Skocz do zawartości

N46T X1 E84 110 kW 2.0 benzyna 150KM - zerwany gwint miski olejowej !?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie , od czasu zakupu minął rok jak kupiłem w/w X1 w/g sprzedającego między innymi był wymieniony olej.

Więc po roku przyszła wymiana z mojej strony i tutaj ZONK !

Po wyjęciu olej był czarny a taki przy benzynie moim zdaniem nie powinien być skoro regularnie był wymieniany !  

Ale do brzegu podczas próby odkręcenia śruby spustu oleju miski olejowej okazało się ,że gwint jest zerwany i olej pocił się przez tak ujowo zrobioną robotę polskiego druciarza ! 

Byłem na warsztacie się zorientować i zaproponowali wymianę miski z robocizna cos około 900 złotych !

Czy tego nie da się gwintownikiem zrobić ? ( dać nową o jeden numer większa śrubę ) 

Jaki tam jest rozmiar śruby ? 

Czy do wymiany tej miski oprócz zdjęcia osłon i plastiku trzeba cos szczególnego odkręcać ? ( tłumik na przykład ) 

Jak postępować z czujnikiem oleju ,żeby go nie uszkodzić ? 

Pomoże ktoś ? 

 

Opublikowano

Koledzy czy 1500 złotych za wymianę miski z miską olejową to dużo ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.