Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Ostatnio były wymieniane drążki kierownicze z końcówkami plus osłony .

Umówiłem spotkanie w BMW na zbieżność. Niestety nie wykonali bo powiedzieli że opaska nr 2 z zdjęcia jest za luźna i osłona troszkę się przesuwała przy skrętach koło od strony koła gdzie jest ta opaska i trzeba ją wymienić na nowa i znowu rozbierać końcówki drążków. 
 

czy ta osłona w tym miejscu może się lekko przesuwać czy jednak na być mocno przymocowana do drążka ? 
 

czy jest możliwość wymiany tej opaski na taką samą lecz bez odkręcania końcówki drążka ? Chodzi o mniejszą opaskę z drugiego zdjęcia . 
 

dzięki za pomoc 

IMG_8914.jpeg

IMG_8884.jpeg

Opublikowano

Zamontuj opaske skręcaną która nie wymaga demntazu żadnych podzespołów i zrób zbiezność.

Opublikowano

Z tego co ja kojarzę, to na drążku jest wgłębienie, a osłona od wewnątrz ma rant, jedno w drugie wskakuje w czasie montażu, a opaska ma za zadanie tylko utrzymać to razem ze sobą. Jeśli opaska jest za luźna to opcje są 2 - albo podczas wymiany zastosowali nieprawidłową opaskę, albo zostawili starą, którą za bardzo rozchylili podczas demontażu - chociaż raczej to odpada, bo w zestawach z osłon są opaski, ale to skłania ku opcji nr 1, w zestawie była nieprawidłowa opaska.

 

W każdym razie tonku podał najlepsze rozwązanie. Starą opaskę obciąć, założyć skręcaną i po kłopocie 😉

image.png.b7b59e84cecf4e99e0723b7fed89dcfb.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.