Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, czy jest szansa jeszcze ściągnąć z USA E90 335i lub 335d lci w dobrym stanie? Jest to opłacalne? W Polsce można kupić te modele w sensownym stanie w cenach 50-75k. Zależy mi również na niskim przebiegu max 150k km. Jak to wygląda cenowo? Co do 335d lci w sedanie jest to rzadki model, wiec domyślam się, że tani nie będzie jeszcze biorąc pod uwage w nim dobry silnik M57. Co uważacie, jest sens ściągać rozbitka z USA czy lepiej na polskim rynku poszukać? Generalnie nic innego po za sedanem lci mnie nie interesuje, czy N55,N54 obojętne.

 

Opublikowano

elo, nieopłacalne, chyba, że szukasz rajdówki pod jakieś przeróbki

.

.

.

Nienawiść do zamienników, tak zostałem wychowany.

Opublikowano

Posprawdzaj sobie aukcje na iaai/copart, upatrz sobie pare egzemplarzy i podeslij do jakiejkolwiek firmy zajmującej się importem z USA, oni podadzą Ci szacunkową cenę pod dom. Do tego dodajesz jeszcze akcyzę (przy 3 litrach 18,1%) i koszty naprawy zależne od stopnia uszkodzeń. 

Ale generalnie E9x jest już na tyle "starym" autem, że szukając mozliwie jak najmniej uszkodzonego, z niskim przebiegiem, to może wyjść na 0, a nawet i drożej niż na miejscu. 

Opublikowano

Moja E93 335is lci z skrzynią DKG jedzie z USA, oberwał tylny zderzak klapa i lampy, dostał idealnie w środek, po zdjęciach nic innego nie naruszone, ledwo belka odbita, na zderzaku. Przebieg 180-183k, nie pamiętam, całość pod dom z iaai wyjdzie niecałe 60k, naprawiam sam-z bratem i wujkiem, blacharka/lakiery/mechanika to coś co robimy od lat także z tym nie będzie problemu. Jak chcesz oddać do naprawy  to przypuszczam że wyjdzie tak jak KucaQ wyżej napisał wyjdziesz na zero, jedynym plusem będzie to że będziesz pewny historii pojazdu i że nie była kręcona.

Szukaj ubitej możliwie delikatnie tyłem, najlepiej sam zderzak/klapa - naprawa wyjdzie taniej niż byłby przodem rozbity

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wybaczcie że post pod postem, jednak już edytować się nie da. Delikatny update z którym będzie się wiązał nowy wątek.. Beta u mnie, 52 bez akcyzy. Oprócz uszkodzeń o których wiedziałem ze zdjęć wyszło że nie ma kompresji na jednym cylindrze... za to na plus cały zawias z bcracing z camberami i regulacją twardości (p+t), dolot carbonowy (myślałem że zwykłe rury), chargepipe metalowy z blowoffem. MHD stage2+ (420hp).. ale silnik trzeba zrobić. 

Opublikowano

Czyli niestety, w Twoim przypadku miałeś pecha. Trafiła Ci sie klasyka amerykańskiego januszostwa. Rzadko się to zdarza, ale jednak zdarza. Tam tez sa kombinatorzy. Auto ma jakiś problem natury mechanicznej (skrzynia, silnik etc) to robią lekki strzał przodem lub tyłem i idzie na aukcję...  A status run&drive i tak Ci nic nie powie o stanie silnika czy skrzyni. 

To jest własnie to ryzyko sprowadzenia auta ze stanów. 

 

Współczuję, ale jak piszesz, że ma pare smaczków to ból jest mniejszy 😉 Remontuj i ciesz sie furą!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.