Skocz do zawartości

Jak to wkoncu jest z tym gasnieciem po odkreceniu korka...?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, kolegow. Wiem, ze napiszecie mi zeby uzyl :search: , ;). Uzywalem i znalazlem, ze jak gasnie po odkreceniu korka od wlewu oleju to tak ma byc...ja dokladnie nie pamietam jak to jest w moim przypadku, ale wydawalo mi sie ze gasl, a jak nie gasl to wyraznie kulal...Tak wiec jak to jest. Jedni pisza, ze ma gasnac a inni, ze nie...Czy moze to sie tyczy silnikow diesla??Jak gasnie to lipa a w benzynie tak ma byc??

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
Jak zapoznasz się z budową kolektora dolotowego to dojdziesz do wniosku że po odkręceniu korka wlewu oleju silnik zaczyna zasysać przez odmę lewe powietrze i stąd jego nierówna praca lub gaśnięcie. To tak jakbyś w rurze między przepływomierzem a przepustnicą zrobił dziurę.
Opublikowano
Hmmm, czyli generalnie mozna to uznac za "dobry" objaw, ze gasnie lub kuleje?? :modlitwa: Kowal :)

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
Dobry, niedobry - objaw ten jest normalny bo tak to jest zrobione aby silnik zasysał i spalał przedmuchy które dostają się przez pierścienie do skrzyni korbowej i stamtąd przez odmę są zasysane z powrotem do kolektora ssacego.
Opublikowano
Wlasnie o to mi chodzilo, ze to jest normalny objaw...tak wiec juz mam wyjasnione watpliwosci :D Dzieki.

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A u mnie jest wręcz odwrotnie.

Silnik jedynie bardzo delikatnie się zawacha podczas pracy i nic się więcej nie dzieje. Ktoś napisał że po odkręceniu tego korka dzieje sie to samo co po odłączeniu przepływki. A u mnie jest tak że gasnie jak odłącze przepływkę ale jak odkręcę korek to jest ok. Obroty mi troszke falują na zimnym ale tylko chwilę jak tylko złapie temp jest zawsze ok. Więc jak to jest, silnik pali tyle ile trzeba nie ma z nim w sumie żadnych problemów oleju nie bierze i moc też ma co trzeba.

Opublikowano
To ja juz kurde nie wiem co jest...moze i tak i tak jest dobrze :) hehehe

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
To ja juz kurde nie wiem co jest...moze i tak i tak jest dobrze :) hehehe

Daj sobie spokoj!

Ma sie dlawic i koniec!Rownie dobrze mozesz sciagnac odme z pokrywy

zaworow i bedzie to samo.To jak naczynia polaczone,to jest dolot.

Pewnie jabys zaslepil odme/odcial ja od dolotu/i odkrecil korek ,to nic by sie nie dzialo.

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No własnie a moze ktos u mnie specjalnie zatkał tą odme... A macie moze pomysl po co to zrobił?
Opublikowano

miałem wczescniej 1.8 m40 i po odręceniu korka kulał ale nie gasł, teraz mam M52 i tez kuleje po odkręceniu korka ale nie gaśnie, z kolei u kumpla w M10 po odkręceniu korka gaśnie....

 

wiec samemu mozna wyciągnąc wnioski

Jedyną dobrą rzeczą w przednim napędzie jest to ze gdy cofasz masz napęd na tył !
Opublikowano
To ja juz kurde nie wiem co jest...moze i tak i tak jest dobrze :) hehehe

Daj sobie spokoj!

Ma sie dlawic i koniec!

I o to mi chodzilo... :)

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.