Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam wszystkich........a mianowicie po niedługiej jeździe moją bmw 525tds stojąc na swiatłach auto zeszszło mi z obrotów poczym momętalnie zgasło.......po czym równierz miałem trudności z jego odpaleniem......

A więc czym moze być to spowodowane.....( odrazu pisze ze nieznam się dobrze na mechanice pojazdowek.) moge sie domyślać, ponieważ auto zostało sprowadzone z zagranicy co zatym idzie jestem przed wymiana olejów oraz wszystkich płynów i filtrów......ale i nan nich autop chodzi bez zażutu...........auto po pewnym momecie odpaliłem wciskając sprzęgło oraz pedaał gazu równocześnie i przekręcając stacyjke...oczywiście nie odpalił od pierwszego rozruchu....

i wiec czy moze być to spowodowane:

-filtrem paliwa(w końcu diesel i parafina moła sie odłożyć na nim)

-wtryski

-Olej oraz filter oleju

-czy terz inne rzeczy

Z góry przepraszam za moje mało fachowe zapytanie......starałem sie opisac tak jak to w rzeczywistości było........niewiem czy terz może byc spowodowane jedną rzeczą ale każde odpowiedzi potraktuje powaznie i za wszystkie z góry dziękuje..

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez betabavara
Opublikowano

jestem przed wymiana olejów oraz wszystkich płynów i filtrów

byc może to którys z powodów, ale równie dobrze może to być wina pompy wtryskowe, może też to być milion innych powodów :duh:

Najpierw wymień płyny i filtry, a później zobaczymy, moze nic sie nie będzie działo?

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano

... gdzie tankowałeś ? ile ?

jak dużo, to wlej do baku flaszkę denaturatu - albo innego specyfiku - / dykta nie zmieni właściwości ON a zmiesza się z jego " specyfikatami " nie podniesie liczby oktanowej więc nie ma obawy - łączy się z wodą i inną mazią - potem wymień filtr paliwa i nie patrz na parę groszy różnicy na tanksztelach -

na całym zbiorniku to groszowe sprawy - jedno piwo mniej a psychiczny konfort pozostaje ...

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

a no tak.......w przyszłym tygodniu biore sie za wymiane wszytskich część filtrów oleju itp.....co do tego gdzie to zazwyczaj tankuke min. pół baku i mam jedne stacje czyli shel badź częściej BP......i nie nażekam na paliwo.....a tycząc sie tych wszystkich filtrów....i olejów to moze był ktos ostatnio na wymianie tych rzeczy (chodzi mi o newe) i wie jak sie kształtuje ich cena noi najważniejsze ..... jaki oraz ile oleju trzeba tam walć aby silnik dobrze chodził.......Moze poradzicie mi , na jakim wy oleju jeździcie i jakich firm urzywacie filtrów

 

(2,5 tds 1997r)

 

 

 

____________________________

 

Betabvara Nowa czy stara to jeste własnie to co chłopaków dzisiaj jaaaraa

Opublikowano

witam......jestem zaniepokojony,ponieważ dzisiaj wymieniłem olej oraz filtr oleju i paliwa.......po przejechaniu jakiś 30 kilometrów i zgaszeniu auta, oraz pozostawieniu go na 15 minut miał on zaś trudnosci z odpaleniem.......po kilkinasto sekuntowym odpalaniu bez rezulatu postanowiłem go odpalić tak jak za pierwszym razem.......czyli wdepnięcia obu jednocześnie pedałów sprzęgła i gazu i przekręceniu stacyjki.......auto odpaliło ale z ledwością..............po przjechaniu 300 metrow auto mi momętalnie zeszło z obrotów (nic nie pomoglo dodawanie gazu jak by go przydusiło) poczym zgasło..........noi sytuacja sie zaczeła powtarzać czyli problemy z jego późniejszym odpaleniem.........po chwili go odpaliłem na gaz i sprzęgło i pochodziło moze z 4 sekundy poczym znów zgasło.......dopiero za 3 razem gdy go tym samym sposobem odpaliłem dojechałem na swój parking i tam go p=odpalałem poczym ponownie gasiłem.........paro ktrotnie to powtarzałem......i odziwo auto zaczeło odpalać po przekręceniu tylko kluczyka..............lecz nie podoba mi sie to i bede musiał wziąść ją na komputer.........

....

...

...

... Pod czas jazdy wydawało mi się niekiedy że auto nie jedzie na 100% swoich możliwości a przyspieszenie było widoczne dopiero powyżej 2 tyś obrotów.

co prawda auto przed rejestracją stało blisko miesiąc bez jazdy (co nieznaczy ze niebyło "przepalane")

 

 

 

BARDZO PROSZE OSOBY KTÓRE MOGĄ SIE DOMYŚLAĆ CO MOZE BYĆ PRZYCZYNĄ TAK OWEGO ZACHOWANIA AUTA

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
witam......jestem zaniepokojony,ponieważ dzisiaj wymieniłem olej oraz filtr oleju i paliwa.......po przejechaniu jakiś 30 kilometrów i zgaszeniu auta, oraz pozostawieniu go na 15 minut miał on zaś trudnosci z odpaleniem.......po kilkinasto sekuntowym odpalaniu bez rezulatu postanowiłem go odpalić tak jak za pierwszym razem.......czyli wdepnięcia obu jednocześnie pedałów sprzęgła i gazu i przekręceniu stacyjki.......auto odpaliło ale z ledwością..............po przjechaniu 300 metrow auto mi momętalnie zeszło z obrotów (nic nie pomoglo dodawanie gazu jak by go przydusiło) poczym zgasło..........noi sytuacja sie zaczeła powtarzać czyli problemy z jego późniejszym odpaleniem.........po chwili go odpaliłem na gaz i sprzęgło i pochodziło moze z 4 sekundy poczym znów zgasło.......dopiero za 3 razem gdy go tym samym sposobem odpaliłem dojechałem na swój parking i tam go p=odpalałem poczym ponownie gasiłem.........paro ktrotnie to powtarzałem......i odziwo auto zaczeło odpalać po przekręceniu tylko kluczyka..............lecz nie podoba mi sie to i bede musiał wziąść ją na komputer.........

....

...

...

... Pod czas jazdy wydawało mi się niekiedy że auto nie jedzie na 100% swoich możliwości a przyspieszenie było widoczne dopiero powyżej 2 tyś obrotów.

co prawda auto przed rejestracją stało blisko miesiąc bez jazdy (co nieznaczy ze niebyło "przepalane")

 

 

 

BARDZO PROSZE OSOBY KTÓRE MOGĄ SIE DOMYŚLAĆ CO MOZE BYĆ PRZYCZYNĄ TAK OWEGO ZACHOWANIA AUTA

 

 

 

Pozdrawiam

 

Ile masz paliwa w baku ?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
pierwszym razem miałem nieco ponad 15 litrów natomiant dzisiaj miałem ok 11 litrów.........terz myślałem nad tym iż może byc to pąpka paliwa.......ale juz sam niewiem
Opublikowano
pierwszym razem miałem nieco ponad 15 litrów natomiant dzisiaj miałem ok 11 litrów.........terz myślałem nad tym iż może byc to pąpka paliwa.......ale juz sam niewiem

 

Raczej na 100%. Moj kumpel mial tak samo w TDSie. Proponuje ja sprawdzic, albo zalac auto powyzej 20 litrow.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

I tak zrobię.....dziękuweczka ziomuś.......myśle ze to tylko ta nieszczęsna pompka paliwa........................tak zrobie i napewno poinformuje co i jak w poście........

 

 

 

 

 

Ps. mając 325 td mialem podobny problem , mając trudnosci z zapaleniem jej........przez co musiałem mieć conajmniej połowę baku zeby sprawnie mogła odpalić.......

Opublikowano
to mi wyglada na typowa usterke TDS-a którego skutkiem jest ciezkie odpalanie ciepłego silnika po kilkunastu minutach postoju, bo po chwili od wyłaczenia silnika odpala idealnie. a co do gasniecia to może to byc wtryskiwacz sterujacy ja miałem cos takiego kiedys w 325tds ale tylko w zimie jak mi parafina w ruskiej ropie sie skrzepła to podczas takiego gasniecia silnika zapalała sie kontrolka wtryskiwacza sterujacego. Podjec na diagnoze komputerowa tam ci pokaże czy wtryskiwacz jest oki. Według mnie pompka paliwa w baku nie ma tu nic do rzeczy bo ona dział tylko przy rozruchu i pózniej pompa wtryskowa sama zasysa paliwko.

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano

a powiedz mi jaki był to koszt wymienienia takiego wtyskiwacza.......zeby sie przygotowac psychicznie w ranie czego hehe........własnie jutro bede po moim mieście szukał dobrego warsztatu z interfejsem pożądnym

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

Jak Ci nie chce odpalac to nie probuj z wcisietym gazem to nic nie da.

Po pierwsze sprawdz swiece, najlepiej zrob diagnoze komputerowa, jesli nie znasz mechanika z odpowiednim oprogramowaniem to zostaje ci tylko serwis i na kompie wyjdzie czy to pompa paliwa, swiece, czy moze pompa wtrysku (miej nadzieje, ze to nie ona) lub cokolwiek innego. W e39 jak sie pojawiaja problemy to najlepiej sprawdzic poprzez komputer w innym wypadku mozesz bladzic i nie znalezsc przyczyny, tak jest skonstruowany ten model.

Ja majac naprawde duzo problemow podlaczalem kompa i na twoje szczecie nie mieszkasz w Irlandii bo ja u znajomego mechanika (nie wserwisie bmw) placilem za kazde podlaczenie 40 euro a uwiez mi robilem to na tyle czesto, ze dzisiaj mam rabat. A poza tym kupuje sobie interfejs z oprogramowaniem i zaluje, ze tego nie zrobilem wraz z zakupem auta bo nie stety auta bmw czesto maja usterki i musisz do tego przywyknoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

ok.........dzisiaj jade szukac doprego "kompa"zeby go podpiąć.....i się dowiemy co i jak...........fakt faktem.......świce były wymienione ale tylko 4 ponieważ gościu który je wymieniał niewiedział ze jest ich 6.........

 

Tak a propo...wczoraj zalałem bak do poołowy, i auto mi zaczeło lepiej odpalać , ale i tak się boje zeby mi gdzieś na trasie nie zgasło wiec lepiej bedzie jak je podepnę po kompa i bedzie wszystko wiadomo

 

 

 

 

Pozdrawiam

________________________________________________________

Opublikowano

a więc.......w warsztacie powiedzieno mi ze jest to sprawa pompy wtryskowej , co ponoć jest mankamentem tych silników , lecz nie jest to cała pompa tylkoo "procesor" bądź coś o podobnej nazwie , znajduje się to od góry (tak jak by kopułka tej całej pompy) i powiedzieli zę albo na sie to nastroić albo wymieenić ten "programator" na Inny w sęsie sprawny..................tak ja to zrozumiałem , teraz bardziej prosze o pomoc czy dobrze mi powiedziano , chłopaki zajmują się tylko bmw , i własnie w pompie tkwi problem mojego samochodu .

 

 

....ponoć ze przy ciepłym silniku są wuwczas większe problemy z zapaleniem niż zimnego samochodu..........ale czy to faktycznie to......Juz sam niewiem......bo myślałem nad tym.....ale nie podejżewałem....

 

 

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

No to już wiesz dlaczego poprzedni właściciel pozbył się auta...

 

Poszukaj na forum tds+pompa wtryskowa, dużo na ten temat było.

 

Niestety awarie pompy wtryskowej to najczęstsze i najkosztowniejsze naprawy w tds'ach...

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano

Noi własnie tego sie dowiedziałem dzisiaj..........no cóż...bezie trzeba to zrobić.......chodź pocieszam się tym ze niejest to cała pompa wtysku(wedle mechanika co na codzień zajmuje sie BMW) lecz górna jakiś modół czy coś w tym stylu (jest to widoczna część , od góry jak jest kopułka to że nieby pod nią się to znajduje , niewiem nieznam się)

i w najgorszym przypaku wykosztuje mnie naprawa 650 zł czyli wymiana całej tej części badź "ustawinie jej" czy coś w tym styu już o połowe mnie.................No cóż trzeba się liczyć z kosztami kupując używane auto , nawet jeśli jest od pierwszego właścicielaa :):)

 

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Siemano

Powiem tak, ta gorna czesc pompy to nastwawnik (tzw czesc elektroniczna)

jesli jest cos z nia nie tak to tylko moga to wyczyscic nowy nastawnik w serwisie boscha kosztuje ok 2200zl. W 90% procentach wadliwa praca pompy nie wynika z pracy nastawnikia (jezeli ci go wymienia lub "naprawia" prosze daj mi znac bo jestem tym zainteresowany poprzez forum lub na malila [email protected]) gdyz jak nastawnik jest zepsuty to jest to oczywiste i pompa nie dziala jak nalezy caly czas. Sama pompa jako srodkowe uzadzenie bardzo zadko sie psuje czy zuzywa, problemem jest rozdzielacz pompy, w ktorym jest pierscien bazowy i nastawnik odczytuje polozenie tego pierscienia. W wiekszosci przypadkow w rozdzielaczu po dlugim przebiegu polozenie tego pierscienia ulega odksztalceniu lub przesunieciu i mowa tu o rozmiarach mniejszych niz milimetr. Moj serdeczny kolega forumowicz RobertBMW moze Ci to wyjasnic, poszukaj go jako uzytkownika. Ja tez mam caly czas z ta zakichana pompa wtrysku az do tego stopnia ze jak wymiana rozdzielacza nie pomoze to wymienie silnik (bo to i tak mam w planach). Tak, ze mam nadzieje ze jesli twoi mechanicy znaja sie na rzeczy to wszystko bedzie dobrze i nie bedziesz sie musial wiecej tym problemem martwic

Opublikowano
No to już wiesz dlaczego poprzedni właściciel pozbył się auta...

 

Poszukaj na forum tds+pompa wtryskowa, dużo na ten temat było.

 

Niestety awarie pompy wtryskowej to najczęstsze i najkosztowniejsze naprawy w tds'ach...

 

pompa po regeneracji bosza 1tys $

ale to nie najdrozsza czesc padajacego tds'a - jest jeszcze automat ;-)

zh
Opublikowano

Ja na razie z autopsji nie znam, autem zrobiłem 10tyś. km i jest OK. Na razie lekko cieknie wtryskiwacz sterujący, czeka na wymianę.

 

Co do kosztów, to przeglądając to forum wyczytałem, że pompa z programu wymiany Bosch to 3-4 tyś zł...

I w zasadzie osoby po przejściach odradzają połowiczne naprawy - to tylko wpędzanie się w koszty. Tu 500zł, tu 1000zł, tu znów diagnostyka, tu odczyt komputera a auto dalej sprawia kłopoty.

Może lepiej raz a dobrze.

 

Podkreślam, że to tylko moje wnioski z lektury tego forum.

 

Skrzynię mam ręczną, więc nie wiem, jakie są koszty naprawy automatu. Zdaje się, że są to trwałe skrzynie jak się o nie dba.

 

Co do kosztów rożnych, to w poprzednim BMW (e30 przez 10 lat) najgorsza była klima. Prawie co rok coś... skraplacz, czujnik, przewód, wentylator, uszczeleczka itd. a po każdej naprawie napełnianie. No ale to podatek od luksusu.

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano

Witam

 

Dzisiaj byłem u tego samego mechanika....kótry z resztą kazał mi jutro przyjechać , powtarzając jego slowa..............."ze jest to w 50% wina głowiczki , i jutro będzie próbował podpinając pod komputer Popuszcząc śruby (zepewne tej całej pompy bądź głowiczki) i będą próbowali ją ustawiać , przeczyścić ją.....i tym podobne.....

 

 

 

Dodam tyle.......moze terz jest to ważne.......ze auto przez okres 4 miesiecy było praktycznie nie jeżdżone....przepalane co pare dni..lecz mało jeżdzone.....i czy mogło w pompie sie tam nagromadzic jakieś "śmieci" z paliwa które by mogły zatkać jakieś przewody bądź inne sprawy.........to jest takie moje prywatne pytanie.....

 

 

A wracając do warsztatu to Jest to AUTOTECHNIC BMW....... chłopaki sie zajmują tylko i włącznie samochodami bmw i przy podpinaniu pierwszy raz mego auta pod komputer zapytałem sie czy ten interfejs niejest czasem jakimś bublem z allegro........hmmm odpowiedź brzmiała......NIECH MNIE PAN NIE ROZŚMIESZA.......hmmm..... szukałem jakiej firmy jest ten cały sprzęt i wszędzie pisało COMPAQ......jak i na komputerz tak i na tej całej kostce co była przy kablu...........

Noi to narazie tyle.....jutro jade tam.....i powiedzieli że będą próbowali ustawić tą całą głowiczkę...jeżeli nie to ze niby będzie trzeba ją wymienić....................to chyba narazie tyle.........o właśnie.........znaleśliśmy z bratem na tychcach gościa który się zajmuje pompami Boscha.......noi brat pojechał właśnie do niego .....zobaczymy co on powiem........jak cos to napiszee............Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie fachowe informacjeeee

Opublikowano

wszyscy sie tu pocieszamy jak mozemy jak pada pompa - a ze to "tylko" to a moze "tylko" tamto

a ja z autopsji wiem tyle (i z autopsji Jego Wysokosci krzyska525tds http://www.bmw-klub.pl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=22 ) ze glowiczka 2 z hakiem a nowa regenerowana pompa 3 z hakiem

jesli chodzi o "regulacje" pompy to jedyna regulacja jest "dobra" jak auto chcesz sprzedac - popatrz na posty robertabmw

 

polska ropa + 200 tys km na liczniku + drugie tyle "w pamieci" i ... pompa do wymiany ;-)

 

ale oczywiscie ty rob jak chcesz - twoje auto twoja kasa

a tu masz namiar na goscia co sie zna i jest z twojej okolicy: http://www.diesel.net.pl/

zh
Opublikowano
wszyscy sie tu pocieszamy jak mozemy jak pada pompa - a ze to "tylko" to a moze "tylko" tamto

a ja z autopsji wiem tyle (i z autopsji Jego Wysokosci krzyska525tds http://www.bmw-klub.pl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=22 ) ze glowiczka 2 z hakiem a nowa regenerowana pompa 3 z hakiem

jesli chodzi o "regulacje" pompy to jedyna regulacja jest "dobra" jak auto chcesz sprzedac - popatrz na posty robertabmw

 

polska ropa + 200 tys km na liczniku + drugie tyle "w pamieci" i ... pompa do wymiany ;-)

 

ale oczywiscie ty rob jak chcesz - twoje auto twoja kasa

a tu masz namiar na goscia co sie zna i jest z twojej okolicy: http://www.diesel.net.pl/

 

TLOŁKE to sobie podarujmy czyli DIESEL.NET.PL w Pawlowicach...

a) gosc spartaczyl znajomemu TDSa - ciekla pompa... po jego USZCZELNIENIU cieknie jeszcze bardziej...

b) bylem u niego porozmawiac o pompie wtryskowej... PANIE WYMIENIC 4000 ZLOTYCH... nawet nie interesowalo go.. NIC.

Ja dziekuje za takich fachmanów niech sobie dalej robi fordy wolnossace albo 1.9 vagowskie.

 

Co do cen BOSCH POLSKA

 

"Cena nowej pompy o nr. 0 460 406 995 wynosi 12,081 zł nie dostępna w kraju. Regenerowana o nr. 0 986 440 517 jej cena wynosi 3,133 zł jest dostępna w kraju."

 

Dobrze prawicie ze po przypadku Krzyska tu 500 tam 1000 tu 300 i wychodzi cena pompki regenerowanej przez boscha w programie eXchange "BX". Ale... jak mawia moj znajomy stomatolog "zeba mozna wyrwac ZAWSZE, sztuka jest go naprawic". Podobnie tutaj w pompach. Jesli kogos stac i swiadomie chce sie pobawic to moze mu sie uda przedluzyc zycie pompy o miesiac, pol roku, rok - w perspektywie czasu i tak musi sie szykowac na zmiane. A wymienic mozna ZAWSZE! miec 3100 pojechac do boscha w ciagu 3 godzin ma sie pompke jak z fabryki.

Faktem jest ze Krzysiek wymienil i jak pisal od ponad roku TDSik ani mu nie "mrugnal" - pelna moc zawsze i wszedzie.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

 

TLOŁKE to sobie podarujmy czyli DIESEL.NET.PL w Pawlowicach...

a) gosc spartaczyl znajomemu TDSa - ciekla pompa... po jego USZCZELNIENIU cieknie jeszcze bardziej...

b) bylem u niego porozmawiac o pompie wtryskowej... PANIE WYMIENIC 4000 ZLOTYCH... nawet nie interesowalo go.. NIC.

 

widac wie co znaczy pipcenie sie z pompa i przyjezdzanie co chwile - jak to mowia "szklem pupska nie utrzesz"

 

 

Co do cen BOSCH POLSKA

 

"Cena nowej pompy o nr. 0 460 406 995 wynosi 12,081 zł nie dostępna w kraju. Regenerowana o nr. 0 986 440 517 jej cena wynosi 3,133 zł jest dostępna w kraju."

 

pomp jest kilka o roznych numerach - od 993 do 995

pompa w boszu jest DUZO drozsza niz w serwisie BWM - wiem co mowie bo zamiast regenerowanej chcialem kupic nowa wiec sie w cenach orientowalem wszedzie - w BMW stoi ona ok 2x tyle co regenerowana - na pewno mniej niz 2 tys $

zh

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.