Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym się w sumie poradzić 

Bardzo lubię swoje E39 i gdybym tylko spał mam pieniądzach chętnie zrobiłbym jej generalny remont.

Przez 2 lata włożyłem w to auto około 6-7 tys nie licząc serwisów olejowych. Silnik jest zdrowy. Niestety zaczynają wychodzić rdzawki na nadkolach lub małe purchle. Klapa tylna to samo. Tak samo małe purchle na progach i oczywiście doły drzwi.

Podejrzewam że usunięcie tych rdzawek u porządnego blacharza to może być koszt z 4 tys jak nie lepiej.

Dochodzi kolejna sprawa że jakiś geniusz przede mną zgubił klocki do podnoszenia auta i zamiast zamontować nowe jak Pan Bóg przykazał to napuścił pianki w te otwory klocków. Boje się że jak zacznę drążyć i wyrzucę ta piankę to progi mogą okazać się być w fatalnym stanie. To kolejny duży koszt. 

Podejrzewam że żeby sama blacharke doprowadzić do ładu trzeba będzie włożyć z 10 tys. 

I teraz rodzi się pytanie czy warto inwestować jeszcze w to auto, w końcu ma już 24 lata. Mógłbym takie pieniądze zainwestować myślę że w przeciągu 2 lat tylko czy nie lepiej odkładać te pieniądze na coś nowszego a w BMW robić tylko co trzeba a blacharke olać.

 

Jak sądzicie ? 

 

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie warto, to stare trupy. 6-7k zł to nic w eksploatacji BMW, nie masz co żałować tylko puszczać to dalej.

Problemy będą rosły tylko.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak początek vinu to WBS to warto, jak v8 pod maską - też można rozważyć 
Jak zwykłe 2.0 czy 2.5 to szkoda pakować kasę, jak włożyłeś w 2 lata tylko tyle kasy to mało problematyczny egzemplarz :classic_cool:

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Początek vinu wbadm ;). Niestety V8 pod maską też nie ma. 

Dużym plusem jest że przebieg jest na pewno oryginalny 286k i nie była nigdy bita. Sprawdzona czujnikiem lakieru jak i widać po śrubach montażowych no błotniki itp że są dalej w oryginalnym lakierze. 

Jeśli chodzi oto co robiłem to na ta chwile :

Przewody hamulcowe tył przód 

Sprzęgło LUK

Przednie piasty SKF

Wahacze tył 

Świece NGK 

Tuleje wahaczy z przodu, końcówki i inne pierdoły 

Chłodnica 

Podpora wału i paczek 

Olej w skrzyni manual 

Klocki i tarcze przód tył 

Tak generalnie nic się nie dzieje oprócz wibracji, ale w tym momencie to już został albo wał albo pół osie. Tak to zdrowa maszyna. 

Cała elektryka sprawna, łącznie z szyber dachem i tylna roleta. Klimatronic ok 

Kolega zaoferował mi że może mi wynająć za nieduże pieniądze garaż z kanałem. Wtedy byłbym wstanie sam rozprawić się z tymi rdzawkami a to by już dużo kasy odeszło 

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 27.05.2024 o 05:13, AndrzejWxx napisał(a):

Początek vinu wbadm ;)

WBS to M5 :D 
jak 2.0 pod maską to jeździć i się nie przejmować, progi najwyżej dla bezpieczeństwa zrobić (jak faktycznie zgnite mocno)

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.