Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Obecna oferta:

3rok/200tyś.km. - 5000zł

4rok/200tyś.km. - 14690zł

5rok/200tyś.km. - 24900zł

 

Czy warto dopłacać za przedłużenie gwarancji do 5 lat? Auto w leasingu na 2 lata, rocznie ok 20k km robione. 

Opublikowano

Do trzeciego roku warto, więcej raczej nie ma sensu. Pytanie czy potem auto sprzedajesz czy zostawiasz jeszcze na jakiś czas?

Opublikowano (edytowane)

Zostawiam. Za dużo energii i czasu kosztuje cały proces nabywania nowego auta 😉

 

Myślę nad kompromisem czyli 4 lata.

Edytowane przez tomekck
Opublikowano

Ja podszedłem do tego w nieco inny sposób. Mam hybrydę, a jak padnie jakaś wiązka to godziny pracy serwisu mogą później wyjść więcej niż koszt tej wiązki. Do tego - z tego samego powodu co u Ciebie - auto skonfigurowałem sobie na dłużej niż te 5 lat. A jeżeli z jakiegoś powodu sprzedam wcześniej, to kolejny właściciel też się będzie cieszyć z ochrony.

U Ciebie benzynowy, ale nadal ma się co psuć. A nie oszukujmy się, nowe auta nie trzymają już takiej jakości jak motoryzacja kiedyś.

Choć i tak mam lepsze zdanie o BMW niż o Mercedesie, które w zaprzyjaźnionej firmie są pierwszym wyborem ... i co chwila któryś na serwisie stoi - jedno GLE zaliczyło awarię mostu, drugie miało wiązkę elektryczną w silniku tak przebijającą prąd, że mało się na warsztacie podczas wymiany oleju nie zjarało, w CLS wysiadły radary z tyłu. Wszystko po zakończeniu gwarancji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja z kolei wziąłem na 5 lat, zakładając, że auto sprzedam po 3-4. Uważam, że taki zapas przedłużonej gwarancji zadziała jako zachęta dla ewentualnych kupujących. Czas pokaże...😉

  • Lubię to 1

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tym wyższa wartość mojej opcji... 😉

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Ja bym brał maksymalny czas. W mojej 4 letniej X5 po wyjeździe z myjni zaczął parować reflektor (laser). Na szczęście miałem 5 letnią gwarancję więc wymienili. Nowy w ASO prawie 30 tys. Oczywiście są z rozbitków od ok 4 tys. Ale trzeba doliczyć kodowanie. 
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.