Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Musze wymienić sprzęgiełko alternatora i żeby się do niego dostać potrzebuje odkręć przepustnice od kolektora i odsunąć ją trochę w prawo. 

 

Nie robiłem tego nigdy przy BMW więc pytanie czy muszę potem robić jakiś reset / adaptacje przepustnicy? Muszę odpinać ten sensor pod przepustnicą albo akumulator. Czy po prostu odkręcam trzy torxy łączące kolektor i przepustnice, wymieniam rolkę i składam wszystko do kupy i po temacie? 

 

20240504_180331.thumb.jpg.7b189bdbb57e7b5f3dc3a99444442d1d.jpg

 

 

Opublikowano (edytowane)

Na przyszłość, może się komuś przyda. 3 śrubki od kolektora out, można podwiesić używając środkowej dziurki z kolektora i zewnętrznej dziurki od przepustnicy. Nie odpinałem żadnych czujników. Kółeczko wymienione i brak pisków przy starcie silnika. 

 

20240505_165233.thumb.jpg.38e4524517f8d9e9da84bcc48f45ac80.jpg

Edytowane przez ms84

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.