Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Dzień dobry, może ktoś kojarzy taki egzemplarz?

Widzę mnóstwo pozytywnych opinii o sprzedawcy, może ktoś ma jakieś doświadczenia?

 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-5-salon-polska-bezwypadkowy-aso-faktura-vat23-ID6Gjzko.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Piękne wnętrze, opcja wręcz top.

Cena wysoka nie wysoka, z tym pewnie się lepiej orientujesz, to ostatni wypust. Przykładowo X3 z tego okresu i tak jest troszkę droższa.

Tendencja ceny przy touringach widzę jest spadkowa, bo każdy się na SUVy rzuca. 

Byleby był w dobrej kondycji blacharskiej, mechanikę i kosmetykę zapewne ogarniesz tiptop 😉

Znalazłem dwa modele na otomoto z R6 dieslem i małym przebiegiem, a trzecia biała stoi w Inchcape Park za 105k zł przebieg 120k km. Nie wiem czy w ogóle rozpatrujesz R6.

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Dzięki, wnętrze to podstawa, jak dla mnie jest idealne. Trochę się boje iść w N57 jeśli mam być szczery 😞 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Wiem, amory trzeba sprawdzić w pierwszej kolejności. Ogólnie to już w tej chwili ciężko znaleźć nie zamęczone F10/F11 nawet w górnych widełkach rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

do perfekcji zamiast HIFI to minimum HK. Jak szukasz 5er touring to fajne auto, zwłaszcza, że w tych rocznikach b47 już było. Brak xdrive będzie dawał lekkość w czasie jazdy i frajdę przez to, jak przymierzałem się do f11 z xdrive to jeździło mi się nią prawie jak x5 :classic_biggrin:

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Dlatego szukam tylko ośki. 

Oczywiście chciałbym H/K a najlepiej Bang Olufsen ale rynek nie zachwyca. Mam na szczęście wzmacniacz Match który z hi-fi robi cuda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

No więc byłem oglądać i mam mętlik w głowie.

Caly samochód ma 180-200 um. Nie jakiś pojedynczy element tylko każdy jeden. Przy tym nie wygląda na lakierowaną powtórnie. Czy ktoś się spotkał z taką grubością z fabryki?

druga rzecz to auto posiada jakiś soft wrzucony. Niby ok, sam bym pewnie zrobił. Problem w tym że końcówki wydechu w środku nie są idealnie czyste jak np w mojej e91

tylko zostaje sadza na palcu. Auto nie dymi, nie śmierdzi, wszystkie parametry DPF są odpowiednie (ciśnienie wsteczne). Teraz mam mega zagwozdkę dlaczego ta sadza tam jest.

Auto całe nadaje się do polerki, ma sporo swirli ale żadnych większych rys. Wszystkie 4 felgi trzeba zregenerować. Wnętrze jest w stanie top i to ono sprawia że wciąż o niej myślę. Może ktoś coś podpowie ? :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Trzymaj tu grubość lakieru bezpośrednio od człowieka z BMW. Taka ciekawostka, mierzyłem kilka oryginalny BMW ostatnio, leciwe, ale full lakier z fabryki i klapa bagażnika w sedanach ma z góry 180-200 a od tyłu 120-150. Kilka modeli już tak sprawdziłem.

Polerka i felgi do renowacji to nie są minusy tak będąc szczerym, pierdoły.

 

 

Zrzut-ekranu-2021-05-7-o-20-22-01.png

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Dzięki!

Jedyne co mnie naprawdę męczy to ten okopcony w środku wydech. Wywaliłbym od razu ten program i zrobił to porządnie ale gorzej jak już DPF jest fizycznie uszkodzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Wtryski, ciśnienie zwrotne - książkowe. Ostatnia regeneracja 250 km temu, zapełnienie coś około 30%.

Jeden błąd od dpf, niestety nie zapisałem numeru ale to ten który mówi że wkrótce zakończy się jego przydatność (przebieg 180kkm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

jak jest na miejscu, to nie ma co się przejmować. To też nie nowe auto, i tak jak napisałeś jego pełna sprawność może być ku końcowi, pewnie zanim zaczną z nim być problemy to może jeszcze minąć przynajmniej ze 100tyś km. Chyba, że więcej będzie miasta to wtedy gorzej - ale bez pakowania się w "koszty" tuner sobie z tym poradzi
jak proste ładne auto to nie ma co wybrzydzać. Kupować, cieszyć się a nawet jak coś do naprawy będzie to zrobić i jeździć. 

  • Dziękuję 1
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Moderatorzy

No i zaiskrzyło 😄

spacer.png

spacer.png

 

Jako że seria 5 to dla mnie coś nowego to mogę tylko napisać że jestem w głębokim szoku jak dobrze ten samochód jeździ na adaptacyjnym zawieszeniu. Pierwszy raz przekonałem się o tym w moim G01 a teraz w F11. Byłem pewny że pierwszym zakupem będą opony bez runflata a po pierwszych kilometrach stwierdziłem że takiego komfortu jeszcze nigdy nie zaznałem. W ramach ciekawostki dodam że po tą F11 jechałem kolegi G31, również na runflat ale ze stałym zawieszeniem M i tutaj już są chwile kiedy się odechciewa tej sztywności. Założę galerię ale muszę ogarnąć korektę lakieru bo swirli jest pełno. Dziękuję wszystkim za pomoc. Postaram się żeby ten samochód był w równie wyjątkowym stanie co poprzednie E91.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.