Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMW F10 528i

Od dłuższego czasu ten sam problem i błąd 120308 "Regulacja ciśnienia doładowania-zbyt niskie ciśnienie". Miał ktoś podobny problem? Auto do momentu mocnego rozgrzania chodzi normalnie. Później wyskakuje błąd i traci moc. Zostały wymienione już przewody podciśnienia, zawór upustowy turbosprężarki, pompa vacuum, elektrozawór sterujący oraz turbina wymieniona do sprawdzenia, błąd i objawy bez zmian. Ratujcie bo już nikt nie ma pomysłu co może być przyczyną.

Opublikowano (edytowane)

EGR niedomknięty, głowica szczelność zaworów, rozrząd przestawiony, nieszczelność.... nowe turbo oryginał? czy kibel z Aleg..o?

powodów może być jak sam widzisz kilka...

Edytowane przez Jack-Strong
Jack_Strong-

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.