Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, 

Zrobiłem już bardzo dużo starając się uruchomić kolejną bunie w rodzinnej stajni.

Pominę całą telenowelę związaną ze ściągnięciem tego auta (chyba że ktoś będzie chciał) bok walnięta, firanka i poduszka fotela kierowcy wystrzelona, KLEMA PIRO CAŁA NIE RUSZONA

Nie było kluczyka, dorobiłem go poprzez ECU, klamke i FEM.

Dolałem paliwo, sprawdziłem płyny, pompę. (zobaczyłem że paliwo spuścili przed wsadzeniem do kontenera dopiero po pierwszym odpaleniu, gdzie cos tam zagadał ale od razu padł, myslalem ze może układ się zapowietrzył ale sprawdziłem na listwie przy świecach i wszystko jest ok...)

Słychać pompe paliwa, klikam start, rozrusznik kręci, kręci i nic. 

Aku sprawdzone, błędy wyrzuca poduszek, napędu itd żadnych związanych z silnkiem.

Podłączyłem do komputera i pokazuje BRAK ŁĄCZNOŚCI na cylindrach (każdym) 

Zapłon wł: osiągnięto limit możliwości rozruchu lub zapłon włączony przez długi czas

Dezaktywacja zacisku 15 - osiągnięto górą wartość graniczną możliwości uruchomienia ( i takich podobnych błędów z 4)

 

Trochę jestem bezradny, bo wiadomo auto po strzale( co prawda nawet słupek nie ruszony ale ciągle..) ale kończą mi się już pomysły jak to ugryźć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.