Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Czyżby 6 km ukradli przez ekologię znów?

Wzór felg mi się podoba.

 

Zrzut ekranu 2024-06-5 o 07.38.28.png

Edytowane przez M4R10
  • Lubię to 1
Opublikowano
1 godzinę temu, M4R10 napisał(a):

Czyżby 6 km ukradli przez ekologię znów?

Wzór felg mi się podoba.

UE pewnie jest odpowiedzą na zmiany w silnikach 😄

Jeśli chodzi o zewnętrzny wygląd to nie siedzą mi przednie lampy, może kwestia przyzwyczajenie oraz brak widocznych wydechów w wersjach innych niż M135 😕
Natomiast tylnie, które wyglądają jak w nowej X2 mnie przekonuję.

Wnętrze to ja ubolewam za małymi wyświetlaczami (X1, X2) względem tych "wizlanie" ładniejszych które są już montowane od serii 3 😞 
Na plus przeszycie deski kolorami M, trochę biednie wygląda oświetlenie ambientowe 😕

BMW THE1 F40 120d - M Sport, Skyscraper Grey (2022)

Odebrany! https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=229&t=395918

icon1.png

Opublikowano

Mnie drażni brak iDrive oraz przeskalowany znaczek w wersji M135, mianowicie to powiększenie oznaczenia M1 i pomniejszenie liczb 35... moim zdaniem bardzo na wyrost sugerowanie powiązania z pełną dawną M1.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak dla mnie to by spokojnie mogła robić za nowego cee'da 😉
No nie podoba mi się okrutnie i zdania nie zmienię 😁

  • Lubię to 1
odebrane 24.10.2022 / 150: 40W22 / 112: 16W22, 22W22, 30W22, 33W22, 39W22, zamówione 29.09.2021
Opublikowano

Nie kupilbym bym F70 za nic. Przod to wyglad fiesty, albo ceed'a. Tylu nie oceniam. Tam nie ma zadnego "desing flow". F40 miala spojny desing, szczegolnie w wersji M sport na wiekszych kolach czy M135i. To mialo sens. Mogli zostawic te swiatla bardziej jak w X1 zamiast X2. 

Jedynie nowe fotele M to cos co powinno byc juz w F40, bo dostalismy stare z X1 i X2. 

No i umowmy sie, to nie jest zaden nowy model. To F40 bez iDrive. Nawet klamki zostawili stare. 

Opublikowano
3 godziny temu, karlos91 napisał(a):

Nawet klamki zostawili stare. 

To akurat dobre rozwiązanie - z punktu widzenia ergonomii

W nowym X1 klamki są zlicowane z nadwoziem - wygląda to ładnie ale jest mniej praktyczne w użyciu.

Opublikowano
8 minut temu, locomotiv12 napisał(a):

To akurat dobre rozwiązanie - z punktu widzenia ergonomii

W nowym X1 klamki są zlicowane z nadwoziem - wygląda to ładnie ale jest mniej praktyczne w użyciu.

Tak, ale to dowod na to, ze to tylko facelifting, a buda zostala bez zmian konstrukcyjnych. Ok, moze i sa wieksze zmiany w zawieszeniu, bo to mozna zrobic, ale widac, jak malym kosztem probuje bmw wypusic nowy model tylko po to by marketing mial co robic

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, karlos91 napisał(a):

Tak, ale to dowod na to, ze to tylko facelifting, a buda zostala bez zmian konstrukcyjnych.

Zgadza się, to jest mocny facelifting a nie nowy model, technicznie to nadal jest F40 - zmieniła się stylistyka nadwozia (paskudna) a do środka wpakowano więcej elektroniki i zamontowano brzydkie boczne nawiewy. System OS9 jest niestabilny, zamontowano mnóstwo asystentów jazdy, którzy w imię Twojego bezpieczeństwa będą piszczeć na Ciebie jak tylko przekroczysz prędkość o 1 km/h, lekko najedziesz na linię na drodze, podjedziesz zbyt blisko (30 cm) do ściany - włącza się hamowanie awaryjne. To wszystko po to by żyło się lepiej.

 

Tu jest fajne porównanie "starego" i "nowego" modelu 
https://www.bimmertoday.de/2024/06/05/bild-vergleich-neuer-bmw-1er-f70-trifft-vorganger-f40/#image-5

Edytowane przez locomotiv12

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.