Skocz do zawartości

Bagażnik rowerowy na hak


kamsoner

Rekomendowane odpowiedzi

Yakima JustClick 3 - bardzo fajny bagażnik, ja używam z trzema rowerami, ale można dokupić przystawkę na czwarty. Oczywiście trzeba patrzeć na wagę, ale to zawsze. Jest odchylany, więc jak potrzeba się dostać do bagażnika, nie trzeba demontować. Fajne systemy montażu. Dla pełnej informacji, w X5 akurat nie mam haka, więc doświadczeniami dzielę się z innego auta (kombi), ale nie ma to znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też posidam VeloCompact na 3 rowery z opcja wieszka na 4. Jestem bardzo zadowolony, czuć że to produkt premium. Jeśli planujesz wozić większe rowery/elektryki to rozważ model Velospace. 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja używam Thule Velospace XT3 z dostawką na 4 rower. Solidny, łatwo się go montuje. To co dla mnie ważne, to szerokie rozstawienie między rowerem 1 i 3 (bo najczęściej wożę 1 lub 2 i tak) - wchodzą duże rowery bez konieczności skręcania kierownic, etc. Zwróć też uwagę na szerokość samego bagażnika -  do mnie wchodzą duże rowery na kołach 29'' w rozmiarze XL - a czasami jest z tym problem i brakuje pasków. W Thule jest fajny system dopinania ramy - ma moment obrotowy więc nie uszkodzisz karbonowej ramy (ja i tak polecam jednak używanie opasek Thule).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam atera strada evo 3 z dostawką na 4ty rower. Dla mnie plus ze bagaznik po zlozeniu miesci sie w bagazniku auta. Jak dojade do celu to nie zawsze jest gdzie zostawic bagaznik a tak wrzucam go po prostu do auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj ueblera to zupełnie inna liga jakości w porównaniu do thule. Miałem Thule Velocompact 2 sezony i jak wziąłem do ręki ueblera to sprzedałem thule na olx i kupiłem nowy ueblera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach