Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. 

Na desce pojawiły się błędy EML i kontrola trakcji, parę sekund później samochód stracił moc. Przeczyściłem nagar z przepustnicy bez odkręcania, nie ruszałem potencjometrów. Przejechałem kilka km i wszystko było w porządku. Potem samochód postał chwilę na włączonym silniku i błędy wróciły. INPA pokazuje 2 błędy w silniku: 

Cytat

E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 05/12/24 21:38:18
ECU: MS420DS0
JobStatus: OKAY
Variant: MS420DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
170 Steuergeraet Selbsttest, interner Fehler
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 0.00 1/min
Temperatur Ansaugluft 37.50 Grad C
Batteriespannung 12.34 V
digitaler F-Code 1 114.00 [1]
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Rechner hat abgeschaltet
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan vorhanden
statischer Fehler
Errorcode: AA 71 01 28 00 72 79 72 A8 2A
-------------------------------------------------------------
176 Fahrerwunsch-Geber 2 Adaption
Error frequency : 2
Logistic counter: 40
Fahrerwunschgeberadaption Nullpunkt PWG 19.69 Grad DK
Fahrerwunschgeberadaption Nullpunkt PWG 12.19 Grad DK
Fahrerwunschgeber PWG 1 Poti 18.75 Grad DK
Fahrerwunschgeber PWG 2 Poti 11.25 Grad DK
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Minimaler Adaptionswert unterschritten
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: B0 F2 02 28 15 0D 14 0C A8 2A
=============================================================

 

Przed czyszczeniem przepustnicy też sprawdziłem błędy w inpie,:

Cytat

E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 05/11/24 12:35:46
ECU: MS420DS0
JobStatus: OKAY
Variant: MS420DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
170 Steuergeraet Selbsttest, interner Fehler
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 0.00 1/min
Temperatur Ansaugluft 18.00 Grad C
Batteriespannung 11.73 V
digitaler F-Code 1 114.00 [1]
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Rechner hat abgeschaltet
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan vorhanden
statischer Fehler
Errorcode: AA 71 01 28 00 58 73 72 A8 23
-------------------------------------------------------------
111 Signal Fahrerwunsch-Geber Potentiometer 2
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Istwert Fahrerwunsch PWG 1 9.37 Grad DK
Istwert Fahrerwunsch PWG 2 0.94 Grad DK
Versorgungsspannung Spannungsregler 1 5.10 V
Versorgungsspannung Spannungsregler 2 5.00 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Kurzschluss gegen Masse oder Leitungsunterbrechung
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan vorhanden
statischer Fehler
Errorcode: 6F 72 01 28 14 02 64 62 A8 23
=============================================================

Z tego co rozumiem jest co nie tak ze sterownikiem silnika i jednym potencjometrem. Spotkaliście się z czymś takim?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.