężach, minutę/półtorej trzymałem na zapłonie i dalej to samo. Zastanawiam się czy nie zrzucić kolektora aby dostać się do pozostałych węży. Wycieku niestety ani z góry ani z dołu nie widać. Miał ktoś może podobny przypadek?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przyczyn nieodpalania może być kilka: pompa progowa za niskie ciśnienie, czujnik wałka rozrządu, wtryski nie trzymają i całe paliwo wraca przelewem i coś tam jeszcze się znajdzie. Jeśli silnik mokry to mógł pęknąć wąż i też ciśnienia nie będzie, ale jak węże są całe to stawiam na pompę commonrail - do uszczelnienia. Na zimnym silniku wsadź rękę mniej więcej jak strzałka na obrazku i spróbuj sięgnąć pompę od spodu czy cieknie. Pierwsze objawy nieszczelnej pompy to silny zapach ropy wokół auta po zatrzymaniu, ale silnik odpala i chodzi normalnie.

dopompy.jpg.f7824f179aeff2d3a86ef85580e8e285.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.