Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pojawia mi się raz na jakiś czas taki komunikat napęd możesz jechać dalej pełna moc ograniczona. pojawia się tylko na trasie w mieście nigdy.

Samochód jedzie normalnie żadnych objaw ale ma ograniczoną moc. Po wyłączeniu samochodu i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy i błąd się nie pokazuje ponownie. Świece mam nowe oryginalne bmw wymieniłem olej tez oryginał w Vtg ale nie zrobiłem kalibracji .Czy ktoś miał podobny przypadek w benzynie w G serii

Samochód BMW 3 G20 2019 330IX  258KM

Opublikowano

Miałem tak dwa razy:
- za pierwszym razem turbo padło, co ciekawe 1 dnia problem nie znikał, później było losowo
- drugi raz ten sam komunikat -  okazało się, że padł termostat

Za każdym razem błąd znikał i samochód mógł jeździć z pełną mocą ale na kluczyku była masa błędów- więc radzę odwiedzić ASO 

Opublikowano

Aso i niech sprawdzają. Mi wywaliło 2 razy, w tym odcięcie cyfra, wspomagania, czujników parkowania etc. Po chwili wróciło do normy.

Pierwsze skanowanie podobno nic nie wykazało poza błędem czujnika, za drugim razem aktualizowali jego soft i jest ok.

Opublikowano

musze podjechać do Aso dodam jeszcze że 1 raz ten komunikat pojawił sie 10 tyś km temu przy przebiegu około 85 tys km i była cisza i nawet zapomniałem o tym błędzie turbina raczej juz by się dawno wysypała przebieg mam teraz 95 tys km. Bład pojawia sie tylko na trasie w mieście nigdy wiec termostat raczej tez odpada. Pojade na komputer to zobaczymy jakie błedy wywala.

Opublikowano
Godzinę temu, camell2 napisał(a):

musze podjechać do Aso dodam jeszcze że 1 raz ten komunikat pojawił sie 10 tyś km temu przy przebiegu około 85 tys km i była cisza i nawet zapomniałem o tym błędzie turbina raczej juz by się dawno wysypała przebieg mam teraz 95 tys km. Bład pojawia sie tylko na trasie w mieście nigdy wiec termostat raczej tez odpada. Pojade na komputer to zobaczymy jakie błedy wywala.

u mnie tak bylo, okazal sie podobno dosc powszechny problem z zaworem wastegate od turbiny. po wymianie zero problemow, tez tylko na trasie mialem

Opublikowano
4 minuty temu, Ku Ba napisał(a):

u mnie tak bylo, okazal sie podobno dosc powszechny problem z zaworem wastegate od turbiny. po wymianie zero problemow, tez tylko na trasie mialem

były jakieś błędy zapisane ???

Opublikowano
10 minut temu, camell2 napisał(a):

były jakieś błędy zapisane ???

tak oczywiscie - blad od sterownika wastegate. tak mi powiedziano w aso.

Opublikowano
13 minut temu, Ku Ba napisał(a):

tak oczywiscie - blad od sterownika wastegate. tak mi powiedziano w aso.

w f40 tak miałeś czy w g20

Opublikowano
18 minut temu, camell2 napisał(a):

w f40 tak miałeś czy w g20

w f40, ale tez benzynie, podobno silniki takie same tylko kwestia ilosci tlokow je rozni

Opublikowano

Weź kup dobry interfejs pod OBD+program i się dowiesz, wyjdzie taniej niż jedna wizyta w ASO.

U mnie wywala błąd zbyt wysokiego ciśnienia zwrotnego przed filtrem, rada - wymiana downpipe na mniej restrykcyjny.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

bład sie narazie nie pokazuje a zrobiłem 1200 km trasy w oponach miałem ciśnienie przód 2.2  a tył 2.6 ,  teraz mam przód 2.4 tył 2.6  i narazie błąd sie nie pojawia domyślam sie że za duża róznica była w ciśnieniu w kołach przód a tył .Komputer i tak zaleca większe ciśnienie 2.5 przód i 2.9 tył ale na 18 runflat bardzo sztywno jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.