Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Mam do Was ogromną prośbę.

Aktualnie użytkuję G31 z 2020 roku w wersji 520d RWD. Za kilka miesięcy będę mógł stać się właścicielem tego samochodu ( leasing, jestem jedynym kierowcą ). Samochód będzie miał wówczas przebieg około 160 000 km. Serwisowany zgodnie ze wskazaniami komputera. Jedyną rzeczą wymienioną pozaplanowo była chłodnica zawodu EGR przy około 100 000 km.

Jako, że chciałbym nabyć ( jak wyżej ) czy moglibyście mi napisać co koniecznie muszę zrobić w tym samochodzie po jego zakupie ? Wiadomo, leasingodawca wykonuje to co musi i nic więcej.

Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi, a jeśli się pojawią jakieś kwoty to już w ogóle byłoby extra.

Cel wiadomy - nie chciałbym "wtopić".

Z góry dziękuję !

 

Opublikowano

tego akurat nie wiesz , wiele osób wymienia olej w połowie interwałów poza aso

 

Opublikowano
Godzinę temu, borut6 napisał(a):

Cześć,

Mam do Was ogromną prośbę.

Aktualnie użytkuję G31 z 2020 roku w wersji 520d RWD. Za kilka miesięcy będę mógł stać się właścicielem tego samochodu ( leasing, jestem jedynym kierowcą ). Samochód będzie miał wówczas przebieg około 160 000 km. Serwisowany zgodnie ze wskazaniami komputera. Jedyną rzeczą wymienioną pozaplanowo była chłodnica zawodu EGR przy około 100 000 km.

Jako, że chciałbym nabyć ( jak wyżej ) czy moglibyście mi napisać co koniecznie muszę zrobić w tym samochodzie po jego zakupie ? Wiadomo, leasingodawca wykonuje to co musi i nic więcej.

Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi, a jeśli się pojawią jakieś kwoty to już w ogóle byłoby extra.

Cel wiadomy - nie chciałbym "wtopić".

Z góry dziękuję !

 

jak jeszcze auto na gwarancji to niech dokładnie wszystko sprawdzą , i jak faktycznie ten olej co 30 tyś km no to szału nie ma delikatnie mówiąc , choć znam wiele osób z ciężką nogą i auto serwisowane zgodnie z ASO dojeżdżają bez najmniejszych problemów po 200 tyś km

Opublikowano

Cobyś nie musiał zrobić ( tarcze przod/tyl 5k, poduchy, tuleje, rozrząd itepe ... ) to i tak to samo będziesz musiał zrobić jak kupisz kota w worku a i jeszcze nie wiadomo czy nie mina jakaś. 

Czym prędzej komplet olejów do wymiany, dyfra, a skrzy biegów to na pewno + kolejna wymiana za 40kkm. 

Kolo pasowe napinacz rolki do sprawdzenia do wymiany 

Wtryski do sprawdzenia przynajmniej korekty w kompie, dpf wyprać turbo zregenerować 

Tak czy tak bedzie trzeba w którymś momencie to zzrobić. Jeśli miałbyś szukać takiej samej na aukcjach to lepiej nie kombinować, no chyba ze sam wiesz ze np pierwsza wymiana oleju była spóźniona o 20k i siadło dopiero przy 50k nowe smarowidło 😱😆

Opublikowano

Panowie,


Dzięki za podpowiedzi. Szczerze mówiąc nie brzmi to optymistycznie. Tak sobie myślę, jeżdżąc tym samochodem od nowości, znając wszystkie za i przeciw, czy naprawdę miałbym takie szczęście i mógłbym kupić "z rynku" czteroletnie auto po takim serwisowaniu jak piszecie ? 

Opublikowano

20240430_145402.thumb.jpg.ea60f322b553b92a0525e520764af8e6.jpg

9 godzin temu, borut6 napisał(a):

, czy naprawdę miałbym takie szczęście i mógłbym kupić "z rynku" czteroletnie auto po takim serwisowaniu jak piszecie ? 

Jest taka szansa, taki oto filtr oleju wyciągnąłem niedawno z silnika.

Opublikowano

Jeśli chcesz kupić dobre bmw to nie możesz uważać tego że to będzie wałek jako szanse, a jako pewnik. 90% osób nie stać na to auto pudrują co się da, kupują za ostatnie pieniadze i sprzedaja zaraz przed remontem. Ten rynek jest trudny. Co druga bmw 5 jaka widzę ma łyse koła, co to może oznaczać jak nie brak funduszy. 

Może troche traumatyzuje, ale na moim przykładzie kupiłem z 80tys przebiegu a i tak było i jest co robić przy niej żeby utrzymać stan wzorowy. No ale ja się spuszczam nad wszystkim nie toleruje półśrodków, najwyżej nie sprzedam i zostanie w domu. 

Opublikowano
12 godzin temu, borut6 napisał(a):

Panowie,


Dzięki za podpowiedzi. Szczerze mówiąc nie brzmi to optymistycznie. Tak sobie myślę, jeżdżąc tym samochodem od nowości, znając wszystkie za i przeciw, czy naprawdę miałbym takie szczęście i mógłbym kupić "z rynku" czteroletnie auto po takim serwisowaniu jak piszecie ? 

tak , tylko 95% kupujących nie chce za takie auta zapłacić  😄   rynek kupujących dzieli się na dwie grupy  zależy w którą się wpiszesz

1) sortujących od najtańszych

2) sortujących od najdroższych

 

 

Opublikowano
10 godzin temu, Krzyś111685053072 napisał(a):

 

 taki oto filtr oleju wyciągnąłem niedawno z silnika.

Dramat, to jeszcze jeździło?

Opublikowano
3 godziny temu, mike_G31 napisał(a):

Dramat, to jeszcze jeździło?

No właśnie,  obawiałem się że po wymianie oleju i filtra padnie ale jeszcze jeździ jak na razie chyba trzeci tydzień. 

Opublikowano
3 godziny temu, mike_G31 napisał(a):

Dramat, to jeszcze jeździło?

Jezdzilo, i to najlepszy dowod ze nie wazny jaki olej, byle czasem zmienic 😉

Opublikowano

Ciekawe po jakim to przebiegu ?! Mozesz napisac !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.