Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , Pisze z prośbą czy może ktoś wie i zna temat może sam przerabiał 

Kupiłem nie dawno g31 540d  na zimowych pirelli p zero run flat kupiłem nowe letnie opony ale bez run flat po wymianie jak zjechałem z podnośnika i wracając do domu samochód zaczął być miękki i myszkować po drodze pojechałem pojechałem do serwisu bmw Koszalin tam pan stwierdził ze nie może być to od opon i zrobił przegląd auta i znalazł 2 x wahacz rozprężny i ocenił 2 przednie amortyzatory ze są za miękkie  wiec zamówiłem regenerowane amortyzatory , nowe wahacze  kupiłem tez nowe opony letnie pirelli p zero run flat wszystko zostało wymienione zrobiona zbieżność a problem dalej jest 

auto jest miękkie i lekko myszkuje po drodze , zaznaczę ze wszystko stało się jak samochód został podniesiony i opuszczony na koła po ich wymianie przed wymiana auto było sztywne dobrze się prowadziło 

w poniedziałek jestem umówiony na adaptacje zawieszenia i adaptacje przekładni kierowniczej może to cos da

Czy może któryś z was ja jakiś pomysł był bym wdzięczny

Opublikowano

Nie wiem , moze sie nie znam ale co oznacza że amortyzatory sa za miekkie ? Nie tłumia drgań , sa wylane ? Zbieznosc to za mało , zrob pełna geometrie ! Jaki przebieg tego samochodu ?

Opublikowano

W touringu jest z tyłu pneumatyka - raczej coś tam się wykrzaczyło, ukł kierowniczy czy geometria to raczej nie ten trop.

Opublikowano
31 minut temu, saab napisał(a):

Nie wiem , moze sie nie znam ale co oznacza że amortyzatory sa za miekkie ? Nie tłumia drgań , sa wylane ? Zbieznosc to za mało , zrob pełna geometrie ! Jaki przebieg tego samochodu ?

Przebieg 180tys 

Na filmie są jeszcze stare amory 

i wyniki badań z diagnostyki 

11A72E1D-ECDC-4058-85D7-7F1BEFB3F75B.jpeg

Opublikowano

Z ciekawosci zapytam , jakie 0 o czym Ty piszesz ?

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Miałem f11 z adaptacyjnym zawieszeniem i tez nie pamietam zadnego 0 ani -1

Opublikowano (edytowane)

Dałem komuś się przejechać i powiedział ze geometrią Kijowa 

wiec jutro umawiam się na ustawienie 

dam znać 

Edytowane przez gumis36
Opublikowano

@saab 0 mm . Jak opada to nawet do -70mm czyli oparta na nadkolach , może też być wyżej np + 5mm . Ale faktycznie nie wiem jak regulowane jest to w serii G . U mnie komputer pokazuje wysokość lewej i prawej strony i 0 oznacza równy poziom 

Opublikowano (edytowane)

Witam 

wcziraj wymieniałem tarcze przód tył i przy okazji poprosiłem żeby zobaczył mechanik jeszcze raz zawieszenie po swojemu ( zaznaczę że on naprawia tylko markę BMW i sam jeździ g30 ) 

w zawieszeniu nic nie znalazł i mówi że ręcznie jest cokolwiek zlokalizować  ale ogólnie nic nie namierzył  ale się przejechał i mówi po przejażdżce myśli że nie ma tu geometrii że przód jedzie po swojemu i tył po swojemu 

podpiął  też do kompa i nie było żadnych błędów prócz którejś kamery 

 

więc pojechałam miasto obok na geometrię 3d i okazało się jak na zdjęciach że nie było jak widać na zdjęciach 

 

auto napewno prowadzi się lepiej nie myszkuję tak jak wcześniej  ale z twardością wcale nie jest lepiej 

może poprostu potrzebuje pojeździć i to coś co jest może początkiem służycie w końcu się zużyje o wtedy to wymienię 

 

IMG_7577.jpeg

IMG_7578.jpeg

IMG_7576.jpeg

Edytowane przez gumis36
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A dociążył auto tak jak trzeba na czas ustawiania geometrii ?

Sprawdził ciśnienie w ogumieniu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.