Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moja 520i nie miała fabrycznie xenonów a co za tym idzie nie ma na prawym przednim wahaczu sensora z uchwytem.

Co muszę założyć, skonfigurować, żeby auto miało poziomowanie xenonów.

Nadarzyła się okazja aby kupić sensor i "ustrojstwo" do mocowania do wahacza, i tak myślę aby to założyć.

Ale skąd wziąć wiązkę kabli? gdzie onna ma być podłączona? Domyślam się że będę musiał ten sensor "wkodować" w system.....

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=351538295 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do samopoziomowania reflektorów potrzebujesz czujnik przód i tył. Jeśli masz z tyłu pneumatykę to będziesz musiał tylny czujnik wymienić, chyba, że przypadkiem jest ten co powinien, tzn. podwójny. Dołożyć moduł LWR2a. Pociągnąć wiązkę z czujników przy kołach do modułu LWR. Przepiąć okablowanie poziomowania reflektorów z modułu świateł do LWR. Na koniec założyć zaślepkę zamiast potencjometru regulatora świateł i zaprogramować. Tylko tyle :classic_biggrin: Chyba nie warto.

Retrofit H7 na Xenon był realizowany dużo prościej, ale czujnik poziomowania jest zupełnie inny. Jeśli w ogóle osiągalny to cena będzie kosmiczna.

Opublikowano
19 godzin temu, Fuser napisał(a):

H7

moja fabrycznie była wyposażona właśnie w soczewki i H7....

co potrzeba do takiej przeróbki?

19 godzin temu, Fuser napisał(a):

Chyba nie warto.

no nie warto, ale już mnie rączki świerzbią aby coś porobić, pozmieniać......

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, 520i napisał(a):

co potrzeba do takiej przeróbki?

Yyyy..., ale jakiej przeróbki ? W lampach polift H7 co trzeba zmienić, żeby był Xenon ?

Opublikowano
Godzinę temu, Fuser napisał(a):

Yyyy..., ale jakiej przeróbki ? W lampach polift H7 co trzeba zmienić, żeby był Xenon ?

tak, ale z czujnikami na zawieszeniu. Na tyle mam czujniki bo to touring.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
15 minut temu, 520i napisał(a):

Na tyle mam czujniki bo to touring

Tak jak pisałem, musisz sprawdzić czy tylny czujnik jest podwójny (6 pin) prawy. Trzy styki do LWR i trzy do nivo. Jeśli nie to zmienić zgodnie z realoem. Szczegółów instalacji wszystkich gratów to ja nie znam, bo nie robiłem, ale potrzeba to co opisałem powyżej plus jeszcze zmienić LCM, bo ten co masz jest "manual LWR".

Lampy to pikuś jeśli odbłyśniki są dobre. Kupujesz u Chińczyka adaptery H7 na D2S, przetwornice z uchwytami i tyle. Może być problem trafić używane wieszaki. Nowe są dosyć drogie. Zamknięcia chyba droższe niż wieszaki. 

Opublikowano

no to już jakiś trop. Wpierw poszukam gratów: LCM i sprawdzę czy czujnik ma styków. Lampy to nie problem. Mam zregenerowane xenony....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Parzę właśnie w realoem i wychodzi, że czujnik tylny jest ten sam. Po schematach wygląda na to, że trzeba przepiąć w prawym czujniku 4,1,5 na 6,2,3 ,a wtedy 4,1,5 jest podłączone do LWR2. Dlaczego taka kombinacja to nie mam pojęcia.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.