Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Jestem w trakcie konfigurowania X5 w wersji M60i. Mam dylemat co do wyboru zawieszenia. Z jednej strony niektórzy mówią, że tylko pneumatyka z drugiej strony, że daje ona odczuć pływanie i bujanie przy dynamicznej jeździe. Domyślnie wybrałem zawieszenie adaptacyjne m profesional, potrzebuje praktyczności suva ale lubię gdy auto dobrze trzyma się przy dynamicznej jeździe. Do auta wybrałem felgi 22cale co może mieć znaczenie, niestety jeśli chodzi o lokalnego dealera nie mam możliwości sprawdzenia żadnego z nich. Jeździłem na zwykłym adaptacyjnym m i było całkiem ok. 
Czy ktoś na forum miał może możliwość jeździć na jednym i drugim albo chociaż na adaptacyjnym m profesional i może się wypowiedzieć? 
PS. Jakie terminy dostajecie na produkcji swoich X5? Ja dostałem około 4 miesięcy z lakierem Individual i jestem ciekaw na ile to realne? 

Opublikowano

Odnośnie do zawieszenia, polecam poczytać ostatnie strony wątku: https://www.bmwklubpolska.pl/forum/topic/218590-22-cale-vs-21-cale/, bo sporo było o tym, biorąc pod uwagę też wielkość kół i rodzaj ogumienia. Startowanie na nowo w sumie podobnego zagadnienia jet trochę bez sensu.

Co do terminów, to chyba informacje można znaleźć w https://www.bmwklubpolska.pl/forum/topic/194616-jak-dlugo-czekaliscie-na-odbior/page/63/#elShareItem_1392297870_menu

 

  • Lubię to 2
Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, bartek33 napisał(a):

Cześć,

Jestem w trakcie konfigurowania X5 w wersji M60i. Mam dylemat co do wyboru zawieszenia. Z jednej strony niektórzy mówią, że tylko pneumatyka z drugiej strony, że daje ona odczuć pływanie i bujanie przy dynamicznej jeździe. Domyślnie wybrałem zawieszenie adaptacyjne m profesional, potrzebuje praktyczności suva ale lubię gdy auto dobrze trzyma się przy dynamicznej jeździe. Do auta wybrałem felgi 22cale co może mieć znaczenie, niestety jeśli chodzi o lokalnego dealera nie mam możliwości sprawdzenia żadnego z nich. Jeździłem na zwykłym adaptacyjnym m i było całkiem ok. 
Czy ktoś na forum miał może możliwość jeździć na jednym i drugim albo chociaż na adaptacyjnym m profesional i może się wypowiedzieć? 
PS. Jakie terminy dostajecie na produkcji swoich X5? Ja dostałem około 4 miesięcy z lakierem Individual i jestem ciekaw na ile to realne? 

Przejechałem 1200 km w moim M60 - zawieszenie adaptacyjne M professional z kołami 22". Jest super - lepiej niż w siódemce, którą miałem wcześniej (na pneumatyce). Jak dla mnie nie ma żadnych powodów do martwienia się o komfort

 

Na samochód czekałem 5 miesięcy od zamówienia. Kolor Tanzanite (czyli taki "standardowy" individual, nie taki ze specjalnej palety)

Edytowane przez maciek_w

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Cześć,

Ja mam zawieszenie m profesional w m60i już przejechane 13tys km na felgach 21cali opony performance. Porównanie mam do gle 53amg z pneumatyką oraz bmw 740i . Jakość prowadzenia, trzymania się drogi oraz przechyłów bocznych jest bez porównania w bmw. Mercedes przy przyspiszaniu bujał przodem. Na zakrętach wychylał się. Tu tego nie ma przy czym komfort podróży jest super zębów nie wybija jak niektórzy by pomyśleli. Jak tylko masz fundusze bierz mprofesional bo będziesz zadowolony. A jak chcesz poczuć się jak w pontonie proponuję hak i ten ponton na przyczepkę i nad jezioro.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.